GELSİN SORULAR!!!

9.3K 310 326
                                    

Herkese selammm!!! Nasılsınız bakalım? Ben mi? Deli bir koşuşturma içerisinde günleri deviriyorum. Üniversite hazırlığı, kayıt,yurt derken tatlı yorgunluk içindeyim.

Siz sormadan ben söyleyeyim bölüm ya bu hafta sonu ya da diğer hafta gelecek.

Sizinle yapmak istediğim bir soru cevap vardı ve artık zamanı geldi dedim. Cevaplarsanız cokkk sevinirim güzellikler ❤️ Büyütün sorulara geçelim efenin 😊

İlk sorumla giriş yapalım.

Görev'i beğeniyor musunuz? Kurgusu olsun, yazım tarzı olsun.

İkinci soru gelsin!!!

Ömerin mi ağzından,Dolunayın mı ağzından yoksa yazarın mı ağzından mı? Hangisi daha güzel buluyorsunuz veya daha çok seviyorsunuz?

Haydi üçe geçelim

Karakterler hakkındaki fikirleriniz neler? En çok kimi seviyorsunuz? (Deli kız benim bebeğim❤️❤️)

Dördüncü soruyla tam gaz devam!!!

En sevdiğiniz bölüm veya sahne hangisi? (Dolunay'ın sol yanını gösterip şuraya bir öküz oturdu demedi ve Ömer'in benimdir o demesi. Bayılıyorum o sahneye)

Beş olmazsa olmaz!

Peki en sevmediğiniz sahne veya bölüm hangisi?

Altı küs mü kalsın!

Kitabın konusu sizce nasıl?

Veee son soru!

Görev gerçekten hak ettiği değeri görüyor mu? ( Üzülerek söylüyorum ki hayır bence)

Şimdiden soruları yanıtlayan herkese teşekkür ederim. Eğer sizin de sormak istediğiniz sorular var yorumlara yazın. Yıldızlar parlasın sönük kalmasın yavrucaklar!!! Sizleri çok seviyorum. Yeni bölümde görüşmek üzere bebeklerrr.

Hoşça ve sağlıklı kalın 💙

GÖREV (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin