×47×

3K 174 2
                                    

(Θα σας πω ποτέ να βάλετε το τραγουδι⬆️⬆️)

"Το ξερω Τεο και όπως σου είπα ειμαι εδώ για να μάθω όλη την αλήθεια."

"Θα στην πω. Αυτό το αγόρι μετά από ότι είχε γίνει την εκβίαζε κι της είπε αν δεν κάνει ότι του λέει θα την σκοτώσει."

"Τον είδες ποτέ?"

"Ναι αλλα δεν τον πολυ θυμαμαι."

"Σου είπε το όνομα του."

"Όχι δυστυχώς. Μου μίλησε για αυτόν όμως. Παρόλο που είχαν γίνει όλα αυτά μου τον περιέγραφε σαν ένα Θεό."

"Θυμασε τι σου είχε πει?"

"Ναι. Τότε ειχε καστανά μαλλιά και πράσινα μάτια και ελαχιστα μελι. Πήγαιναν στο ίδιο σχολείο αλλά το καλοκαίρι εκείνο έφυγε Los Angeles και όταν γυρίσατε από το ταξίδι σας μου είπε ότι είναι εδώ στο Houston όπου μετακομίσαμε και εμείς. Και μου είπε επίσης ότι τον είδε στο ταξίδι με την κοπέλα του. Και ήταν ευτυχισμένος αλλά έκανε την βλακεία και φίλησε μια άλλη και τους είδε η κοπέλα του και επίσης τον φίλησε και η ίδια σε ένα μπαρ όπου πάλι τους είδε η κοπέλα του."

"Εμένα κάτι μου θυμίζει αυτό αλλά δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό."

" Μαλιστα. Λοιπον πες μου τα νέα σου..."

(...)

"ΜΑΜΑΑΑ!"
" Κουζίνα."
"Μαμα να σε ρωτήσω κάτι?"
"Ναι αγάπη μου."
"Την Κυριακή είναι το prom night του σχολείου."
"Α ναι το άκουσα Και?"
"Ε να θα ήθελα να πάω"
"Και με ποιον?"
"Με τον Αρη"ειπα και ένιωθα τα μάγουλα μου να παίρνουν φωτιά.
"Εγώ σε αφήνω ρωτα όμως και τον μπαμπά σου"
"Εντάξει" είπα χαρωπά και έτρεξα στην πίσω αυλή όπου ήταν ο πατέρας μου και καθάριζε το γκαζόν.
"Μπαμπά"
"Ναι πριγκίπισσα"
"Την Κυριακή είναι το prom night του σχολείου και θέλω να σε ρωτήσω αν μπορώ να πάω."
"Ναι αλλά θα πας μόνη σου?"
"Οχι και μόνη. Θα πάω με τον Άρη" μου χαμογέλασε.
"Ελεύθερη" είπε και έτρεξα και τον αγκάλιασα. Του έδωσα ένα φιλακι στο μάγουλο και έτρεξα πάνω.

Πάλι καλα που δεν έχω φροντηστηριο σήμερα...

(...)

6 μέρες πριν την αλήθεια

*Μπιμπ μπιμπ μπιμπ μπιμπ*

Έκλεισα το ξυπνητήρι και άρχισα να σέρνομαι μέχρι το μπάνιο. Ειδα την φιγούρα μου πάνω στον βρώμικο καθρευτη της τουαλέτας. Βούρτσισα τα δόντια μου και χτένισμα τα μαλλιά μου πιάνοντας τα μια αλογοουρά.

𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺Where stories live. Discover now