Έτρεξα προς τον Άρη.
"Άρη τι έκανες?"
"Το αξιζε"
"Ηρέμησε Ρε ελάτε πάμε στο παγκάκι" είπε ο Ανδρέας.
Η Χριστίνα με αγριοκοιταξε."Ελά σε παρακαλώ μην το συνεχίσεις" του είπα και με κοίταξε και γυρισε απότομα.
"Ελά Ηρέμησε" είπε ο Ανδρέας αλλά ο Αρης τον έσπρωξε και πήγε στο παγκάκι.
Ήμουν τόσο νευριασμενη με τον Άρη αλλά ήταν τόσο γλυκό αυτό που έκανε για εμενα.
Κάθισα στο παγκάκι δίπλα του και για μια στιγμή κοιταχτηκαμε και ένοιωσα αβολα. Γύρισα το κεφάλι μου ακινήτων κοίταζα το πάτωμα. Είχα κοκκινησει και το ένοιωθα. Μας πλησίασαν τότε ο Γιώργος, η Δανάη και η Ηλιανα οι οποίοι δεν ήξεραν τίποτα. Πήρα τα κορίτσια και πήγαμε τουαλέτα και τους τα εξήγησα όλα. Και περισσότερο στην Ηλιάνα η οποία δεν ήξερε για τις πιπιλιες.(...)
Αρχισα να φτιάχνω την βαλιτσα μου. Έχει περάσει μια εβδομάδα από τότε που ο Άρης έδωσε χαστούκι στην Χριστίνα και σήμερα φεύγουμε για την 15ημερη. Έβαλα τα απαραίτητα. Σε 4 ώρες πετάμε για Ισπανία αλλά σε 3 ώρες πρέπει να ήμαστε στο αεροδρόμιο.
Έβαλα ένα συνολακι που βρηκα στην ντουλαπα:Άκουσα μια κόρνα και βγήκαμε να δω τι είναι. Όταν βγήκα ήταν ο Άρης. Ήταν θεός :
"Γειά ήρθα να δω αν ήθελες να πάμε μαζί στα Starbucks"
"Βέβαια γιατί οχι ναι αλλά την βαλιτσα?"
"Δεν πειραζει την βάζουμε στο αμάξι μου και αμα θες πάμε όλοι μαζί αεροδρόμιο και δεν θα κουβαλάμε βαλιτσες"
"Οκ πάω να φέρω την βαλιτσα και την τσάντα μου. Μου δίνεις μισό λεπτό να χαιρετήσω την μαμά μου?"
"Βέβαια είναι πολύ νωρις" είπε και μου χάρισε ένα ζεστό χαμόγελο.Πήγα σπιτι και χαιρέτησα την μαμά μου. Ο Άρης με βοήθησε, κουβαλησε την βαλιτσα μου και κρατούσα την τσάντα μου. Μπήκαμε στο αμάξι και ο Άρης έβαλε μπροστά. Δεν το πίστευα όλο αυτό που ζούσα. Στην διαδρομή με πήρε τηλέφωνο η Άννα και μου είπε ότι θα έχουμε και άλλο σχολείο που θα μείνει στο ίδιο ξενοδοχείο με εμάς. Φτάσαμε και βγήκα από το αμάξι. Άκουσα το τηλέφωνο του Άρη να δονείται. Ο Άρης μου έκανε νόημα να πάω να βρω τα παιδιά. Μπήκα και βρήκα μόνο την Δανάη με τον Ανδρέα. Έκατσα και αρχίσαμε να μιλάμε. Ύστερα ήρθε και ο Άρης οποίος χαιρέτησε τα παιδιά και εκατσε δίπλα στον Ανδρέα. Το κινητό του άρχισε να δονείται. Έστελνε συνέχεια μυνηματα και έπερνε. Δεν έδωσα σημασία. Μετά από λίγο είχε έρθει η Άννα με την Ηλιανα και τέλος ο Γιώργος. Αποφασισαμε με τα αγόρια να προσπαθησουμε να κάνουμε τον Γιώργο να συμφιλιωθουν και να γίνουν φίλοι. Το νοιώθω ότι και οι 2 το θέλουν.
(...)
Φτάσαμε στο αεροδρόμιο και τα αγόρια κουβάλησαν τις βαλίτσες μας και μας είπαν να μην σηκώσουμε ούτε μια βαλίτσα. Γέλασα με το θέαμα που το είδα να κουβαλούν από 2-3 βαλιτσες ο καθενας. Ανεβηκαμε στο αεροπλάνο και κάθισα με την Ηλιανα και την Δανάη αφού ήταν τριθεσειο. Ο Άρης και τα αγόρια κάθισαν μαζί μπροστά μας. Βάλαμε τα κινητά μας σε λειτουργία πτήσης. Στο αεροπλάνο θα ήμασταν μόνο η Δευτέρα λυκειου. Ήρθαν μερικοί μαθητές και από το άλλο σχολείο αφού δεν χωρούσαν στα δικά τους αεροπλάνα και τότε παρατήρησα μια όμορφη κοπέλα. Η Δανάη, εγώ και τα αγόρια γουρλωσαμε τα μάτια μας όταν συνειδητοποιησαμε ποια ήταν. Ήταν η ... ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τι λέτε να γίνει στην 15ημερη?
Θα είναι μαζί τους η Εμμανουέλα?
Λέτε να κάνει τίποτα επικίνδυνο στις πρωταγωνιστριες μας?Όλα θα υπάρχουν στα υπόλοιπα κεφάλαια Ζουζούνια. 😉
Ββ μωρακια 😙❤
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...