×18×

3.5K 252 0
                                    

Καθίσαμε στο λεωφορείο. Εγώ με τον Άρη, η Δανάη με τον Ανδρέα πίσω μας και η Ηλιανα με έναν από το άλλο σχολείο δίπλα μας. Μπροστά μας κάθισε η Εμμανουέλα και μια άλλη κοπέλα από το σχολείο της και μας σχολίαζαν (εμένα και την Δαναη).
"Κοίτα τι κακάσχημη που είναι" είπε η διπλανή της δειχνοντας με.
Η Εμανουελα της έκανε νόημα να σταματήσει όμως μετά σχολίασαν την Δανάη.
"Κοίτα εκείνη" είπε η Εμανουελα.
"Ναι είναι σαν πάπια" είπε η διπλανη της.
Μιλούσαν για εμενα και εγώ της έβλεπα.
"Εγώ δεν είμαι τσούλα του δρομου τουλάχιστον" είπε η Δανάη και ο Άρης γέλασε. Και οι 2 τους την κοίταξαν με δολοφονικό βλέμμα και εγώ τους κοιτούσα με γουρλωμένα μάτια. Άνοιξα το κινητό μου και είπαμε με τον Άρη να βγάλουμε φωτο και να σηκώνω το κινητό να βγάζουμε και με τους πίσω και τους δίπλα. Αρχίσαμε με τον Άρη να μιλάμε και κρατούσα στα χέρια μου το ζεστό μου τσάι. Η Σταματια (Η διπλανή της Εμανουελα) άπλωσε το χέρι της και έριξε το τσάι πάνω μου.
"Ηλιθια είσαι?" την ρώτησα φωνάζοντας.
"Τι την ρωτάς" είπε η Δανάη.
"Όλοι ξέρουμε την απάντηση" είπε ο Ανδρέας.
Ο Άρης την κοιτούσε θυμωμένος.
"Πότε θα μας αφησετε ήσυχους. Καθυστερημενες είστε? Τι ρωτάω θεέ μου. Ποτέ θα πατε στο διαολο να ησυχάσουμε σκυλες. " άρχισε να τους φωνάζει αλλά τον σταμάτησα.
"Δεν έκανε κάτι η Εμανουελα. Ηρέμησε" του ψιθύρισα. Πήρε ένα χαρτί και άρχισε να με βοηθάει να καθαρίσω το λεκέ στην μπλούζα μου και τα χέρια μου.
"Κάηκες πολυ" ρώτησε λυπημένος.
"Δεν ξέρω πως να στο ανταποδώσω όλο αυτό που κάνεις για εμενα" μου ψιθύρισε.
"Δεν κάνει τίποτα. Και ναι κάηκα λίγο αλλά δεν πειράζει σε παρακαλώ κράτησε λίγο τα νεύρα σου , το ξέρω ότι είναι δύσκολο γιατί το έχω περάσει και εγω" είπα και έκλεισα το στόμα μου.
"Τι είπες? " είπε με απορία.
"Ξέχνα το" είπα και με κοίταξε στα μάτια.
"Πες μου. Τι? Δεν με εμπιστεύεσαι?" είπε και κοίταξα το πάτωμα.
"Εντάξει θα σου πω όταν φτάσουμε στο ξενοδοχείο." του ψιθύρισα.
Είδαμε την Εμμανουέλα και την διπλανή της να μας καρφώνουν. Ο Άρης τότε μου χαιδεψε το μάγουλο με πλησίασε και μου χαμογέλασε. Του χαμογελασα και εγώ και με πλησίασε τόσο που ένοιωθα την βαριά του ανάσα. Κοιτούσε τα χείλη μου και με φίλησε. Αυτό το φιλί ήταν τα πάντα. Ένοιωθα πως δεν το έκανε επειδή ήταν η Εμμανουέλα μπροστά και μας κοιτούσε. Ένοιωσα την γλώσσα του να μπαίνει στο στόμα μου. Η γλώσσες μας βρήκαν η μία την άλλη. Μετά από 1 λεπτό σταματήσαμε και γυρίσαμε κανονικά στις θέσεις μας. Η Εμμανουέλα με κοίταξε με μισος.
"Γυρνάω μπροστα σου τσούλα" είπε και του έπιασα το χέρι. Του χαμογέλασα και μου χαμογέλασε. Άφησα το χέρι του και πιάσαμε και οι 2 ταυτόχρονα τα κινητά μας. Έβαλα τα ακουστικά μου και άκουσα μουσική ενώ ο Άρης έβλεπε τις φώτο που του έστειλα. Ήταν οι φωτογραφίες που είχαμε βγάλει όλοι μαζι. Χωρίς να το καταλάβω είχαμε φτάσει έξω από το ξενοδοχείο. Πήγαμε στην ρεσεψιον και μας είπαν ότι σε κάθε δωμάτιο θα μπαίνουν 4. Δεν ξέρω πως αλλά θα είμαι στο δωμάτιο με την Ηλιανα, τον φίλο της Ηλιανας και το Άρη. Η Δανάη θα είναι με την Άννα, τον Γιώργο και τον Ανδρέα. Ευκαιρία να τα βρουν ο Γιώργος και η Άννα. Το δωμάτιο τους είμαι απέναντι από το δικό μας αλλά δίπλα είναι η Εμμανουέλα και η φιλη της μαζί με 2 αγόρια από το σχολείο της. Ααα ξέχασα να αναφέρω ότι συγκεκριμένα είμαστε Βαρκελώνη 😊😊. Μπήκαμε στα δωμάτιο εγώ. Το δωμάτιο χωρίζεται στα 2 από την μία πλευρά θα είμαι εγώ και ο Άρης και από την άλλη, η Ηλιανα και ο φίλος της.Να πως είναι το δωμάτιο:

Και έτσι είναι το ξενοδοχείο :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Και έτσι είναι το ξενοδοχείο :

Και έτσι είναι το ξενοδοχείο :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Όλα είναι μαγευτικά.
Την επομενη μέρα, Συνειδητοποιησα ότι στην βαλίτσα μου είχα ένα γράμμα και θυμήθηκα ότι ήταν αυτό που μου είχε δώσει ο Μάριος. Είπα να το ανοίξω. Όλοι έχουν πάει στην πισίνα αλλά εγώ και η Δανάη έχουμε κάτι που μισεί όλο το γυναικείο φύλο και δεν μπορούμε να μπούμε στην πισίνα. Είμαστε στο δωμάτιο μου και ανοίξαμε το γράμμα του Μάριου.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey Ζουζούνια.

Τι μου κανετε?

Σορρυ που δεν ανέβασα τόσο καιρό (καλά 2 μέρες ήταν μονο φανταστείτε να μην ανεβάσω για μήνα πως θα νιωθω)

Τι λέτε να είναι αυτό το γράμμα? Αναρωτηθήκατε απο που ξέρει ην Εμανουελα η Αλεξα? Και εγώ...
🙂🙂🙂

Σύντομα έρχεται και καινούργιο κεφάλαιο.

Ββ μωράκια 😙❤

𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺Where stories live. Discover now