"Τι κάνεις εσύ εδώ?" είπε θυμωμένος ο Άρης και σηκώθηκε. Σηκώθηκα και όπως ήμουν από πίσω του έκανα νοημα να ηρεμήσει. Έκανε ένα θυμωμενο ύφος.
"Τι γίνετε Ρε παιδιά?" είπε η Ηλιάνα.
"Θα τα πούμε άλλη φορα" της ψιθύρισε η Δανάη.
"Πήγαινε βρες αλλού θέση κάπου μπροστά εδώ είναι όλες πιεσμένες"
"Ωω παραταμε Γιωργο" είπε σηκωνοντας το φρύδι της και κοιτώντας μας (τα κορίτσια) με βλέμμα αηδίας. Γιατι το κάνει αυτό?
"Αυτές ποιες είναι?"
"Η Ηλιάνα είναι φίλη μας και τα 2 κορίτσια το κορίτσι μου και του Ανδρέα" είπε ο Άρης.
"Μια απο αυτες την ξερω καλα δεν χρειαστηκε να μου πεις ποια ειναι" ειπε και μου χαμογελασε. Εχωω καιρο να την δω. Μα καλα πως ξερει τα αγορια. Ε οχι αποκλειεται η Εμανουελα δεν ειανι τετοια. Μετα απο τα λογια του Αρη καταλάβαμε όλοι το κόλπο του αλλά θα ήθελα τόσο πολύ να ήταν αλήθεια. Δεν ήξερα όμως πως να αντιδράσω είναι φίλη μου."Τα κορίτσια σας ειπατε??" είπε με ύφος και φαινόταν θυμωμένη Αφού συνειδητοποίησε τι είπε ο Αρης.
"Χμμ πίστευα ότι είχες καλύτερο γούστο" είπε η Εμμανουέλα και κοίταξε τον Ανδρέα αντιθετως ο Άρης την κοίταξε με θυμό.
"Ηρέμησε" του ψιθύρισα. Μα καλα πως κάνει έτσι. Δεν είπε και τίποτα. Αλλά η κολλητή μου δεν είναι οποία και οποια."Και γιατί δεν κάθεστε τα ζευγαράκια μαζί??" είπε πονηρά μάλλον το κατάλαβε ότι όλο αυτό ήταν ψέμα. Χαμήλωσε το βλέμμα μου. Δεν μπορώ να λέω τόσα ψέμματα αλλά θα βοηθήσω. Αφού ο Αηρς έχει το δίκιο με το μέρος του.
"Τα κορίτσια ήθελαν να καθίσουν μαζί και αμα δεν ήταν τα κορίτσια μας θα καθόμασταν μπροστά τους?" είπε ο Ανδρέας.
"Και αν δεν το πιτευεις και το πας έτσι θα κατσω εγώ πίσω στην θέση της Δανάης αναμεσα στα κοριτσια και δίπλα από την Αλέξα και η Δανάη θα κάτσει στη θέση μου δίπλα στο παράθυρο και δίπλα στον Ανδρεα" είπε ο Άρης και η Εμμανουέλα με κοίταξε θυμωμένη και απογοητευμένη. Σίγουρα δεν θέλει τους άλλους αλλά μόνο τον Άρη. Σε παρακαλώ. Μου έφαγες τον έναν Όχι και αυτόν. Ο Άρης ήρθε και εκατσε δίπλα μου.
"Ευχαριστώ" μου ψιθύρισε οσο πιο χαμηλόφωνα.
"Γιατί δεν δίνεται και κάνα φιλάκι" είπε η Εμμανουέλα και την κοίταξα με δολοφονικό βλέμμα. Μωρέ τρώγεται ο κωλος της.
"Φιλάκι θες τότε θα το έχεις" μου έφυγε αυθόρμητα και φίλησα τον Άρη. Δεν το πιστεύω αυτό που έκανα. Φαίνεται ο Άρης να το ευχαριστιεται και καθυστερησαμε να αποκρυνθουμε. Ταυτόχρονα φιληθηκαν και τα παιδιά μπροστά.
