Ένοιωσα τα μάτια μου να βαραίνουν. Με είχε πάρει ο ύπνος. Είχαμε φτάσει στο ξενοδοχείο. Ένοιωσα 2 χέρια να με σηκώνουν με στυλ νυφης. Δεν τόλμησα να ανοίξω τα μάτια μου και το έπαιξα κοιμισμένη. Ένοιωσα ένα χέρι να μου χαϊδεύει το μάγουλο. Ήταν ο Άρης. Με πλησίασε και μου έδωσε ένα Πεταχτο φιλί. Όπα όπα τι πράγμα?! Δεν άνοιξα τα μάτια μου αλλά χαμογελασα. Ένοιωσα το χέρι του να απομακρύνεται.
"Είσαι τόσο γλυκιά όταν κοιμάσαι." άκουσα να μουρμουριζει. Δεν το ζω αυτό. Νοιωθω πεταλούδες στο στομάχι μου.(...)
Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα την ώρα ήταν ακόμα 3 η ώρα το πρωί. Μα τι στο καλό. Κανένας δεν είναι εδώ. Κατέβηκα κάτω και δεν ήταν κανένας. Όλοι είναι ακόμα στο κλαμπ. Εγώ δεν ξέρω πως βρέθηκα εδώ αλλά δεν πειράζει. Πήγα να αγοράσω κάτι από το κυλικείο του ξενοδοχείου. Όταν είδα την Εμμανουέλα να φωτογραφίζει κάποιον στα κρυφά. Πήγα να δω και είδα τον Άρη να φιλάει μια άλλη. Η Εμμανουέλα τους είχε βγάλει φωτογραφίες και όταν είδε πως είχα αλλάξει 6 χρώματα γέλασε και έφυγε. Ο Άρης έσπρωξε την κοπελα που φιλούσε και ήρθε να μου μιλήσει. Αρχισα να τρέχω και πήγα στην πισίνα. Αρχισα να κλαιω.
Με πλησίασε μια σκιά και μου έδωσε ένα χαρτομάντιλο για να σκουπίσω τα δάκρυα μου. Γύρισα να δω ποιος ήταν. Ήταν ο ο ο Ο ΜΆΡΙΟΣ?!😲😲"Μάριε???"
"Σσςςςς έλα εδώ" είπε και χώθηκα στην αγκαλιά του δεν με νοιάζει τίποτα.Άρης POV
(Όταν έφτασαν στο ξενοδοχείο)
Την έβαλα στο κρεβάτι και την φίλησα πεταχτά. Ήταν τόσο γλυκιά και ήρεμη. Μαλακα τι έχω πάθει. Γαμωτο Αλέξα τι μου έχεις κάνει. Την άφησα και πήγα κάτω στο μπαρ. Εκεί δεν ήταν κάνεις. Αρχισα να πίνω. Πρέπει να την ξεχάσω έστω για λίγη ώρα. Κοίταξα την ώρα και είχε πάει 3. Βλέπω μια θεά να με πλησιάζει.
"Hola"
"Γειά"
"Με λένε Silvia. Εσένα Κούκλε πως σε λένε?"
"Άρη" της είπα και την κοίταξα μακάρι να με κάνει να ξεχάσω την Αλέξα.
"Για δίξε μου τι μπορείς να κάνεις" είπε και με τράβηξε. Άρχισε να με φιλάει. Ένοιωσα ένα φλας να έρχεται κατά πάνω μας. Γύρισα το κεφάλι και είδα την Εμμανουέλα να βγάζει φωτογραφίες και η Αλέξα να έχει κοκκαλοσει και να έχει αλλάξει 6 χρώματα. Δεν το περίμενε να φιλιουμουν με άλλη την ώρα που μας έβλεπε η Εμμανουέλα. Γαμωτο τι στο πουτσο έκανα??
"Αλέξα περίμενε να σου εξηγησω" Αρχισα να φωνάζω αλλά εξαφανίστηκε από τα μάτια μου. Πήγα πάνω στο δωμάτιο και δεν την βρήκα. Είπα να πάω στην πισίνα την είδα να χωνεται στην αγκαλιά κάποιου.
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...