*Ντρινν Ντρινν*
Είμαι η μόνη που έχει αυτήν την τάση να θελει να σπάει το κινητο-ξυπνητηρι αλλά να μην μπορεί γιατί από την άλλη πλευρά είναι το κινητό της, δηλαδή ο έρωτας της ζωής της? Αυτο είναι το πιο σπαστικό. Σηκώθηκα και πήγα στην τουαλέτα όπου εκανα μπάνιο και χτένισα τα μαλλιά μου. Πήγα και άνοιξα την ντουλάπα και έβαλα ότι βρήκα μπροστά μου εφτιαξα και τα μαλλιά μου μια πλεξούδα και κατέβηκα κάτω.
Η μαμά μου είχε ετοιμάσει πρωινό και ήταν καθισμένη στο τραπέζι με το λάπτοπ της,λογικά δούλευε. Πήγα και κάθισα δίπλα της ενώ εκείνη ήπιε μια γουλιά από τον καφέ της. Με κοίταξε και μου έφερε πιο κοντά το πιάτο με τα τοστ και ένα ποτήρι με χυμό. Πηγε να μου φέρει και κρουασάν αλλά την σταματησα
"Μαμα θα πιω λίγο χυμό και θα φάω ένα τοστ μόνο. Α και το μεσημέρι μην με περιμένεις γιατί θα πάω με τα κορίτσια McDonald's."της είπα.
"Εντάξει αγάπη μου! Σήμερα είμαι βραδινή και δεν θα έρθω σπίτι γιατί έχω πολλή δουλειά και θα έρθουν πελάτες μεσάνυχτα και αναγκαστικά θα κοιμηθώ εκεί και θα γυρίσω αύριο το μεσημερι. Αν θες κάλεσε τα κορίτσια να κοιμηθείτε μαζί απόψε εδω για να μην εισαι μονη σου" μου είπε με χαμόγελο και σηκώθηκε. Με φίλησε στο μέτωπο και πήρε τα άπλυτα και τα έβαλε στον νεροχύτη.
"Εντάξει μανούλα" είπα και έκανα την αθώα και την γλυκούλα.
"Μην με γλύφεις εμένα κουκλίτσα μου" είπε και μου έδωσε μια απαλη στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου.
"ευυ" είπα αλλά γέλασε
Άκουσα κόρνα, φίλησα την μητέρα μου και βγήκα έξω. Ήταν ο Άρης είχε πει ότι θα έρθει να με πάρει να πάμε μαζί σχολείο και το έκανε. Δεν περίμενα να έχει αυτοκινητο. Τότε συνειδητοποίησα οτι είχε ένα τριαντάφυλλο στο χέρι του. Ήταν άσπρο.
"Ορίστε, το βρήκα στο κήπο μου και το έκοψα και είπα ότι θα ταίριαζε σε ενα πανεμορφο κοριτσι" είπε με χαμόγελο.
"Αχ Σε ευχαριστώ"
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...