Άνοιξα το κινητό μου και είχα 2 αναπάντητες από την μαμά μου. Δεν υπάρχει περίπτωση να της πω αυτά που εγιναν. Θα στεναχωρηθει πολύ αν τα μάθει. Αποφάσισα την πάρω πίσω.
~Κλήση~
Μ(αμα) - Έλα αγάπη μου τι κάνεις?
Α(λεξα) - Καλά εσύ?
Μ- Καλά και εγώ αγάπη μου. Ποτέ γυρνάς?
Α- Είμαστε στο λεωφορείο αύριο θα είμαστε εκεί γιατί θα κάνουμε και μια στάση στο Last Vegas.
Μ- Εντάξει μωρό μου να περάσεις καλά. Τι κάνουν τα κορίτσια περνάτε καλά? Κανένα αγοράκι?
Α- Μαμά!
Μ- Καλά καλά μικρή θα τα πεις όλα όταν έρθεις. Τώρα σε φιλώ γιατί πρέπει να πάω δουλειά. Σε αγαπώ!
Α- Και εγώ σε αγαπω μαμά. Γεια!
~Τέλος Κλησης~
"Τι με κοιτάς? " είπε στην Δανάη που είχε καρφώσει το βλέμμα της πάνω μου.
"Δεν θα της πω τι έγινε. Για αυτό θα συνεννοηθουμε να πούμε τα ίδια στους γονείς μας" είπα και με κοιτούσε.
"Προτιμάς να πούμε την αλήθεια"
"Όχι βέβαια"
"Ε τότε? "
"Καλά καλά" είπε και άνοιξε το κινητό.
"Ναι αλλά και τα αγόρια πρέπει να ξέρουν τι θα πουν γιατί άμα συναντήσουν την μαμά σου ή κάποιον γνωστο" είπε η Δανάη και την κοίταξα.
"Σωστά" είπα και Γυρνάω και λέω στα αγορια τι θα πουν. Το ίδιο κάναμε και με τους άλλους. Τους τα στείλαμε σε μήνυμα.
(...)
Φτάσαμε στο Last Vegas. Έχουμε 4 ώρες να κάνουμε ότι θέλουμε. Εγώ, η Δανάη και η Ηλιανα είχαμε ξανάρθει και ξέρουμε τους δρόμους απέξω και ανακατωτά. Πήραμε και τα αγόρια και την Εμμανουέλα και την Άννα και πηγαμε να ψωνίσουμε. Τα αγόρια ήταν μαζί μας πιο πολύ για να κουβαλήσουν.
(...)
"Πάμε να κάτσουμε κάπου να πιούμε κάτι" λέει ο Ανδρέας κουβαλώντας 6 μεγάλες σακούλες της Δαναης.
"Ναι γιατί όχι και εγώ έχω κουραστεί" λέει ο Άγγελος που κουβαλάει 10 σακούλες της Εμμανουέλας.
"Αφήστε μας να το σκεφτούμε" λέει η Ηλιανα και κάνουμε πως μιλάμε.
"Εντάξει παμε" πετάγομαι εγώ και πηγαμε σε μια καφετέρια. Καθίσαμε και παραγγείλαμε. Εγώ παρήγγειλα ένα παγωτό🍨👅 Και αυτα είναι που αγορασα (είναι πολλα😊):
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...