Άνοιξα με τα κλειδιά μου και τα κορίτσια με ακολούθησαν. Μπήκαμε μέσα και άνοιξα τα φώτα. Άφησα την τσάντα μου στο σαλόνι όπως και των κοριτσιών και κατευθυνθηκα προς την κουζίνα. Άνοιξα την πόρτα και παρατήρησα ένα σημείωμα που υπήρχε στο ψυγείο.
" Δεν μαγείρεψα κάτι για αύριο οπότε παράγγειλε. Καλή διασκέδαση με τα κορίτσια και κακομοίρες μου μην ξανά δω μεικ απ στα σεντόνια και τα αρκουδάκια σου κρεμασμένα ανάποδα με κέτσαπ. "
Χαμογέλασα όταν το είδα. Άκουσα το κουδούνι και η Ηλιανα ήρθε στην κουζίνα.
" Ήρθαν μάλλον τα αγόρια. Ωπ τι έχουμε εδώ? " είπε και τράβηξε το χαρτί που κρατούσα.
" Αχα λοιπόν εγώ παραλειπω όλες τις ασυναρτησίες που λέει ετουτω εδώ το χαρτί και θα εστιασω στο 'Καλή Διασκεδαση'"
"Δεν ξέρει ότι είναι και τα αγόρια εδώ" είπα και τις πήρα το χαρτί πίσω.
"Άρα δεν το εννοεί έτσι όπως το σκέφτεσαι εσύ ανώμαλη σαυρα" της είπα και γέλασε.
Πήγα στο σαλόνι με την Ηλιανα από πίσω μου. Κανείς δεν ήταν εκεί και κατάλαβα ότι έχουν πάει στο δωμάτιο μου.
Πήγαμε με την Ηλιανα και πήραμε μερικά σεντόνια και κουβέρτες από το δωμάτιο των γονιών μου για να τις στρώσουμε κάτω. Τα αγόρια θα κοιμηθούν στο πάτωμα ενώ εγώ με τα κορίτσια στο κρεβάτι μου. Πάλι καλά είναι διπλό. Να ναι καλά η μάνα μου η έξυπνη. Πήγαμε στο δωμάτιο και όλοι είχαν σκορπιστει σε διάφορα σημεία του δωματίου μου. Ο Άρης είχε ξαπλώσει στο κρεβάτι μου με τον Ανδρέα, ο Γιώργος στην καρέκλα του γραφείου μου και έπαιζε στο κινητό του ενώ η Δανάη είχε ξαπλώσει στο πάτωμα πάνω στις μαξιλάρες.
"Κάντε στην Μπαντα. ΈΡΧΟΜΑΙ!" είπε η Ηλιανα και πηδηξε πάνω στα αγόρια που ήταν στο κρεβάτι.
"Ψιτ κούκλα ξέρεις τι είναι η δίαιτα?" είπε ο Ανδρέας και τα παιδιά γέλασαν ενώ εγώ απλά χαμογέλασα.
"Ναι και μου έδωσε μια ο γυμναστής για εσένα" είπε η Ηλιανα και έσπρωξε τον Ανδρέα. Αυτός έπεσε πάνω στην Δανάη και πως να το πω. Την έλιωσε!"Κοίτα τώρα που το λεμε η Ηλιανα δεν έχει και άδικο" είπε η Δανάη και έσπρωξε τον Ανδρέα.
"Αα φτάνει το σπρώξιμο. Το ωραίο μου σωμο δεν αξίζει τετοιο βασανιστήριο. Αλλά αν θέλετε να σας μάθω άλλους τρόπους βασανιστηριων είμαι στην διάθεσή σας." είπε ο Ανδρέας και γελάσαμε εκτός από τα κορίτσια." Αφήστε τα πολλά λόγια και πάμε κάτω να δούμε καμιά ταινια"
"Χελ Γεα" είπαν τα κορίτσια.
"Δεν είναι και κακή ιδέα" είπε ο Ανδρέας
"Και εμείς είμαστε μεσα" είπε ο Γιώργος και έδειξε και τον Άρη.
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...