Aşkım Mı?

16.9K 946 160
                                    

Herkese kocaman bir merhabaaa!!! Nasılsınız bakalım? Ah sizileri nasıl özledim bir bilseniz.... Bölüm atamadıkça vicdan azabı çektim resmen.

Özlediniz mi bizimkileri? Onlar sizi baya özledi benden söylemesi. Neyse neyse lafı uzatmıyorum ve sizi Görev'in yeni bölümüyle baş başa bırakıyorum.

ÇOKKK ÖNEMLİİİ

Sizden ufacık bir ricam var. İlk bölümlerden itibaren yorum yapıp oy atar mısınız? Yaparsanız beni çook mutlu edersiniz. 

Keyifli okumalar!!!💛

"Ömer!!!"

İçimde gitgide büyüyen öfke mantığımı devre dışı bıraktı ve ben düşünmeyi çoktan unuttum. Aklımda sadece o kahrolası mesaj dolaşıyor, her kelime inadına yapıyormuş gibi kendini sahneye sunuyor.

Ah! Ne demek bu şimdi!

Merdivenlerden telaşla inen Ömer hızlıca yanıma geldi endişeli bakışlar eşliğinde bana bir şey olduğunu düşünmüş olacak ki beni bir güzel süzdü. Ardından kaşlarını çatarak

"Ne oldu? Sana bir şey oldu sandım!" dedi. Daha ne olacak acaba!

"Ne mi oldu?" dedim alayla.

"Ben sana söyleyeyim ne olduğunu!" Tam karşısında durdum ve telefonu gözüne sokmak istermişçesine salladım. Hala anlamaz gözlerle bana bakıyor, ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Bakışlarımı ondan alıp telefona çevirdim ve beni deli eden mesajı yüksek sesle okumaya başladım.

"Ömer'e teşekkür ettiğimi söyle bizi güzel ağırladı yakışıklı!" 

Hulk kılıklının ettiği küfrü duymazdan geldim ve sinirle koca oğlana baktım.

"Anladın mı şimdi ne olduğunu?"  Endişeli hali kendisini jet hızıyla terk ederken kafasını eğip sinirle burun kemiğini sıktı. Bir şey dememesi sinirimi iyice bozarken 

"Seni dinliyorum Ömer!" diye bağırdım.

"Ne demek bu? Kim attı bunu?" Koca oğlanın hala susması sinir katsayımı bir yandan arttırıyor diğer yandan gözlerimin dolmasına neden oluyordu.

"Ömer sana soruyorum bir cevap verir misin artık!"  Ağlamaklı çıkan sesime engel olamadım. Sonunda Ömer konuşmaya karar vermiş olacak ki başını kaldırıp ela gözlerini gözlerime dikti.

"İlk gün karşılaştığımız kız atmış olmalı. Babanla evdeyken annesine alıp gelmiş. Sadece bu kısmı doğru."

Gerçekten de çığlık atmak istiyorum! Çünkü İrem'in nasıl biri olduğunu gayet iyi biliyorum. Sorunda tam olarak bu ya zaten! Daha eve geldiğimiz ilk günden Ömer'e bakmaktan kendini alamadı. Bu da yetmezmiş gibi evime gitmiş ve şimdi de utanmadan bana mesaj atıyor. Boğmak istiyorum o kızı, boğmak! Sakinleşmek adına derin bir nefes aldım.

Tamam kuzum sakin ol. Sakin ol Dolunay. Sinir sisteminin geçmişini geçmişini simlemeye ne gerek var şimdi. Değil mi ama?

"Dolunay"

"Ne Dolunay?!" Gerçekten de çok sakinim!

GÖREV (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin