Ανοιξα τα μάτια μου και συνηδητοποιησα οτι βρισκομουν σε ενα δωμάτιο. Το παρατηρησα καλυτερα και κατάλαβα οτι ηταν του Αρη. Γύρισα το κεφάλι μου και ειδα ενα Αρη με μπερδεμένα μαλλια και το στόμα του λίγο ανοιχτο. Γελασα λίγο με το θέαμα αλλά σηκώθηκα αθορυβα και βγήκα απο δωματιο. Εκλεισα την πορτα και κατέβηκα κάτω οπου ηταν λες και έπεσε βόμβα. Δεν μπορουσα να το βλέπω έτσι.
Πρωτα απο όλα ανοιξα τα παντζουρια και τις κουρτίνες. Αφού φώτισε το σαλονι αρχισα να συμαζευω τα ρούχα του Αρη και τα δικά μου και τα τακούνια μου. Αφησα τα τακούνια μου στην παπουτσοθηκη και τα άπλυτα τα πήγα στην τουαλέτα.
Αλλος βομβαρδισμος εκει. Κατεβηκα ξανά στο σαλόνι. Πήρα την ηλεκτρική και άρχισα να σκουπίζω. Ακόμα και στον καναπέ υπηρχαν ψιχουλα τα οποία καθαρισα. Τελειωσα και την πήγα στην θέση της. Σειρα είχα με το ξεσκωνοπανο. Αρχιζα να ξεσκωνιζω. Μονο αράχνες δεν ειχαμε πιασει. Δηλαδή έλεος.
Συνεχισα για κάνα 2ωρο μέχρι να το τελειώσω.
Πήγα πανω και ειδα πως ο Αρης ακόμα κοιμάται.
"Σήκω ωραία κοιμωμένη."
"Μμ"
"Μουξινος σήκω" είπα και αρχισα να πηδαω πανω στο κρεβάτι.
"Ελα τελείωνε σήκω"
"Παρατά με" Είπε και με έσπρωξε με αποτέλεσμα να πέσω απο το κρεβάτι και να έχω παθει ενα ατύχημα με το ποπουδακι μου.
"Βρε ζώον" ειπα και τον έσπρωξα και κατέληξε στο πάτωμα. Μαντεψτε αντί να σηκωθεί να θυμώσει και να φωνάζει ξέρετε τι κανει. Κάθεται και ροχαλιζει ακόμα.
"Πωω δεν ασχολούμαι άλλο. Αι αμ οβερ ιτ"
"Τα αγγλικά σου με σκοτώνουν"
"Μμ"
"Μουξινος."
Είπα ξανά και κατεβηκα κάτω. Πήγα στην κουζίνα και εφτιαξα δημητριακα με γάλα και κατευθηνθηκα προς το σαλόνι. Καθισα στον καναπε, απλωθηκα, άνοιξα την τηλεόραση και άρχισα να τρώω τα δημητριακά μου. Ακουσα θόρυβο σαν κάποιος να κατεβαίνει την σκάλα. Δεν έδωσα σημασία.
"Εγώ?"
"Εσύ πήγαινε φάε το κρεβάτι"
"Θα σου λεγα τωρα" είπε και πήγε στην κουζίνα.
"Τι θες να κάνουμε" είπε φωνάζοντας να τον ακούσω
"Δεν ξερω. Πάμε να επισκεφτούμε την Ηλιανα? Γύρισαν."
"Και δεν παμε? Να ενημερωσω και τους αλλους. Ξέρουμε το σπίτι του Στεφανου?"
"Στης Ηλιανας βρίσκονται"
"Ωραία πάω να ντυθω."
"Οκευ"
Είπα και συνέχισα μα τρωω ενω ο Αρης πήγε πανω.
Κατέβηκε υστερα καθώς επαιζε στο κινητό του. Αυτά φορούσε:
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...