Πηγα σπιτι και κατευθυνθηκα προς την κουζινα ωστε να βρω κατι να τσιμπησω μεχρι να παει πεντε η ωρα. Η ωρα ηταν ακομα 4 το μεσημερι και εγω δεν ειχα φαει τιποτα απο το πρωι και η κοιλια μου εχει ξεσηκωσει επανασταση. Εφτιαξα ενα τοστ και μεχρι να ειναι ετοιμο, εβαλα σε ενα ποτηρι λιγο χυμο. Αφου ολα ηταν ετοιμα, τα χλαπακιασα ως αληθινη γουρουνα. Ανοιξα το κινητο μου και κουτσομπολεψα λιγο στο ινσταγκραμ. Η ωρα περασε και ακουσα κορνα. Βγηκα εξω κλειδωνοντας το σπιτι. Ο Αρης περιμενε μες το αμαξι και καπνιζε.
"ψιτ σβηστο αλλιως εγω δεν μπαινω"
"Αληθεια τωρα;"
" ω ναι"
Ρολαρε τα ματια του αλλα δεν ειχε αλλη επιλογη και αναγκαστηκε να το πεταξει. Ανοιξα την πορτα του αμαξιου και μπηκα μεσα με ενα νικητηριο χαμογελο χαραγμενο στο προσωπο μου. Αφου βολευτηκα, εκεινος εβαλε μπρος. Ανοιξε το ραδιο και τοτε αρχισε να παιζει το Low key {Ally Brooke}. Αρχισα να τραγουδαω οταν του Αρη του ξεφυγε ενα γελακι.
"Οπα εσυ τι κανεις τωρα, με κοροιδευεις ρε μπαμια"
Ειπα αλλα δεν μιλησε. Τον κοιταξα καχυπτοτα οταν αρχισε να παιζει το σημειο του Tyga.
"Yeah
I see you watching, you been plotting on me low key
I put this ice up on your neck and freeze your body, yeah (Ha)" Αρχισε αυτος να τραγουδάει και γελασα. Τοτε συνεχίσαμε μαζι.
"I've been known to be givin' (Yeah)Get it, then I spend it (Yeah)
Invent a new wave, then I re-invent it
Baguettes on your wrist now, can't be acting timid (Woo)
Take you to New Mexico, ain't nobody business (Yeah)
Throw me that, Ally, I'ma dunk and win it (Slam)
I ain't looking for love
but it's been a minute (Oh, oh)
Serve it to me on a plate
I'ma come and get it
You love it, I like it, it's litty (Woo)" Γελασαμε ενω το υπολοιπο τραγουδι επαιζε."Δεν είσαι τόσο κακός στο τραγουδι"
"Ουτε εσυ απλα είχαν πλακα οι γκριματσες που έκανες την ωρα που τραγουδας" είπε γελώντας και κοιτώντας τον δρομο.Φτάσαμε και βγήκαμε έξω. Κανένας δεν είχε έρθει. Καθίσαμε και περιμέναμε. Άκουσα κάποιον να φωνάζει.
"Αλέξα, Αλέξα" γύρισα το κεφάλι μου και είδα τον Μάριο. Ο Άρης καθόταν δίπλα μου και εγώ σηκώθηκα για να φύγω αλλά ο Αρης μου τράβηξε το χέρι και με έβαλε να καθίσω. Ήρθε μπροστά μου και άρχισε να φωνάζει.
"Τι ήταν όλες αυτες οι μαλακίες που μου είπες στο τηλέφωνο! Τι πάει να πει ότι σου άρεσε άλλος και τα έφτιαξες μαζί μου για να τον ξεπεράσεις. Μήπως είναι ο πουστης, ο μαλακας ο γυναικάς που κάθεται δίπλα σου? Αυτός που υποτιμά όλες τις γυναίκες" είπε και ο Αρης τον επιασε απο τον γιακά.
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...