"Στο διαολο τωρα" είπε ο Άρης και έφυγε.
"Σορρυ μου βγήκε αυθορμυτα. Νομιζω ομως μας καταλαβε. Ειναι ομορφη. Θα την εμπιστευομουν ευκολα αν δεν ειζε το παρελθον που μου ειπες" είπα και με κοίταξε.
"Το ίδιο και εμείς" είπε και άνοιξε το κινητό του και έπαιζε παιχνίδια. Ήταν ψυχρός και αδιαφορος. Σαν να κρύβει κάτι. Εγώ έβαλα τα ακουστικά μου και ακουγα μουσική. Η Ηλιάνα είχε πιάσει κουβέντα με έναν από το άλλο σχολείο που κάθισε απέναντι ενώ ο Γιώργος καθόταν στο κινητό και έριχνε ματιές στην Άννα. Ο Ανδρέας και η Δανάη μιλούσαν. Για μια στιγμή έβλεπα την θεά :
Όταν ένοιωσα ένα χέρι να χαϊδεύει το μπούτι μου. Ο Άρης με κοίταξε και τότε παρατήρησα ότι περνούσε η Εμμανουέλα να πάει μάλλον τουαλέτα. Έτσι του χαμογελασα και του έπιασα το χέρι. Παρατήρησα τα παιδιά μπροστά που φιλιοντουσαν. Αχ τι ωραια ζευγάρια θα γινόμασταν όλοι μαζί. Αλλά ήταν όλα ένα ψέμα που θα διαρκούσε μόνο όταν βλεπαμε την Εμμανουέλα. Μα καλα τι θέλει από εμάς τώρα. Αφού τον εχει αυτό που θέλει.Μετά όταν ερχόταν ο Άρης με φίλησε και αυτό συνεχίστηκε και αφού έφυγε η Εμμανουέλα.
"Συγγνώμη αφαιρέθηκα" είπε κοκκινισμενος ο Άρης. Ήταν γλυκούλης.
"Δεν πειραζει και εγώ αφαιρεθηκα. Θα μπορουσα να το σταματησω" είπα.Αρχίσαμε να μιλάμε και μου είπε αν ήθελα να μου δείξει ένα βίντεο που παίζει κιθάρα και τραγουδάει.Πέρασε τότε από δίπλα μας η Εμμανουέλα αλλά δεν την προσεξαμε εκείνη την στιγμή.
"Ναι ναι ναι δίξε μου" είπα με ένα χαμόγελο έως τα αυτιά. Είδα την Εμμανουέλα.
"Και τι θα πάρω ως ανταμοιβή" ειπε και του φίλησα το μάγουλο.
"Ωω έλα πλιζζ" είπα και γυρισε το κεφάλι του για να ανοίξει την τσάντα και είδε την Εμμανουέλα. Την κοίταξε θυμωμένος και γυρισε προς το μέρος μου. Πάτησε το play και είδαμε το βίντεο :
Είναι τόσο γλυκός.
"Ωραία φωνή έχεις" του είπα καθώς έβλεπα το βίντεο.
"Ευχαριστώ μωρό μου" είπε και κατάλαβα ότι μάλλον ήταν κοντά μας η Εμμανουέλα. Την είδα να μιλάει στην αεροσυνοδό. Ουφ σε λίγο θα προσγειωθουμε.(...)
Κατεβήκαμε από το αεροπλάνο. Το αεροδρόμιο της Ισπανίας ήταν πάρα πολύ ωραίο. Σε καμία ώρα θα έρθουν τα λεωφορεία να μας πάρουν έτσι θα κουτσομπολεψουμε λίγο τα μαγαζιά. Ήρθαν τα λεωφορεία και ο Άρης μου έπιασε το χέρι και ο Ανδρέας της Δαναης. Είδα την Εμμανουέλα και έτσι καθίσαμε μαζί στο λεωφορειο.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Καινούργιο Κεφάλαιο Ζουζούνια.
Τι λέτε να γίνει στο ξενοδοχείο?
Θα τους ανακαλύψει η Εμμανουέλα?Ββ μωράκια 😙❤
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...