Την ωραια ατμόσφαιρα χάλασε το κουδούνι. Τόση ώρα παρακαλούσα να χτυπήσει και βρήκε τώρα που δεν θέλω. Τραβηχτηκα από την αγκαλιά του Άρη.
"Δεν θα μπω"
"Καλά μπορείς να μου προσέχεις το αρκουδάκι?"
"Και βέβαια θα το προσεχω"
Είπε και το πήρε αγκαλιά. Χαμογέλασα και έφυγα . Με γρήγορα βήματα μπήκα στην ταξη. Δεν είχε έρθει ο μαθηματικός. Πάλι καλα πρόλαβα. Έκατσα δίπλα στη Δανάη."Δεν εφυγες?!"
"Το μετάνιωσα"
"Είσαι τουλάχιστον Καλύτερα?"
"Ναι"
"Τι ειχες?"
"Ο Άρης"
"Τι ο Άρης"
"Δεν παρατηρησες ότι το πρωί τους χαιρέτησε όλους αλλά δεν χαιρέτησε την Εμανουελα?"
"Ναι και δεν κατάλαβα γιατί Αφού υποτίθεται λύθηκε η παρεξηγηση"
"Θυμασε στο μπαρ που τους είχαμε δει μαζί και να φιλιούνται"
"Κατι θυμάμαι"
"Λοιπ-"
"Έλα ησυχια. Βγάλτε τα βιβλία σας και τα τετραδια. Αρκετή ώρα χάσαμε."(...)
Πέρασαν αργά και βασανιστηκα και οι άλλες 4 ώρες. Ο Άρης με απέφευγε μετά από αυτό που έγινε στην πίσω αυλή. Πήρα το αρκουδάκι μου και άρχισα να περπατάω προς το σπίτι μου.
Άνοιξα με τα κλειδιά μου και είδα την μαμά μου και τον μπαμπά μου αγκαλιά στο σαλόνι και να βλέπουν τηλεόραση. Ηταν τόσο κιουτ. Δεν με πήραν χαμπάρι και επίσης δεν ήθελα να χαλάσω αυτήν την ατμοσφαιρα. Πήγα όσο πιο αθορυβα στο δωμάτιο μου. Πεταξα την τσάντα μου δίπλα από την πόρτα. Ξάπλωσα στο κρεβατι μου και μετά από ένα 10 λεπτο σηκώθηκα. Πήγα κάτω και είδα την μαμά μου στη κουζίνα.
"Αγάπη μου ποτέ ήρθες και δεν σε πηραμε είδηση?"
"Θα έχει ένα δεκαλεπτο"
"Μάλιστα. Κάτσε να φας"
Ένιωσα τότε το κινητό μου να δονείται.Αρης:
"Θέλω να σου μιλήσω"Αλεξα:
"Εντάξει. Θες να συναντηθούμε?"Αρης:
"Ναι σε 15 λεπτά στο πάρκο μας"Αλεξα:
"Έκλεισε"Έκλεισα το κινητό μου και σηκώθηκα από το τραπέζι γρήγορα.
"Τι έπαθες αγάπη μου? Δεν σου αρέσει το φαγητό?"
"Όχι θα συναντηθω με τον Άρη σε 15 λεπτά. Τα λέμε."
Η μαμά μου χαμογέλασε και κούνησε το κεφάλι της αριστερά και δεξια."Έρωτας" ψιθύρισε και τότε χαμογέλασε και ο πατέρας μου κοιτώντας την. Της έπιασε το χέρι. Αωω και εγώ θελω.
Τεσπα
Ετρεξα πάνω στο δωμάτιο μου. Άρχισα να ψάχνω για να φορέσω κάτι άλλο. Ξερω ξέρω με πονάει να είναι με άλλες αλλά θέλω να απολαύσω αυτές τις στιγμές που είμαστε μαζί.
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...