"Μάλιστα" είπα και τον κοίταξα πονηρά.
"Λοιπόν η Δανάη σε θέλει και δεν ξέρω όμως μετά από αυτό τις προθέσεις τις"
"Μπορουμε να μάθουμε?" Με ρώτησε ο Άρης.
"Εγώ θα πάω από εκεί να της το φέρ-"
Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω Όταν...
~When it comes to you, there's no crime~^Κληση^
Αλεξα: Ναι?
Αννα:Αλεξα η Άννα ειμαι.
Αλεξα: Έλα τι έγινε?
Αννα: Έλα γρήγορα σπίτι της Δανάης έχω να σας πω πολλά και θέλει να σου πει και κάτι η Δανάη.
Αλεξα: Η Δανάη? Τι θέλει να μας πει?
Αννα: Έγινε κάτι με τον Ανδρέα και τον Θάνο.
Αλεξα:Με τον Ανδρέα και τον Θάνο.
Αννα:Ναι. Έμαθα ότι είσαι στον Άρη. Μην του πεις τίποτα και μας καρφώσει στον Ανδρέα.
Αλεξα: Εντάξει μωρό μμ έρχομαι τα λέμε
Αννα: bye bye.^Τέλος Κλήσης^
"Ποιος ήταν?"
"Η Άννα. Λέει ότι θέλει να μας μιλήσει και ότι θέλει να μας πει και η Δανάη κάτι-"
"Για εμένα και τον Θάνο Έτσι?"
"Ναι" είπα σιγανά.
"Λοιπόν φεύγω θα σας κρατησω ενημ-"
Και ξαφνικά με ξανά διακόπτει το κινητό του Άρη.(...)
" Ποιος ήταν Τώρα?" Ρώτησε ο
" Ό Στεφανος μου λέει ότι θέλει να μας μιλήσει οπωσδηποτε ο Γιώργος"
" Τι έπαθε και αυτός Τώρα" είπε νευρικά ο Ανδρέας.
"Ρε ηρέμησε"
"Δεν μπορώ ρε συ"
"Παιδιά εγώ πρέπει να φύγω"
"Εντάξει Γεια σου Αλεξα" είπε ο Άρης.
"Γεια"είπε ο Ανδρέας και βγήκα έξω από το σπίτι.
Άρχισα να περπατάω προς το σπίτι της Δανάης. Έφτασα και χτύπησα την πόρτα.
Μου ανοίγει μια Δανάη και με αγκαλιάζει τόσο σφικτά που πάω να σκάσω όμως ανταποδίδω την αγκαλιά και την αγκαλιάζω σφικτά. Να πω την αλήθεια δεν μου άρεσε που τσακωθηκαμε και έγινε ότι εγινε. Με άφησε και δάκρυα κύλησαν από τα μάτια της.
"Δεν θέλω να τσακωθούμε ξανά αλλά ούτε να κάνεις αυτές τις μαλακιες που έκανες. Είσαι σαν αδερφή μου και θα κάνω τα πάντα για να σε προστατέψω αλλά και ότι δυσκολία θα μας τύχει θα την προσπερνάμε μαζί"
"Όλες μαζί" είπε η Ηλιάνα και γέλασα.
Πήγα και αγκάλιασα και τα κορίτσια.
"Δεν θέλουμε να το ξανά κάνεις κατάλαβες"μου είπε η Ηλιάνα.
"Εγώ έχω μια απορία εσύ τελικά χτες που κοιμηθηκες?"
"Κοιμήθηκα στον Άρη και επίσης μαντέψτε..."
"Τι?" Είπαν όλες με περιέργεια.
"Κουτσομπολες" είπα και γέλασαν.
"Μου είχε φέρει έτοιμο πρωινό και μου εδεσε το χέρι Αφού Όταν το είδε μου έριξε ένα βρισίδι. Λοιπόν σειρά σας. Ας ξεκινήσουμε με αυτήν που έχει τα λιγότερα."
"Ξεκινάω εγω" είπε η Άννα.
"Με τον Γιώργο έχουμε έρθει αρκετά κοντά και μου λέει να του δώσω δεύτερη ευκαιρία και αν θελήσω μπορούμε να γίνουμε ζευγαρι"
"Whatttt?" Είπα ενώ όλες οι άλλες τσιριζαν από χαρά. Την αγκαλιασαμε και μας είπε να ηρεμησουμε.
"Λοιπόν για να μου αποδείξει ότι με θέλει είπε να πάμε μια5ημερηεκδρομηστοLosAngelesκαιοτιτοπληρωνειαυτος."
"Ποιο γρήγορα την επόμενη φορά τι είναι Αυτό?" Είπε η Ηλιάνα και γέλασα.
"Μου πρότεινε να πάμε μια 5ημερη στο Los Angeles γιατί εκεί έχει ένα σπίτι, να μείνουμε μαζί και μετά βλέπουμε"
Αρχίσαμε και τσιριζαμε. Σταματήσαμε και
"Λοιπόν κορίτσια σειρά μου" είπε η Δανάη αλλά το βλέμμα της σκοτείνιασε .
"Εμμ να ο Θάνος σήμερα που είχα πάει βόλτα με τον Ανδρέα με χουφτωσε 5 φορές. Γιατί τον συναντήσαμε στον δρόμο και του είπα αν θέλει να έρθει μαζί μας.....
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...