Το επομενο πρωι ανοιξα τα ματια μου και ειδα την Ηλιανα και την Δαναη στην πισω ακρη του κρεβατιου μου και να μου χαμογελανε,έτοιμες να μου κάνουν βασανιστήρια για το τι έγινε χθες. Μακάρι να ήξερα. Αυτές για να με κοιτάνε έτσι κάτι έχει γίνει. Θυμηθυκα τοτε οτι κοιμομουν με τον Αρη αλλα οταν κοιταξα ο Αρης δεν ηταν πουθενα και ετσι οπως ειχα σηκωθει επεσα ξανα στο κρεβατι βγαζοντας εναν αναστεναγμο ανακουφισης. Τα κοριτσια τοτε με κοιταξαν με τροπο 'Ξερουμε τι εκανες και θελουμε εξηγησεις'.
Τοτε αρχισα να γελαω και το ιδιο εκαναν και εκεινες.
"Θα μας πεις τα παντα, σε ειδα ξαπλωμενη στην αγκαλια του Αρη και ειδα τον Αγγελο με μελανιες και ο Αρης ειχε 2" ειπε η Ηλιανα και με κοιτουσε πονηρα.
"Ας φωνάξουμε και την Άννα για τι δεν θα τα λέω εκατό φορές."
Τους τα εξηγησα ολα και το ειπαμε και στην Αννα.
"Πρεπει να τον τρελανεις σημερα στο κλαμπ" ειπε η Αννα και κουνησα καταφατικα το κεφαλι μου. Σημερα στις 10 θα παμε σε ενα κλαμπ εμεις οι 2 παρεες. Τα αγορια και εγω με τα κοριτσια. Δεν είναι σίγουρη για το τι μπορεί να γίνει. Μετά τα χθεσινά και για την κόντρα που αρχίζω να δημιουργώ με την Εμανουελα νιωθω ότι κάτι δεν θα πάει καλά.
(.....)
Ειναι 8 και εγω ειμαι μονη με την Ηλιανα και βαζαμε τα ρουχα μας. Βαφτηκαμε ελαφρα και ακουσαμε την πορτα. Ηταν η Δαναη με την Αννα. Ειμασταν ετοιμες. Ετσι αποφασισαμε να βγαλουμε φωτογραφια.
Ντυθήκαμε λίγο προκλητικά (λίγο καλε) για να κάνουμε τα αγόρια να πουν το δεσπότη Παναγιώτη. Κατεβήκαμε και συναντήσαμε τα αγόρια που είχαν κολλήσει τα μάτια τους πάνω μας. Συγκεκριμένα στο σώμα μας. Αυτό με έκανε λίγο να ντρέπομαι και έβαλα μια τουφα απο τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου. Βλέπω πως κανένας και καμία δεν κάνει κίνηση και λέω να την κάνω εγώ
"Παιδιά πάνω είναι τα μάτια μας" είπα χτυπώντας τα χέρια μου και όλοι σήκωσαν τα κεφάλια τους.
"Πρέπει να τις προσέχουμε μάλλον γιατί θα μας τις φάει αλλος" είπε ο Στέφανος(ο φίλος της Ηλιανας)
"Μπα να μας λείπει. Εμείς σήμερα είμαστε κυνηγοί." είπε η Δανάη και είδα τον Ανδρέα θυμωμένο να σφίγγει τα χέρια του. Χιχι μπορεί να ζήλεψε. Αχ σου εφεξε Δανάη. Χαμογελασα.
"Ελάτε με τα αμάξια μας." είπε ο Γιώργος.Η Ηλιανα είχε πάει με τον Στέφανο και η Δανάη με τον Ανδρέα. Για να μην αφήσω περιθώριο στην Άννα πήγα στον Άρη. Άκουσα τον Γιώργο
"Άννα έλα μαζί μου" είπε και η Άννα με κοίταξε με μισος και μπήκε μέσα μετά όμως μου χαμογέλασε.
"Θα με πας?" είπα στον Άρη.
"Οκ έλα" μου είπε με χαμόγελο και κάθισα.
"Σε ευχαριστώ"
"Για πιο πράγμα"
"Για αυτό που έκανες για εμενα χτες και που θα με πας στο κλαμπ."
"Σιγά Ρε. Τιποτα . Εγω σου χρωσταω" είπε.
"Σιγά αυτά που μου χρωστας Θενξ ομως"
"Παρακαλω"
"Για εσένα τα παντα" τον ακουσα να ψιθυρίζει και χαμογελασαAρης POV
"Για εσενα τα παντα" μου ξεφυγε ψιθυριστα. Πιστευω να μην με ακουσε. Καλα ομως οποιος την πειραξει θα γινει της που*νας. Γαμω τι εχω παθει. Δεν την εχω ερωτευτει αυτο ειναι σιγουρο
Ναι καλα την εχεις ερωτευτει
ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ ΓΑΜΩ!!!!!!!
Καλα καλα μας τα ειπαν και αλλοι
Γιατι ασχολουμαι μαζι σου. Επισηε δεν ξερω πως ειναι οταν ερωτευεσαι. Ετσι ομως οπωε ντυθηκε σημερα θα παρει πολλα βλεμματα πανω της. Την βλεπω και εχω καυλωσει. Εχει σκυψει λιγο γιατι παιζει στο κινητο και χαζευω το στηθος της. Πρεπει να κοιταω τον δρομο για να μην τρακαρουμε. Ειναι τοσο αθωα και με αναβει. Ενα ειναι σιγουρο δεν ειναι τσουλα οπως η Εμμανουελα. Φτασαμε εξω απο το κλαμπ. Μπηκα μεσα μαζι με τα αγορια. Πρωτα ομως μπηκαν τα κοριτσια. Ειδα ολα αυτα τα λιγουρια να κοιτανε τα κοριτσια. Σε μια γωνια ειδα τον Αγγελο αλλα ενοιωσα το χερι της Αλεξας να πιανει το δικο μου. Εμπλεξε τα δακτυλα μας και τοτε ειδα πως καποια φιλουσε τον Αγγελο. ΗΤΑΝ Η ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Νέο κεφάλαιο Ζουζούνια. 😉 Σήμερα έχω γενέθλια 🙌🙌🙅🙅 Ελπίζω να σας αρέσει 😏😏
Τι λέτε να γίνει στο κλαμπ?
Θα τσακωθούν πάλι?
Θα μάθει η Εμμανουέλα πως ο Άγγελος φίλησε την Αλεξα χωρίς την θέληση της?Όλα στο επόμενο κεφάλαιο.
Ββ μωράκια 😙❤
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...