Σας εχω πει ποτε πως η Δαναη και η Ηλιανα ειναι καρχιες;
Δεν ηρθαν σχολειο και ημουν μονη σαν το λεμονι. Να ναι καλα η Αννουλα μου που μου εκανε παρεα.
Αφου τελειωσα σχολειο ειχα μαθημα φυσικης στο φροντηστηριο οποτε γυρισα στις 4 σπιτι.
Ήμουν ξαπλωμένη στο μαλακό κρεβάτι μου ακούγοντας διαφορά τραγουδια μέχρι που είδα πως είχε ήδη περάσει μια ώρα και έπρεπε να αρχίσω να τηλεφωνω ολους τους μαλακες και τις αχρηστες κολλητες μου μπας και βγαλουμε ακρη τι εγινε χτες που ειμασταν ντιρλα. Η πρώτη μου σκέψη ήταν ο Άρης. Όχι τίποτα άλλο αλλά ξέρει τι έγινε στο κλαμπ καθώς δεν ήταν αυτός τυφλα. Βεβαια μετα το φιλι μας δεν ξερω αν θα ειμαστε οπως πριν.
Αλλά για να ξεμπερδεύω είπα να πάρω τον Μάριο να ξεκαθαρίσω την κατάσταση μαζί του. Θα μπορουσα να πω οτι με πλήγωσε χθες αλλα δεν τον θελω. Αλλα! Να πω μετα απο 2 μέρες να πάει με άλλη τρώγεται αλλά μια ώρα μετά δεν λέει ρε παίδες. Τον πήρα τηλέφωνο και ακούμπησα το κινητό μου στο αυτί μου. Απάντησε μέσα σε 5 δευτερόλεπτα. Άκουσα την ανάσα του μέσα από το ηχείο και φαινόταν λίγο ταραγμένος.
Κληση:
Μ: Αλεξα κοιτά. Εγώ δεν-
Α: Μαριε δεν έχω όρεξη να ακούσω τις δικαιολογίες σου
Μ:Σε παρακαλω ασε με να σου εξηγήσω.
Α: Να μου εξηγήσεις τι; Οτι σε ειδα να κανεις σεξ με αλλη μια ωρα αφού μου ζητησες να γίνω κοπελα σου;
Μ:Σε παρακαλώ, ακουσε με.
Α: Εσύ θα με ακουσεις γιατί δεν θα φάω όλο το χρόνο μου σε εσένα έχω και με αλλά θέματα να ασχοληθώ και εσύ είσαι ένα από τα πιο τελευταία που με νοιαζουν. Λοιπόν χωρίζουμε, Obviously, οποτε θα σε παρακαλεσω να μην με ξανα ενοχλησεις.
Μ: Αλεξα σε παρακαλώ άσε με να σου εξηγήσω και δώσε μου μια δεύτερη ευκαιρία.
Α: Δεύτερη ευκαιρία; Για ποιο λογο; Μαριε και οι 2 ξέραμε πως θα ηταν δύσκολο μετα απο μονο μια ημερα γνωριμίας, το να γίνω η κοπελα σου ηταν cringe και περίεργο αλλά δέχτηκα όμως εσύ... Τέλος παντων, εσύ πια ανηκεις στο παρελθον. Την προσοχή μου την έχει άλλος πλεον.
Μ: Τι? Μα...
Α:Γεια σου Μαριε.
Ειπα και του το έκλεισα.
Πεταξα το κινητο μου διπλα μου και εκλεισα το προσωπο μου μεσα στα χερια μου. Δεν ειναι οτι υπηρχε κατο σοβαρο μεταξυ μας αλλα και παλι ενας χωρισμος ειναι χωρισμος.
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...