×35×

3K 206 4
                                    

Σηκώθηκα να ανοίξω και μπροστά μου η αστυνομία.
"Παρακαλώ πως μπορώ να σας εξυπηρετησω;"
"Είστε η Δεσποινίς Δανάη Lewis"
"Όχι δεν-"
"Ποιος είναι Αλεξα?"
"Δανάη ο κύριος αστυνόμος από εδώ σε θέλει"
"Μάλιστα. Παρακαλώ πείτε μου"
"Είστε η Δανάη Lewis"
"Ναι πείτε μου τρέχει τιποτα"
"Είμαστε εδώ γιατί ένα αγόρι ζητάει τα στοιχεία κάποιου για να κάνει μήνυση και λέει πως εσείς τον ξέρετε"
"Πως ονομάζεται το αγόρι και ποιον αναζητεί και γιατι?"
"Το αγόρι ονομάζεται Θάνος Γεωργουλης και ψάχνει ένα αγόρι ονομαζόμενο Ανδρέα ο οποίος έδωσε μπουνιά στον κυριο Θάνο και μας πληροφόρησε πως είσασταν μπροστά."
"Αλεξα ο δικός μας Θάνος είναι αυτος?"
"Δεν ξέρω. Μπορείτε να περιμένετε να κάνω ένα τηλεφώνημα?"
"φυσικά"
"Ευχαριστώ" είπα και άνοιξα το κινητό. Τηλεφώνησα αμέσως στον Άρη αλλά πήγα μέσα να μην με ακούνε ουτε τα κορίτσια αλλά ούτε οι αστυνόμοι.

~Κληση~
Αλ: Άρη πως λένε τον Θάνο στο επίθετο?
Αρ:Καλέ ηρέμησε γιατί καίγεσαι να μάθεις?
Αλ: είναι ένας αστυνόμος εδώ και θέλει να μάθει τα στοιχεία του Ανδρέα και λέει τον έστειλε ένας Θάνος Γεωργουλης και θέλει να κάνει μήνυση στον Ανδρέα
Αρ: γε γεωργουλη τον λένε τον Θάνο
Αλ:Άρη τι να κάνουμε. Δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι δεν τον ξέρουμε.
Αρ:Ερχόμαστε από εκεί.
Αλ: Άρη η Δανάη δεν θέλει να μάθει κανείς για αυτό εκτός από εσενα εμένα και τον Ανδρέα Οκ?
Αρ: Εντάξει τότε ελάτε από εδώ σπίτι του Ανδρέα και πείτε στους αστυνομικούς ότι θα πάτε οι ίδιες στο τμήμα να τους μιλήσετε.
Αλ:Εντάξει. Γεια.
~Τέλος Κλήσης~

Άρης POV
"Ανδρέα ελα να σου πω"
"Τι έγινε πάλι?"
"Έχουμε πρόβλημα. Η αστυνομία είναι σπίτι της Δανάης και θέλει να μάθει τα στοιχεία σου γιατι ο Θάνος θέλει να σου κάνει μήνυση"
"Τι θέλει να κάνει ο πουστης."
"Άκου πάμε σπίτι σου να συναντηθούμε με τα κορίτσια και επίσης δεν πρέπει να το μάθει κανείς ειδικά ο Γιώργος και η Άννα για Τι πιστεύουν πως δεν πρέπει να χαλάσουμε το ταξίδι τους και την ευκαιρία να είναι φίλοι ή και κάτι παραπάνω. Εγώ συμφωνώ."
"Μάλιστα και που θα συναντηθούμε?"
"Λεμε σπίτι σου"
"Ωραία φύγαμε"

𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺Where stories live. Discover now