"Αποκλείεται. Μάλλον κάνατε λάθος" είπε ο Άρης.
" Ναι γιατί να θέλει να κάνει κακό στην Αλεξα?" Είπε ο Ανδρέας.
"Εμείς Παλιά είμασταν κολλητές με την Χριστίνα και μας παράτησε για τις πουτανες του σχολείου. Αλλά όποιον γούσταρε εκείνος την έπεφτε στην Αλεξα." Είπε η Δανάη και οι 2 τους γουρλωσαν.
"Επίσης την είδαμε με τα ίδια μας τα μάτια οπότε" είπα και κούνησαν το κεφάλι τους καταφατικά.
"Τώρα τι θα γίνει? Η Αστυνομία περιμένει να πάμε στο τμήμα." Είπε η Δανάη και κάνεις δεν μίλησε.
Μετά από 2 λεπτά έσπασε την σιωπή ο Άρης.
"Λοιπόν στην αστυνομία θα πάτε αύριο. Αύριο το πρωί ο Γιώργος και η Άννα θα λείπουν για τι φεύγουν σήμερα αργά το βράδυ και ο Στέφανος θα πάρει την Ηλιάνα για 3ημερη στο Παρίσι"
"Τι πράγμα?!" Είπαμε και μείναμε. Δεν μας είπε κάτι τέτοιο η Ηλιάνα.
"Μην πείτε τίποτα θέλει να της το κάνει εκπληξη. Θα φύγουν στις 10 και εμείς πάμε στην αστυνομία στις 11"
"Εντάξει"
"Λοιπόν Αφού τα κανονίσαμε ελάτε να φάμε" είπε ο Ανδρέας και άνοιξε τις σακούλες. Μας είχε πάρει ο Άρης από τα McDonald's. Αφού αρχίσαμε να λέμε διαφορά και ο Άρης με τον Ανδρέα κανανε διάφορες βλακείες πέρασε η ώρα."Πηγε 11. Ας φεύγουμε σιγά σιγά." Είπε η Δανάη.
"Συμφωνώ" είπα
"Γιατί να φεύγετε. Μείνετε εδώ να σας στρώσω πάνω στο κρεβάτι μου και εγώ με τον Άρη θα κοιμηθούμε στο πάτωμα"
"Όχι ρε Ανδρέα δεν νομίζω"
"Έχει δίκιο ο Ανδρέας Αλεξα. Κοιμηθείτε εδώ. Μόνο αν θέλετε να πάμε να χαιρετήσουν τα παιδιά τα οποία φεύγουν σε 2 ώρες"
"Ναι Ναι " είπαμε εγώ και η Δανάη.
Βγήκαμε έξω και για κακη μας τύχη τα αγόρια είχαν τις μηχανές."Τελειωνε ανέβα"
"Φοβάμαι"
"Δεν θα τρέχω στο υποσχομαι"
"Και αν γλιστρησω και πέσω?"
"θα κρατιεσαι από τους σέξυ κοιλιακούς μου."
"Μμ μην χεσω"
"Μικρή ανέβα"
"Μικρο είναι αυτό στο παντελόνι σου."
"Αλεξα τελειωνε δεν θα σε περιμένω για πολύ"
"Φοβάμαι. Γιατί να μην πάρουμε το αμάξι σου?"
"Μικρούλα θα κρατιέσαι από εμένα"
"Νομίζω σου είπα τι είναι μικρό"
"Αλεξα δεν θα σε περιμένω όλη μέρα""Αμάν ρε Αλεξα ανέβα να τελειώνουμε" άκουσα την Δανάη και την κοίταξα με ένα δολοφονικό βλέμμα. Τελικά ανέβηκα. Με το που ανέβηκα τύλιξε τα χέρια μου γύρω από την μεση του και τον κρατούσα σφικτά.
