×48×

2.8K 173 5
                                    

Φτάσαμε στο παρκακι όπου καθόμαστε πάντα με τον Άρη.
"Λοιπόν?"
"Ουφ δεν είναι πάρα πολύ καλός στα λόγια αλλά....
Κοίτα Αλεξα μου αρέσεις και νιωθω κάτι που δεν έχω ξανά νιώσει με άλλη κοπέλα. Δεν ξέρω αν ειμαι ερωτευμένος αλλά η αλήθεια είναι οτι μου αρέσεις."
"Α-αρη τι λες?"
"Αλεξα σε θέλω δικια μου. Θέλω να σε αγγίζω να σε φιλάω και να ξέρω πώς είσαι μόνο δικιά μου."
"Α-αρη" είπα αλλά έβαλε το δάχτυλο του στα χείλη μου. Το έβγαλε και τον κοιτούσα βαθιά στα μάτια . Το ίδιο και εκείνος. Κοιτούσα μια τα μάτια του και μια τα χείλη του. Το ίδιο και αυτός. Με πλησίασε και με τα ζεστά του χέρια έπιασε το πηγούνι μου. Ένιωσα ένα είδος ηλεκτροσόκ να διαπερνάει το σώμα μου. Με πλησίασε και έκλεισα τα μάτια μου. Με φίλησε. Μηδενιζοντας έτσι την απόσταση μεταξύ μας ένιωσα για πρώτη φορά το αληθινό μου πρώτο φιλι. Είναι τόσο μαγευτικό. Σταματήσαμε για να βρούμε της αναπνοές μας. Με κοιτούσε ακόμα στα μάτια. Με αυτά τα πράσινα μάτια που σε κανουν να μην θες να αρνηθείς και να πας μαζί τους παντου.
"Αλεξα δεν πίστευα ότι θα το έλεγα ποτέ αλλα θες να γίνεις το κορίτσι μου?"
"Τι?"
Σκέφτηκα και δεν μου φαινόταν για φάρσα.
"Ναι θέλω" είπα και ένα τεράστιο χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη του. Με άρπαξε και μηδενισε την απόσταση μεταξύ μας. Αφου σταματήσαμε με πηρε αγκαλιά και είπαμε να πάμε μια βόλτα. Περπατούσαμε και πήγαμε προς τα παιχνίδια που έχει το πάρκο. Εκει έπαιζαν παιδάκια. Τους κοιτούσαμε και γελούσαμε. Καθίσαμε στις κούνιες και μου κρατούσε το χέρι. Δεν λέγαμε κάτι. Τα μάτια μας επικοινωνούσαν μεταξύ τους. Πώς γίνεται αυτό?Δεν μπορώ να το πιστεψω? Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι ο Αρης μου τα ζήτησε😍
Αλλά έχω ένα κακο προαίσθημα. Κατι θα γίνει και αυτό δεν θα κρατήσει για πολυ. (Σποιλ🙊)

Κοίταξα την ώρα η οποία είχε πάει 14:30.
Σκουντηξα τον Άρη και γύρισε και με κοίταξε με αυτά τα πράσινα Του μάτια χαμογελώντας.
"Πρέπει να πάω σπίτι. Θα ανησυχούν οι δικοι μου"
"Εντάξει. Θες να σε πάω?"
"Όχι δίπλα είναι σχεδόν." Είπα και έγνεψε θετικά. Τον φίλησα πεταχτά και έφυγα στο σπίτι μου βάζοντας τα ακουστικά μου στα αυτιά μου.

Άρχισα να περπατάω. Έφτασα σχεδόν έξω από το σπίτι μου και είδα απο το δίπλα σπίτι να βγάζουν έπιπλα και να βάζουν αλλα. Πλησίασα να δω. Μάλλον είναι μετακομίσει Για Τι άκουσα πως η γριά που ήταν δίπλα θα πήγαινε στην κόρη της. Απομακρυνθηκα και πήγα σπίτι.
"Μαμά" είπα χαρούμενη
"Αγάπη μου. Που ήσουν? Γιατί τέτοια χαρά?"
"Όχι απλά μίλησα με τον Άρη για το prom night και για αυτό άργησα λίγο."
"Μάλιστα" είπε και με κοίταξε πονηρά.

𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺Where stories live. Discover now