Δεν το πίστευα. Η Δανάη προσπαθούσε να με κρατήσει για να μην λιποθυμίσω. Το τι γινόταν στο κλαμπ ήταν απερίγραπτο. Ο Νίκος πλακώνεται με τον Σταύρο. Ο Γιώργος να ενοχλεί την Άννα η οποία δεν ξέρω πως βρέθηκε εκεί και το χειρότερο ο Άρης καθόταν στον καναπέ που βρισκόταν η κολόνα για το στριπτίζ και φιλούσε μια κοπέλα. Ε Όχι η κοπέλα ήταν η Χριστίνα. Σίγουρα δεν την ξέρετε. Εμείς είμασταν 4 κολλητές αλλά η Χριστίνα μας παράτησε και πήγε με τα ψώνια του σχολειου. Δεν το πίστευα. Η Δανάη γυρισε το κεφάλι του και είδε τον Ανδρέα να κλαίει εκεί που μόνο από την τουαλέτα φαινόταν που ήταν.
"Πήγαινε" της ψιθύρισα και έφυγε.
Δεν ήξερα που να πρώτο πάω. Πήγα στο Νίκο και στον Σταυρό. Και τελικά κατάφερα να τους χωρισω.
"Τι στο διαολο πάθατε?"
"Άκου μου αρέσεις και ο μαλακας από εκεί θέλει να σου την πέσει και δεν θα το επιτρεψω" είπε ο Νίκος
"Εγώ την αγαπώ Ρε μαλακά ενώ εσύ την παράτησες δεν είπες μείνεις εδώ ενώ εγώ παράτησα την Ισπανία για να μείνω μαζί της" είπε και ο Σταύρος."ΕΕΕΕΕΕ φτάνει. Δεν μου αρέσει κανένας από τους δύο. Σας αγαπώ και τους 2 ως φίλους." είπα φωνάζοντας.
"Και γιατί αυτό?" είπε ο Νικος
"ΜΟΥ ΑΡΈΣΕΙ ΆΛΛΟΣ! ΠΩΣ ΤΟ ΛΈΝΕ? ΓΟΥΣΤΆΡΩ ΆΛΛΟΝ ΓΑΜΩΤΟ." είπα και ειδα τον Άρη να γυρνάει τον κεφάλι του και όταν είδε πως είμουν και εγώ εκεί γουρλωσε τα μάτια του. Τον είδα και βγήκα έξω κλαίγοντας. Η Δανάη με είδε και με ακολούθησε. Έμεινα έξω αλλά η Δανάη δεν ήρθε."Είσαι Εντάξει" άκουσα μια φωνή, μια γνωστή φωνή.
"Τι θες εδώ, εσύ μου ελειπες"
"Για αυτό ήρθα" και γέλασα έτσι όπως είμουν κλαίγοντας.
"Μου αρέσει όταν χαμογελάς."
"Σε παρακαλώ φύγε. Νομίζεις ότι νοιωθω ωραία με έναν που νομίζει ότι όλες οι γυναίκες είναι πουτανες? Ε μάθε λοιπόν ότι υπάρχουν και εξερεσεις." Είπε και έτρεξα, απομακρυνθηκα από το κλαμπ και πήγα στο πάρκο όπου είχα μιλήσει για αρκετή ώρα με τον Άρη. Ένοιωσα ένα χέρι πάνω στον ώμο μου."Με έχεις παρεξηγήσει" άκουσα μια φωνή να λέει και τραβήχτηκα.
"Τι θες από την ζωή μου, τι?" φωναξα και ξεσπασα σε κλάματα.
"Τίποτα μόνο να με ακούσεις" μου σήκωσε το κεφάλι και με κοίταξε στα μάτια.
"Όταν έλεγα με άλλη μια πουτ και με σταμάτησες δεν ήθελα να πω πουτανα αλλά που την ξέρει τόσο λίγο καιρό. Ναι μην τιρήσει την υπόσχεση που είχαμε δώσει αλλά δεν θέλω να ξανά πληγωθει. Καλύτερα να πληγωθει εγώ πάρα αυτος" είπε κοιτώντας με στα μάτια.
"Έχεις ωραία μάτια και δεν αξίζουν να βγάζουν δάκρυα" συνέχισε κοιτάζοντας τα μάτια μου.Αυτό που ένοιωθα φούντωσε τόσο πολύ εκείνη την στιγμη. Ήταν το τρυφερός. Με πλησίασε και με φίλησε στο μαγουλο.
"Θες να σε πάω σπίτι σου" με ρώτησε
"Όχι δεν θελω" είπα
"Ναι πας σπίτι σου ή να έρθεις μαζί μου?" με ρώτησε
"Και τα 2 αλλά το πρώτο περισσότερο" είπα
"Καλά αν θες να μείνω να σου κάνω παρεα" είπε και κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου. Κοιτούσα τα δέντρα αλλά ξαφνικά μου βγήκε κάτι αυθόρμητα από το στόμα.
"Αυτές τις πιπιλιες που είχες όταν μου έλεγες για το τι έκανα στο κλαμπ ποια στις έκανε? "
Ξεφυσισε. Και είπε
"Δεν ήθελα να στο πω για να μην νιώθεις αβολα αλλά τις πιπιλιες που είχα εγώ και ο Ανδρέας μας τις κάνατε εσύ και η Δαναη"
"ΤΙ ΠΡΆΓΜΑ????"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Είδατε και άλλο κεφάλαιο. Λίγο μικρό αλλά ωραίο εε?😉
Μακάρι να σας αρέσει.💖💘Ββ μωράκια 😙❤
(Στην φωτο η Χριστίνα )
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...