Το επόμενο πρωί ξύπνησα με πονους στην κοιλια. Το ξυπνητηρι δεν ειχε χτυπησει ακομα οποτε τσεκαρα να δω τι ωρα ειναι.
*5:49*
Ρε φυγε απο εδω ρε μπρο
Ο πονος δεν με αφηνε να ξανα κοιμηθω οποτε σηκωθηκα. Άνοιξα τις κουρτίνες και άφησα το φως να απλωθει σε ολο το δωματιο.
Ποιο φφως ρε μπρο; Ουτε ο ηλιος δεν ξυπναει τοσο νωρις. Το βραδινο φως δεν ειχε φυγει ουτε ο ηλιος δεν ειχε ανατηλει. Κατέβηκα κάτω για να πάρω ενα χάπι για πονους περιοδου . Η μαμα μου είναι βραδινή οποτε λογικά κοιμάται ακομα.
Μονο εγω και οι κοτες ξυπνιες τετοια ωρα.
Αφου πηρα το χαπακι μου, ανεβηκα ξανα πανω για να κανω ενα ντουζ μιας και ειχα μπολικη ωρα αλλα και να ντυθω.
Αρχισα να βρεχομαι οταν μου ηρθε στο μυαλο ο Αρης. Δεν ξερω τι ακριβως θα κανουμε σημερα. Υποτιθεται θα γνωρισουμε ο ενας τον αλλον αλλα το στομαχι μου εχει δεθει κομπος. Ξεπλυνα το σωμα μου απο τις σαπουναδες και πηγα στο δωματιο μου. Τσεκαρα ξανα την ρα
*6:20*
Ε οχι ρε. Ελεος.
Πηγα στην ντουλαπα μου και διαλεξα τα ρουχα μου.
Αυτό ήταν που έβαλα:
Εχω βεβαια και τους φοβους μη λερωθω και φανει αλλα υγεια. Εφτιαξα την τσάντα μου. Αν και αρχίσαμε κανονικά σχολείο δεν μας έχουν βάλει ακόμα τίποτα όσο αφορα τα μαθηματα.
Στις 7 και 30 θα ερθει ο Αρης να με παρει και θελω πολυ να μαθω γιατι επελεξε να γινει player.Η Αννα μου είπε μια μεριά της ιστοριας αλλά είναι αλλιως να την ακούς απο αυτον που την πέρασε. Σωστα?
Πήγα στην κουζίνα να τσιμπησω κατι. H μαμά μου δεν είχε ξυπνήσει ακομα και ειπα να μην την ξυπνησω. Εκανα ενα τοστ και εβαλα να δω "Orange is the new black" στο νετφλιξ (πειτε μου τωρα οτι η Αλεξ δεν ειναι χοτ...). Εφαγα το τοστ μου και λιγο πριν τελειωσει το επεισοδιο ακουσα κορνα. Ειδα μεσα απο την τζαμαρια και αναγνωρισα το αμαξι του Αρη. Η μαμα μου εντωμεταξυ ειχε ξυπνησει και ηταν στην τουαλετα.
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...