Γυρισαμε τοτε τα κεφάλια μας και είδαμε το μπαμπά μου μαζί με την μαμά μου να μπαίνουν μέσα.
"Βρε βρε τι γίνεται εδώ?"
Είπε ο πατέρας μου με το πονηρο του ύφος."Ταινία βλέπαμε νονε" είπε και με εσφιξε στην αγκαλιά του.
"Μάλιστα. Έχετε φάει κάτι να σας ετοιμάσω τίποτα?" Είπε η μαμά και έγνεψα αρνητικά.
"Μόλις παραγγείλαμε" είπα και με κοίταξε με θυμωμένο και καλά ύφος
"Αφού ήξερες ότι θα ερθω γιατι δεν περίμενες να τρωγατε καμία κρεπα"
"Ε σιγά βρε μαμά"
"Καλά σου λένε Αγάπη μου. Έλα να πάμε να φάμε έξω και να αφησουμε τα παιδιά λίγο μόνα τους" είπε ο πατέρας μου και έφυγαν.
Ο Άρης άρχισε να γελάει.
"Σταμάτα να γελάς. Αυτοί δεν παίζονται."
"Χαχα μα δεν μπορω. Τελικά ο μπαμπάς σου είναι πολύ ανοιχτομυαλος. Πότε κάποιος θα ρωτούσε με πονηρό ύφος την κόρη του?" Είπε και γελούσε
"Ισχύει" είπα και έλιωσε.
"Αν δεν σκάσεις δεν θα δούμε την ταινια"
"Δεν με νοιάζει"
"Ω ναι και τι θα βλέπεις μετά?"
"Τα μάτια σου" είπε κοιτώντας με και σταματώντας να γελάει.
"Τα χείλι σου" είπε και με πλησίασε
"Το πρόσωπο σου" είπε χαϊδεύοντας μου το μαγουλο.
"Την καρδιά σου" και με φίλησε παθιασμένα.
❌ακολουθεί ακατάλληλο περιεχόμενο. Όποιος θέλει διαβάζει ❌
"Πηδα" μου ψυθιρισε και πήδηξα πάνω του.
Τύλιξα τα ποδια μου γύρω από την μέση του. Έβαλε το κεφάλι του στο λαιμό μου και ανάσαινε βαριά. Με κρατούσε έτσι και ανεβήκαμε την σκάλα .Μπήκαμε στο δωμάτιο μου και έκλεισε την πόρτα με το πόδι του και ύστερα με κόλλησε πάνω της.
"Είσαι σίγουρη μικρή για αυτό που θα πάμε να κάνουμε?" Μου είπε αισθησιακά και ανατρίχιασα. Έχει επιρροή πάνω, μεγάλη όμως.
"Ναι" ψιθύρισα αγανακτισμένη.
Άρχισε τότε να αφήνει υγρα φιλία στο λαιμό μου και ύστερα ρουφούσε στα σημεία εκείνα.
Με φίλησε και με τα 2 χέρια μου αποψασιζω να βγάλω την μπλούζα του. Την πιάνω από τα δύο άκρα και με μια κίνηση την έχω βγάλει και την δω τοποθετησει στο πάτωμα. Το ίδιο κάνει και με την δικιά μου και για πρώτη φορά δεν νιώθω άβολα. Χωρίς να διακόψουμε το δικό μας, με κρατούσε και με πέταξε στο κρεβατι. Ήρθε από πάνω μου και άρχισε να με φιλάει στο λαιμό και να κατεβαίνει πιο χαμηλά. Συναντήθηκε τότε με το σουτιέν μου.
"Αυτό εγώ μωρό μου πιστεύω ότι πρέπει να το βγάλουμε"μου είπε πονηρά αλλά και αισθησιακά στο αυτί και εγω έγνεψα θετικά. Παρατηρούσε τότε το μπούστο μου και τον σκουντηξα γιατι με έκανε να νιώθω λίγο άβολα. Αρχισα να φιλαει και να πιπιλαει το στηθος μου. Τοτε τοποθετει στο στομα του την μια απο τις ρογες μου και αρχιζει να την δαγκωνει ενω με το αλλο μου ετριβε την αλλη ρογα. Αναστεναγμοι και βογγητα έβγαιναν ασυναίσθητα από το στόμα μου. Τον ένιωσα να χαμογελαει. Έτσι είσαι Αρούλη? Ενιωθα τον εαυτο μου υγρό. Ήμουν πολύ υγρή. Ένιωσα την στηση στον καβαλο του έτσι και άρχισα να τριβομαι . Όσο περισσότερο τριβομουν τόσο σκληραινε και αυτός.
"Ήρθε η στιγμή" είπε και μου έβγαλε το τζιν. Εγώ με την σειρά μου άνοιξα το φερμουάρ και προσπάθησε να του το βγάλω. Αφού το κατάφερα μου πιάνει τα χερια και αρχίζει να μι φιλάει.
"Ήρθε η σειρά μου" είπε και με μια κίνηση έσκισε το εσώρουχο μου.
"Α-αρη!!!"
"Μην ανησυχείς μωρό μου θα σου αγοράσω καινούργια και μάλιστα όσα θες." Είπε και τοτε έβγαλα το μποξερακι του. Καλέ αυτό είναι μεγάλο.
"Α-αρη"
"Μην φοβάσαι. Θα προσεχω "
"Καλά"
Είπα και Ξαλάφρωσα. Ένιωσα να μπαίνει μέσα μου.
"Πο-ποναω"
"Σιγά σιγά θα συνηθίσεις"
Αργά αργά έμπαινε μέσα μου και πονούσα. Τον εμπιστευομουν όμως. Σιγά σιγά ο πόνος άρχισε να εξαφανίζεται. Γινόταν ευχαριστήσεις.
"Πιο γρήγορα" ψελλισα και τοτε άρχισε να μπαινοβγαίνει πιο γρήγορα.
"Άρη προφυλακτικό."
"Αγάπη μου. Ήθελα να με νιώσεις μέσα σου χωρίς κάτι να το εμποδίζει. Δεν θα σε αφήσω έτσι. Δεν θα τελειώσω αν δεν έχω προφυλακτικό."
Βγήκε από μέσα μου και έβγαλα από την τσέπη του παντελονιού του ένα προφυλακτικό.
Αφού το έβαλε συνεχίσαμε. Βογγητα δικά μου και δικά του ηχούσαν σε όλο το σπίτι.
Ένιωσα τότε κάτι να σφίγγει στην κοιλιά
"Α-αρη"
"Μαζί μωρό μου μαζι" είπε και τοτε σταματήσαμε.
"Τελείωσε για εμένα μωρό" είπε και έφυγε από πάνω μου. Με φίλησε στο μέτωπο και ξάπλωσε δίπλα μου. Σκεπαστηκαμε κάτω από τα σεντόνια και άνοιξε τα χέρια του και μπήκα στην αγκαλιά του.
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...