Πήγα στην κουζινα. Εφτιαξα 3 τοστ. 2 για τον Αρη και 1 για εμένα. Κατέβηκε ο Αρης και ομολογώ είναι ο πιο ωραίος άνδρας που έχω δει.😍
"Σε πειράζει πριν πάμε σινεμά να κάνουμε μια στάση?"
"Οχι. Αλλά που θα σταματήσουμε."
"Να έλεγα να κουρευτω" είπε και εξισε αμήχανα τον αυχένα του.
"Βεβαια. Πως θα τα κουρεψεις."
"Είναι περίεργο κουρεμα. Θα δεις. Πιστεύω να μην το μετανιωσω."
"Σιγα. Πιστεύω οτι θα είσαι ωραίος με οτι κούρεμα και να κανεις"
"Ευχαριστώ"
"Αντε τελείωνε. Ελα να φάμε τα τοστ και να φύγουμε"
"Οκευ"
Αρχίσαμε να τρώμε. Αφού τελειωσαμε, βαλαμε τα παπούτσια μας και βγηκαμε εξω.
"Οχι όχι παλι"
"Αλεξα τελείωνε δεν θα βρούμε πάρκινγκ."
"Δεν πειράζει."
"Αλεξα!"
"Πωω καλά"
Ανέβηκα στην μηχανή και πέρασα τα χερια μου γύρω απο την μέση του. Τον εσφιξα.
"Δεν έχουμε αρχίσει ακόμα καλέ. Σταματά να με σφιγγεις τόσο"
"Φοβαμαι. Αντε τελείωνε ξεκινά."
"Καλά" είπε και γέλασε. Εβαλε μπρος. Σε 5 λεπτα ειχαμε φτάσει σε κουρείο. Δεν είχε κοσμο."Επ γεια σου Γιάννη"
"Καλώς τον Αρη"
"Γιάννη?!?!"
"Αλεξα?!?!"
"Γνωριζεστε?"
"Αρη αυτός είναι ο Γιάννης"
"Το ξέρω"
"Αυτον τον Γιάννη ξέρει και η Δανάη" του ψυθιρισα και γουρλωσε.
"Αρη μήπως να αρχίσουμε γιατί έχω και αλλά ραντεβού."
"Ναι ναι" είπε και κάθισε.
Αρχισε να τον κουρευει. Εγώ καθισα στον καναπέ οπου καθονται αυτοι που περιμένουν και μαζεύτηκα σε μια γωνια."Και δεν μου λες Αλεξα. Εχω καιρό να σε δω. Εχει περάσει 1μιση χρονος. Πάντως ίδια εχεις μείνει"
"Δηλαδή?"
"Μικρη, αθώα και κουκλαρα"
"Επ παιδαρε μαζέψου"
"Οπα Αρη. Τι τρέχει εδώ?"
"Εγώ και ο Αρης έχουμε σχέση "
"Αλήθεια? Αρη σε ειχα για player και one night stand. "
"Αλλάζουν οι άνθρωποι"
Ξαφνικα ο Γιαννης ξεσπασε σε γέλια.
"Τι βρίσκεις τόσο αστείο?"
"Αρη αλήθεια Ρώτας?μου λες δηλαδή οτι σε έκανε άλλο ανθρωπο η Αλεξα. "
"Κοιτά Γιαννακο τελείωνε το κούρεμα γιατί έχουμε και δουλειές"
"Οτι πεις. Και δεν μου λες Αλεξα, η Δαναη, ο Οδυσσεας, η Χριστίνα και η Ηλιανα καλά?"
"Ρε δεν εχεις τσίπα πανω σου. Τολμάς και Ρώτας τι κανουν? Θα σου πω εγώ. Η Ηλιανα έμεινε η ιδια, το ίδιο και η Δανάη. Η Χριστινα έγινε πουτανα και ο Οδυσσεας αρχισε να πινει ,να πουλαει ναρκωτικά και τον έπιασε η αστυνομία και τον εξόρισε απο το Houston για 2 χρονια."
"Τι πράγμα?"
"Παραξενευτηκες? Αυτά δεν είναι τιποτα σε αυτά που έκανες εσύ. Ακοή εκεί να είσαι σε μπουρδέλο ενω γινοταν η κηδεία του κολλητου σου."
"Αλεξα Σκασε"
"Δεν σκαω. Ο Αρης τα ξέρει μην ανυσηχεις."
"Αρη έτοιμος ."
"Επιτέλους."
Τον πλήρωσε και βγήκαμε εξω. Ξαφνικα ακουσαμε τζαμί να σπάει. Είδαμε απο την βιτρίνα του μαγαζιού. Ο Γιαννης έσπασε εναν καθρέφτη. Δεν του δώσαμε σημασία και φύγαμε. Καθώς φτάσαμε κοψαμε εισητήρια και περιμεναμε τα παιδιά. Τοτε παρατήρησα οτι ο Αρης είχε κουρεψει όλο του το μαλλί.
"Ομγ Αρη. Μεγάλη αλλαγή έκανες. Αλλά ωραίος είσαι και έτσι." Είπα και του πειραξα λίγο το μαλλι. Ποιο μαλλί θα μου πεις τώρα.😂
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...