"Αλεξα σε λίγο θα βγάλω ότι έχω φάει έτσι"
"Εσυ είπες να κρατιέμαι"
"Τι θα κάνω μαζί σου" είπε και ένιωσα να σταματάμε.
"Έλα γατάκι άνοιξε τα μάτια σου φτάσαμε"
Είπε και άνοιξα τα μάτια μου. Κατέβηκα γρήγορα από την μηχανή και περπάτησα ως την είσοδο. Χτύπησα την Πόρτα και μας άνοιξε ο Γιώργος.
"Καλώς τους. Ελάτε." Είπε και μπήκαμε μέσα.
"Καλώς τους" είπε η Άννα και ήρθε και μας αγκάλιασε.(...)
Πέρασε 1 ωρα και τα παιδιά έπρεπε να πανε στο αεροδρόμιο.
"Να προσεχεις και να περάσεις καλά"
"Θέλουμε καλα νέα Όταν γυρίσεις" είπαμε στην Άννα. Ενώ τα αγόρια έλεγαν κάτι μαλακιες που δεν καταλάβαμε. Βγήκαμε ύστερα όλοι μαζί έξω. Κλείδωσε η Άννα το σπίτι της και κατευθηνθηκε προς το αμαξι του Γιωργου ενώ εμείς ανεβήκαμε στις μηχανές. Αφού τους ξανά χαιρετησαμε φύγαμε για το σπίτι του Ανδρέα. Μπήκαμε μέσα και ο Ανδρέας πήγε να στρώσει. Ενώ ο Άρης πήγε τουαλέτα .
"Λοιπόν τι έχεις?" Με ρώτησε η Δανάη.
"Φοβάμαι ότι κάτι δεν θα πάει καλά"
"Δηλαδή"
"Βασικά κοίτα Όταν ήμουν πάνω στην μηχανή είδα ένα αγόρι που περπατούσε και μου φάνηκε γνωστός. Τον είδα καλύτερα και Ναι τον ήξερα"
"Τι λέτε εδώ εσείς?" Είπε ο Ανδρέας καθώς κατέβαινε την σκάλα.
"Τίποτα" είπα και εκανα με νόημα στην Δανάη να μην πει τίποτα.
Ανεβήκαμε πάνω και εγώ με την Δανάη ξαπλωσαμε στο κρεβάτι ενώ τα αγόρια στο πάτωμα. Αφού μετά από ένα 15λεπτο σιγουρευτηκα ότι τα αγόρια κοιμούνται.
"Δαναη κοιμάσαι?" Της ψιθύρισα και άνοιξε τα μάτια της.
"Τώρα οχι. Τι έγινε?"
"Να σου ολοκληρώσω αυτό που έλεγα Πριν ?"
Και ως απάντηση πήρα ένα καταφατικο κούνημα του κεφαλιού της.
"Το αγόρι ήταν ο Ορέστης"
"Ο ΠΟΙΟΣ?!?!?!?!"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Χολα👋👋👋
Τι κάνετε αγάπες?❤ Καλά ειμαι και εγώ *χεστηκατε βασικά για το τι κάνω.
Τεσπα Ποιος λέτε να είναι αραγε ο Ορέστης?
Τι θα γίνει με τον Ανδρέα και την Αστυνομία?
Θ α αποκαλυφθεί η απάτη του Θάνου και της Χριστίνας?
Τόσες πολλές ερωτήσεις. Αλλά επειδή είμαι καλή κοπέλα........🙂Δεν θα σας πω 🙂🤘🤘
Θα τα δείτε όλα στα επόμενα 2 ή 3 κεφαλαια. Αυτά νομίζω είχα να πω. Μην ξεχάσετε να αφησετε κανένα comment (*σχολιο*) 💬και επίσης αν δεν βαριέσται ψηφίστε κάθε κεφάλαιο. Δεν είναι δύσκολο. Απλώς πατάτε το αστεράκι🌟. Αυτά μέχρι τώραΒβ μωράκια 😙❤
By ilysm2017❣
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...