Πήγα στην τουαλέτα. Εγώ να προχοραω και ο Αρης να ακολουθεί. Αφού μπήκαμε μέσα στις γυναικείες τουαλέτες. Ναι καλά ακουσατε ήρθε ο Αρης στις γυναικείες😂. Αρχισαμε να μιλάμε.
Αλ-Και τελικά ο πατερας μου είναι νονός σου. Ουαου. Τι φαση?
Αρ- Αλήθεια ουτε εγώ δεν σε Ρώτησα ποτε για το όνομα του πατερα σου γιατί αλλιως θα σου είχα μιλήσει για αυτον και δεν θα περνουσες οτι πέρασες.
Αλ- Το ξέρω αλλά δεν ηταν στο χερι μας.
Αρ- Τεσπα. Τι αλλα?
Αλ- Βαρεθηκα
Αρ- Και εγώ
Αλ- Πρεπει να βρούμε μια δικαιολογία για να φύγουμε αλλά τι?
Αρ- Δεν ξέρωΞαφνικα.
~When it comes to you there's no crime~*Κλήση*
Αλ- Παρακαλώ?
Αγνωστος- Αλεξα?
Αλ- Ποιος είναι?
Αγνωστος- Ο Γιώργος είμαι καλέ.
Αλ- Γιώργο? Που εισαι βρε. Τι κάνετε? Πως περνατε?
Γιω- Για την ακρίβεια σε λιγο θα ανεβουμε στο αεροπλάνο και σε 45 λεπτά θα είμαστε στο αεροδρόμιο. Και έτυχε να έχουμε πολλες βαλιτσες. Είσαι με τον Αρη?
Αλ- Ναι πες μου τι θες?
Γιω- Να έρθετε με το αμάξι του να πάρετε 2 βαλίτσες.
Αλ- Καλά θα έρθουμε bye.
Γιω- Γεια.
*Τέλος Κλησης*Αλ- Αρη, ο Γιωργος με την Αννα γυρνάνε και σε 45 λεπτα θα είναι στο αεροδρόμιο και ρωτάει αν μπορούμε να πάμε να τους παρουμε.
Αρ- Δεν ξέρω.
Αλ- ααα. Εντάξει . Πάντως θα ηταν μια καλη δικαιολογία για να φύγουμε απο αυτό το βαρετό μέρος. Αλλά αφού δεν μπορείς.
Αρ- Τι? Πως? Μπορω μπορω πως δεν μπορω. Ελα πάμε να ενημερωσουμε τους γονεις μας και φύγαμε.Βγήκαμε απο τις τουαλέτες και μια έκλεισε το μάτι στο Αρη και οι γονείς μας μας κοιτούσαν οποτε έπρεπε να αντιδρασω.
"Στην δουλεια σου κούκλα μου έχει κορίτσι "
"Καλά ντε" είπε και έφυγε.
Πήγαμε με τον Αρη στο τραπέζι μας."Μπράβο κορίτσι μου περήφανη με κανεις."
"Μην αφήσεις να στο φάνε αυτό τον παλικαρο" είπε ο πατερας μου και χαμογελασα.
"Συγγνώμη αλλά χρειαζεται να φύγουμε. Οι φιλοι μας γυρνάνε απο ταξίδι και δεν έχουν μέσω και θέλουν να πάμε να τους παρουμε."
"Εντάξει πηγαίνετε αλλά να προσέχετε και εσύ Άρη να προσεχείς το κορίτσι μας " είπε ο πατέρας του Αρη και ενιωθα οτι είχα γίνει κυριολεκτικά ντομάτα. Βγήκαμε απο το μαγαζί και μπήκαμε στο αμάξι. Εβαλαν τη ζώνη μου.
"Εισαι παρα πολύ όμορφη οταν κοκκινιζεις"
Δεν Μίλησα αλλά ένιωθα οτι είχα ξανά κοκκινίσει και τον άκουσα να του ξεφεύγει ενα μικρο γελακι.
"Τελειωνε να παμε καμια ωρα"
"Καλά ντε "
"Δοξασοι" είπα και έβαλε μπρος.(30 λεπτα αργότερα)
Αλ- Αννα!!
Αν- Αλεξα!!
Είπαμε και οι δυο και πεσαμε η μια πανω στην αλλη αγκαλιάζοντας.
Αρ- Καλώς τους. Που σαι ρε?!
Γιω- Σου ρθα τι άλλο θες?
Ειπαν και εκαναν ενα περίεργο χαιρετισμό και εγώ με την Αννα τους κοιτουσαμε κάπως.
Αλ- Εμ οκεε.
Είπα και η Αννα αρχισε να γελάει.
Γιω- Τελως πάντων . Κορίτσια πάρτε αυτές τις 2 βαλίτσες και πηγαινετε στα αυτοκίνητα και θα έρθουμε και εμείς με τις αλλες.
Αλ+Αν- Οκευ
Είπαμε και πηραμε τις 2 βαλιτσες. Μια εγώ και μια η Αννα . Βγηκαμε εξω. Αρχίσαμε να μιλάμε.
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...