×20×

3.4K 252 2
                                    

(...)
Ξύπνησα και τους είδα όλους από πάνω μου. Η Ηλιανα ήταν έτοιμη να πάρει τον γιατρό εκείνη την στιγμή αλλά άφησε το κινητό κάτω μόλις με είδε. Με πλησίασε και εκείνη.
"Είσαι Εντάξει αγάπη μου?" με ρώτησε η Δανάη.
"Ναι, ναι τι έγινε?" ρώτησα και με πήρε αγκαλιά.
"Αχ μωράκι μου" είπε
"Λιποθυμισες καθώς μιλούσες." είπε και τότε θυμήθηκα.
Άκουσα την πόρτα να χτυπαει. Ο Άρης πήγε και άνοιξε την πόρτα. Ήταν το Αγορι που ήταν πριν με την Εμμανουέλα.
"Που είναι η Αλέξα? Είναι καλά? Έπαθε τίποτα σοβαρό? Γιατί λιποθυμισε?" ρώτησε τρομαγμένος.
"Κουλαρε πρωτον ποιος είσαι? Δεύτερον Πώς ξέρεις το όνομα της? Και τρίτον τι σε νοιάζει?"
είπε ο Άρης θυμωμένος. Μάλλον επειδή ήταν με την Εμμανουέλα για να μην καρφωθουμε.

Άρης POV

Τον κοιτούσα με μίσος. Ποιος είναι αυτός ο μπάσταρδος και από που ξέρει την Αλέξα.
"Θα απαντήσεις ή θα σου σπασω τα μούτρα?"
του είπα θυμωμένος. Δεν άντεχα άλλο. Μακάρι να μην είναι κάποιος συγγενής και γίνω ρεζίλι.
"Ώπα Ρε. Με λένε Αγγελο και η Αλέξα είναι η κοπέλα μου Ρε μαλακα" Όπα τι είπε μόλις τώρα ο πουστης. Θα τον γαμησω. Από που και ώσπου αγορι της.
"Εξαφανίσου δεν θέλω να σε ξαναδώ." του φώναξε η Αλέξα.
"Τον ξέρεις?" είπα
με απορία. Αυτό τα αλλάζει όλα.
"Ναι πριν 3 Χρόνια τα είχαμε και ο μαλακας με απάτησε με μια τσούλα. Αγγελε στα τσακιδια πήγαινε στην τσούλα σου" είχα μείνει άφωνος. Την πλήγωσε ο πουστης αλλά ποια τσούλα λέει.
"Η Εμμανουέλα δεν είναι τσούλα" είπε ο Άγγελος και γουρλωσα.
"Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν θα έλεγα ποτέ την Εμανουελα τσούλα. Γαια υτην στο ξενοδοχειο σου μιαλω. Απορω πως κανει παρεα μαζι της η Εμανουελα.
Παιδιά τι γίνετε?Δεν φτάνει ότι κερατωσε την Αλέξα με την Νικολινα, γιατι ξερω πολυ καλα τις φιλιες της Εμανουελας,τα έφτιαξε και με αυτήν .
"Πλήγωσες την Αλέξα Ρε πουστη"

Αλέξας POV

Είπε ο Άρης και άρχισε να δέρνει τον Αγγελο.
"Ρε πουστης ποιος νομίζεις ότι είσαι?" είπε ο Άγγελος και έδωσε μπουνιά στον Άρη ρίχνοντας τον κάτω.
"Το αγορι της" είπε και σηκώθηκε. Έδιναν μπουνιές. Ο Ανδρέας και η Δανάη τους χώρισαν.
"Ηρέμησε και έλα να καθισεις" είπε ο Ανδρέας στον Άρη.
"Αγγελε εσύ στο δωματιο σου και στο διαολο ΤΩΡΑ" είπε η Δανάη στον Αγγελο και έφυγε.
"Ηρέμησε σε παρακαλώ" είπα πανικοβλημενη.
"Παράτα με και εσύ" είπε και σηκώθηκε και έφυγε.
Ο Ανδρέας και ο Γιώργος τον ακολούθησαν νομίζω γιατί έφυγαν από πίσω του. Με το που έφυγαν έβαλα τα κλάματα. Χάρηκα όταν είδα τον Άρη να δέρνει τον Αγγελο αλλά μου μίλησε τόσο ξερά και θυμωμένος. Φοβήθηκα από το βλέμμα του. Τα κορίτσια ξάπλωσαν δίπλα μου και με πήραν αγκαλιά.

(...)

Έχουν περάσει 2 μέρες και δεν έχω μιλήσει με τον Άρη παρόλο που τα κρεβάτια μας ήταν δίπλα. Είναι απόγευμα και είπα να πάω στην πισίνα όπου δεν είναι κανείς. Κατέβηκα κάτω και το μπαρ ήταν κλειστό. Ειδα μια σκιά. Κάποιος καθόταν σε μια από τις ξαπλώστρες. Τον πλησίασα.
"ΑΡΗ" είπα όταν αναγνώρισα ποιος είναι και κάπνιζε.
"Τι θες;" είπε ξερά.
"Άρη τι έχεις μαζί μου και δεύτερον γιατί καπνίζεις;" τον ρώτησα με θάρρος και θυμωμένη.
"Πρωτον το κάπνισμα με χαλαρώνει και δεύτερον δεν γουστάρω να είμαι μαζί σου. Είσαι αηδιαστική" είπε και του έδωσα χαστούκι.
"Με ποια νομίζεις ότι μιλάς? Εγώ δεν είμαι κάποια τσούλα." είπα και σηκώθηκε θυμωμένος και με έπιασε από τον καρπό
"Και ποια εισαι;" ειπε και πήγα να του δώσω χαστουκι όταν έπιασε και το άλλο μου χέρι.
"Όπως λες και εσύ είμαι το κορίτσι σου" του φωναξα και τραβηχτηκα. Ετρεξα μέχρι το δωμάτιο. Έβαλα τα κλάματα, δεν πίστευα ότι του το πα αυτό και του μίλησα έτσι. Άραγε το ίδιο νοιώθει και αυτός?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ζουζούνια μου.❤

Τι κάνετε?💎

Καινούργιο κεφάλαιο.🙊

Ελπίζω να σας αρέσει μέχρι τώρα η ιστορία. Αφήστε τα comments *💬* σας εδώ και βάλτε και την ψήφο σας *🌟* Τα λέμε!!!

Ββ μωράκια 😙❤

𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺Where stories live. Discover now