×21×

3.2K 238 0
                                    

Εχει περασει μια ωρα και δεν εχω σταματησει να κλαιω. Τα κοριτσια εχουν βγει και δεν εχω να μιλησω με κανεναν. Εχω θυμωσει για τα καλα. Θελω να τα σπασω ολα αλλα δεν εινα δικα μου Γαμω! Αποφασισα να μαζεψω ολα τα πραγματα μου και να παρω το αεροπλανο πισω για Houston. Εβαλα ολα τα ρουχα μου στην βαλιτσα μαζι με τα καλλυντικα και το make up μου. Με πηρε μιση ωρα ολο αυτο και ετσι αφου εκλεισα την βαλιτσα πηγα να βγω εξω και ξαφνικα μπροστα μου υπηρχε καποιος. Ποιος αλλος? Ο Αρης και βρομουσε τσιγαρο αλλά και αλκοόλ. Την γαμησα.

"Γιατι μου το κανεις αυτο ρε γαμωτο?" ειπε και αρχισε να γελαει.

"Τι κανω?" ειπα με υφος για να μην δειξω πως ειμαι αδυναμη. Τοτε με επιασε απο το χερι.

"Σε θελω δικια μου γαμωτο" ειπε και γουρλωσα.

"Αρη ποσο εχεις πιει?" ειπα γιατι βρομουσε αλκοολ.

"Μπορει να εχω πιει αλλα δεν λεω βλακειες." Ειπε και ξαπλωσε στο κρεβατι μου. Μεσα σε λιγα δευτερολεπτα τον ειχε παρει ο υπνος. Δεν ξερω αν μιλουσε το αλκοολ αλλα μου αρεσαν τα λογια του. Ηρθαν τα παιδια και τους εξηγησα τα παντα. Πηγαν ολοι για υπνο εκτος απο εμενα που τον χαζευα ολο το βραδυ. Ειναι τοσο γλυκος οταν κοιμαται. Η πορτα ηταν λιγο ανοιχτη και καποιος χτυπησε την πορτα. Πηγα και την ανοιξα τελειως και μπροστα μου ηταν ο Αγγελος.

"Αγγελε!!!" ειπε θυμωμενη και αυτος με επιασε απο τον καρπο τραβιομουνα αλλα με κρατουσε δυνατα και αρχισαμε να κατεβαινουμε τα σκαλια. Φτασαμε εως την πισινα. Με εβαλε να καθισω σε μια ξαπλωστρα και με πλησιασε.
"Ποιος είναι αυτός ο μπάσταρδος που με χτύπησε τις προάλλες ?" με ρώτησε θυμωμένος και είχε φτάσει τα χειλια του σε μικρή απόσταση από τα δικά μου. Με κοιτούσε θυμωμένος αλλά και με πονηρό χαμόγελο. Πίστευε ότι θα έλεγα ένας μαλακας και ότι θα τον φιλούσα. Έλα όμως Πριτσ ...
"Το αγορι μου γιατί ρωτάς" του είπε και απομακρύνθηκε από εμένα.
"Το ξέρω ότι με θες ακόμα μωρό μου" είπε και με πλησίασε ξανά.
"Όνειρα αγγελε" είπα και με πλησίασε τόσο πολύ που ένοιωθα την βαριά του ανάσα να πέφτει στην μούρη μου. Με πλησίασε και με φίλησε. Τον έσπρωχνα αλλά μάταια ήταν πολύ δυνατός. Ξαφνικα νοιωθω τα χείλη του να απομακρυνονται απότομα. Άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον Άρη να χτυπά τον Αγγελο με μανία. Έβαλα τα κλάματα και προσπάθησα να τους χωρισω αλλά ο Αρης με έσπρωξε και έπεσα κάτω. Με κοίταξε τρομαγμένος και σηκώθηκε γρήγορα.
"Είσαι Εντάξει Συγγνώμη εγώ δεν-" πήγε να ολοκληρώσει αλλά πετάχτηκε πάνω του ο Άγγελος και άρχισε να το χτυπάει. Προσπαθούσα να τους χωρισω αλλά τίποτα. Ξαφνικα ο Άγγελος είχε μείνει κάτω και δεν μπορούσε να σηκωθεί. Εγώ ήμουν πεσμένη στα γόνατα αφού τους παρακαλούσα να σταματήσουν. Τα πόδια μου είχαν μουδιάσει.
"Είσαι Εντάξει"
"Ναι αλλά μουδιασαν τα πόδια μου" είπα και σκουπισα τα μάτια μου αφού έκλαιγα περίπου 15 λεπτά.
"Ελά να σε βοηθήσω"
"Εντάξει" με σηκωσε με στυλ νύφης και με κρατουσε μέχρι το δωμάτιο. Το πώς ανεβηκαμε τις σκάλες ένας θεός το ξέρει. Με εβαλε στο κρεβάτι μου.
"Να σε ρωτήσω κάτι? γιατί όταν ξύπνησα ήμουν στο κρεβάτι σου?"
"Είχες μεθύσει και έλεγες διάφορα και σε πήρε ο ύπνος μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα."
"Ε ε έλεγα διάφορα? Ότι και να είπα ήταν από το αλκοόλ οκ?" είπε τραυλιζοντας.
"Το κατάλαβα" είπα με ένα ψεύτικο χαμόγελο.
"Άρη"
"Ναι"
"Ξέρω πως θα ακουστεί κάπως αλλά μπορείς να κοιμηθείς μαζί μου γιατί φοβάμαι?" είπα και κούνησε καταφατικα το κεφάλι. Ξαπλωσε δίπλα μου και με άφησε να χωθώ στην αγκαλιά του. Ένιωθα τόσο ασφαλής. Είναι τόσο τρυφερός. Όταν το θέλει βέβαια.
Το επόμενο πρωί....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ζουζούνια νέο κεφάλαιο σας έχω. Ελπίζω να σας άρεσαν οι καινούργιοι ηθοποιοί. Τέλος Πάντων. Θέλω να σας πω καινούργιο ένα ευχαριστώ που με στηρίζετε. Αφήστε κάτω τα comments σας και ψηφίστε.

Ββ μωράκια 😙❤

𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺Where stories live. Discover now