×15×

3.6K 264 7
                                    

"Τι εννοεις ότι εμείς κάναμε τις πιπιλιες που είχατε στο λαιμό σας εσύ και ο Ανδρέας??" είπα κοκκινισμενη και μπερδεμένη.

"Έχεις κάποια άγνωστη λέξη στην πρόταση" είπε και σταυροκαταπια.

Εφυγα τρέχοντας και τον άκουγα να φωνάζει.

"Αλέξα περίμενε. Περίμενε Γαμωτο να σου εξηγησω"

Έτρεχα όσο πιο γρήγορα μπορούσα μέχρι που έφτασα σπιτι της Δαναης. Χτυπησα την πόρτα και ευτυχώς η Δανάη είχε γυρίσει από το κλαμπ. Μου άνοιξε και μπήκα μέσα. Τρόμαξε όταν με είδε έτσι.
"Τι έπαθες αγάπη μου?" είπε τρομαγμένη και με έβαλε να καθίσω στο καναπέ.
"Θυμάσαι τις πιπιλιες που είχαν ο Ανδρέας και ο Άρης? Ο Άρης μου είπε ποιες το έκαναν." είπα και με κοίταξε.
"Τι??? Ποιες? Ποιες? Πες μου" είπε αλλά η ησυχία σκορπιστηκε όταν άκουσε την απάντηση μου.
"Εμεις".
Ησυχία. Δεν μιλούσαμε. Είχαμε μείνει κόκκαλα και οι 2. Πως να λύσουμε αυτήν την παρεξήγηση τώρα. Ωχ.
"Τι θα κάνουμε? " με ρώτησε με χαμηλή φωνή.
"Δεν ξέρω. Το θέμα είναι να μην το μάθει κανείς άλλος." είπα και κούνησε καταφατικα το κεφαλι της. Ξεσπάσαμε σε κλάματα και αποφάσισα να πάρω την μαμά μου να της πω ότι θα μείνω με την Δανάη. Η μαμά της Δαναης θα λειπει μέχρι της 12 το μεσημέρι και η ώρα ήταν 1 ώρα το πρωί. Αποφάσισα να βάλω το πρωί μερικά ρούχα της Δαναης και να πάμε σχολείο μαζί αύριο. Πήγαμε στο δωμάτιο της και βάλαμε να δούμε μια αστεία ταινία γιατί άμα βάλουμε ρομαντική δεν θα σταματάμε να κλαίμε μέχρι μεθαύριο.

(...)

Μόλις τελείωσε η ταινια Κοιμηθηκαμε στο κρεβάτι της Δαναης. Για καλή μας τύχη όλοι οι καθηγητές δεν μας είχανε βάλει μαθήματα έτσι δεν θα είχαμε άγχος για αυριο.

(...)

Ξυπνησαμε και οι 2 από το ξυπνητήρι της Δαναης. Κάναμε μπάνιο και Ντυθήκαμε.
Έβαλα αυτά εδώ που μου έδωσε η Δανάη:

Φτάσαμε στο σχολείο όπου μας περίμενε η Άννα και η Ηλιανα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Φτάσαμε στο σχολείο όπου μας περίμενε η Άννα και η Ηλιανα. Αποφασίσαμε να τους τα πούμε.

(ΜΕΤΆ ΑΠΌ 2 ΜΗΝΕΣ)

Έχουν περάσει 2 μήνες και εγώ με τον Άρη δεν μιλάμε. Η Άννα και εμείς γίναμε κολλητές και κάνουμε και οι 4 παρέα. Η Δανάη δεν ξαναμιλησε από τότε με τον Ανδρέα επίσης. Πλησιάζει η 15 ήμερη. Φέτος θα πάμε Ισπανία για 15 μέρες όλο το λύκειο. Δεν ξέρω αν θα έρθει ο Άρης αλλά άκουσα ότι θα έρθει ο Ανδρέας. Εμείς θα πάμε είτε έρθουν είτε όχι. Μπορώ να πω όμως ότι μου λείπει η παρέα τους. Είχαμε διάλειμμα και εγώ με την Δανάη πήγαμε στις τουαλέτες. Αρχίσαμε να μιλάμε όταν είδαμε τον Άρη και τον Ανδρέα να μπαίνουν μέσα.
"Μας αποφεύγετε" είπαν και οι 2 ταυτόχρονα.
Δεν τους δώσαμε σημασία και πήγαμε να βγούμε. Ο Ανδρέας τράβηξε την Δανάη και έμειναν στις τουαλέτες εγώ βγήκα αλλά ο Αρης με τράβηξε και με πήγε στην πίσω αυλή όπου δεν υπήρχε ψυχή.

"Γιατί με αποφεύγεις? Μήπως λόγω της πιπιλιες που μου έκανες όταν ήσουν μεθυσμένη. Ξυπνά δεν καταλαβενες τι έκανες πράγμα που δεν θέλω να χαλάσει την φιλιά μας." τον κοίταξα στα ωραία πράσινα μάτια του και ημουν έτοιμη να δακρύσω όταν ακούσαμε ένα θόρυβο. Είδαμε μαλλιά ενός κοριτσιού να φεύγουν.
"Όχι Ρε γαμωτο" είπα και έσπρωξα τον Άρη που βρισκόταν από πάνω μου και εφυγα. Για καλή μου τύχη χτύπησε κουδούνι και μπήκαμε μέσα. Καθίσαμε με την Δανάη στην μπροστινή θέση. Φαινοταν χαρούμενη αλλά το χαμόγελο της κόπηκε μαχαίρι όταν είδε το πρόσωπό μου το οποιο ήταν λες και είδα τον Χαρο. Χτύπησε για διάλειμμα και είδα τους πάντες να με σχολιάζουν. Ο Άρης το κατάλαβε και με πλησίασε μάλλον για να μου πει να μην δίνω σημασία. Εφυγα περπατώντας, βγαίνοντας από το σχολείο. Άκουγα τι γινόταν πίσω μου.
"Αχου το μωρέ έκανε πιπιλια όταν ήταν μεθυσμένη και το παίζει κάποια αφού πιπιλισε τον λαιμό του Αρη" άκουσα να λέει η Χριστίνα. Ακούστηκε τότε κάτι που φάνηκε σαν χαστούκι. Ο Άρης χαστούκισε την Χριστίνα.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ώπα τι λέτε να έγινε τελικά?

Γιατί να ήταν χαρούμενη η Δανάη?

Τι λέτε να γίνει στην 15ημερη μετά από αυτό?

Ολα στο 16ο κεφάλαιο 😉

Ββ μωρακια😙❤

𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺Where stories live. Discover now