(Θα σας πω ποτέ να βάλετε το τραγουδι)
Το πρωι που ξυπνησα ενιωσα τις ζεστες ηλιαχτιδες του ηλιου να πεφτουν πανω στο προσωπο μου.
πφφ ξεχασα να κλεισω την κουρτινα χθες. Γαμω...
Σηκωθηκα με τα χιλια ζορια και ειδα την ωρα. Ειχε παει 7. Πρεπει να ετοιμαστω για το σχολειο γαμω και εχω κανει πολλες απουσιες φετος. Ξαφνικα αρχισε να χτυπαει το κινητο. Ειδα την φωτεισμενη οθονη του κινητου μου και το ονομα του Αρη ξεπροβαλλε. Δεν ξερω αν πρεπει να του απαντησω. Χθες εφυγε λεγοντας μου ψεμματα. Δεν απαντησα.
Πηγα με βιαστικα βηματα προς την τουαλετα. Κλειδωσα την πορτα μην τυχον ερθει κανεις. Αφησα το νερο στην μπανιερα να τρεχει και εγω αργα αργα εβγαλα τα ρουχα. Πήρα το κινητό μου και έβαλα μουσική να παίζει.
Αφού γέμισε η μπανιέρα μπήκα μέσα και έκατσα. Το ζεστό νερό χαλάρωσε το σφικτό μου δέρμα και η μουσική ηχούσε τόσο μελωδικά στα αυτιά μου. Πηρα το σφουγγαρι και αρχισα να τριβω απαλα το σωμα μου.
Αφου τελειωσα με οτι κανω, τυλιξα την πετσετα γυρω μου και εφυγα γρηγορα προς το δωματιο μου. Διαλεξα ενα συνολακι το οποιο φορεσα:
Πηρα την τσαντα μου και αρχισα να κατεβαινω αργα αργα την σκαλα ετσι ωστε να μην ενοχλησω τους γονεις μου. Στο μυαλο μου τριγυριζε το Prom night που ειναι το Σαββατο. Ουφ...
Πηρα μια ανασα και αρπαξα ενα μηλο απο το καλαθακι πανω στο τραπεζι και εκατσα στον καναπε. Κοιτουσα την κλειστει οθονη και σκεφτομουν. Τι να πω τωρα στον Αρη; Να τον ρωτησω για εχθες; Θα μπορεσω να παω μαζι του το σαββατο αν μου λεει ψεματα απο τωρα; Διαφορα ηταν αυτα που σκεφτομουν μεχρι που πηγε 8 παρα τεταρτο. Δεν πηρα καμια απο τα κοριτσια. Απλα αρχισα να περπαταω μονη μου στους δρομους.
Εχω πεσει στους βαθμους του σχολειου. ολα αυτα που εγιναν σε τοσους λιγους μηνες δεν ειναι και λιγα. Θυμαμε την εκδρομη στην Ισπανια και η κοιλια μου δενεται κομπος. Θυμαμε στην δικη του Ανδρεα. Και βεβαια θυμαμαι το παρελθον, τον Αγγελο, την Εμμανουελα, την παλια μου παρεα.
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...