Atbb | pt.2

7.8K 384 8
                                    

Ανοιξα το ψυγειο και πηρα το πιατο με το ενα κομματι λαζανια απο εχτες και τα ζεστανα στο φουρνο μικροκυμμάτων. Οι ώρες πέρασαν σχετικά γρήγορα με εμένα να βλέπω vampire diaries στo Netflix. Κατα τις 6 έφυγα για μαθημα μαθηματικών. Κατα τις 7 και 30 τελιωσα και όταν γύρισα σπίτι βρήκα την μαμά μου να ετοιμαζεται.

"Για που το εβαλες εσυ;" ειπα κλεινοντας την πορτα πισω μου.

"Αφου θα βγειτε εσεις με τα κοριτσια θα παω με τις αλλες μαναδες για ενα ποτο."

"Οκευ τα λεμε" ειπα και την φιλησα στο μαγουλο. Ανεβηκα λιγο ατσουμπαλα τις σκαλες αλλα εφτασα σοι και αβλαβης στο δωματιο μου.

Κοίταξα το ρολόι και ειχα αρκετό χρονο. Ανοιξα κινητό μου και μπηκα στην ιστοσελιδα του σχολείου. Ειδα τα προγραμματα και διάβασα κάτι λιγα για το τι θα γίνει αύριο. Μπήκα spotify και εβαλα ενα απο τα playlist μου να παιζει. Πήγα στο μπάνιο και άνοιξα την βρύση της μπανιέρας  για να γεμίσει η μπανιέρα με νερό. Έβαλα ότι αρωματικά είχα από βανίλια και βιολέτα και μέσα σε 2 λεπτά όλος ο χώρος μυριζε. Όταν είχε πια γεμίσει με ζεστό νερό η μπανιέρα, χώθηκα μέσα. Έκατσα κανένα μισάωρο και σκεφτόμουν την φετινή χρονιά και ότι του χρόνου θα σπουδάσω. Για μια στιγμή ξεχάστηκα και το μυαλό μου πήγε στους καινουργιους. Στο μυαλό μου ήρθαν ξανά εκείνα τα πράσινα ματια. Απο οτι παρατηρησα ηταν ψιλογυμνασμενος. Πως να είναι άραγε οι κοιλιακοι του;

Αχου τι λέω η αμαρτολή και δεν ψοφάω από πείνα; ψέμματα απο δίψα γιατί εγώ χωρίς food δεν ζω. Βασικά κάτσε αυτό είναι το point. Αχ μπερδεύτηκα. Αφήστε το. Κάνουμε ένα backspace και συνεχίζουμε . Άφου πέρασε η ώρα σηκώθηκα και ξέπλυνα το σώμα μου. Βγήκα από την μπανιέρα και τύλιξα μια πετσέτα γύρω μου και βγήκα έξω. Πήγα στο δωμάτιο μου. Εκεί έβαλα τις πυτζάμες μου και αρχισα να τραγουδάω υπερβολικά δυνατά το "Someone you loved". Ναι θα μπορουσες να πεις οτι μάλλον κάποιος με βαρουσε αλλά εντάξει δεν έχω και χαλιά φωνη.

Η ώρα πήγε 8 και 30  και έτσι πήρα τα κορίτσια τηλέφωνο και τους είπα να έρθουν από εδώ να ντυθούμε και να ετοιμαστούμε μαζί. Συνέχισα να ακούω μουσική και κοιτούσα το ταβάνι. Μετά απο λίγα λεπτά άκουσα το κουδούνι το οποίο με 'ξύπνησε' από τον λήθαργο μου.

Σηκώθηκα και κατέβηκα κάτω. Άνοιξα την πόρτα και ξαφνικά βρήκα μπροστά μου 2 τρελές  με κάτι σακούλες απο εδώ εώς απέναντι αα όχι λάθος οι κολλητές μου είναι . Έλεγξαν το σπίτι και αφού βεβαιώθηκαν πως λείπει η μαμά μου άρχισαν να τρέχουν σαν τις κατσίκες για το δωμάτιο μου. Γέλασα χαμηλόφωνα και έκλεισα την πόρτα. Ανέβηκα και εγώ πάνω.

𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺Where stories live. Discover now