×52×

2.2K 148 11
                                    


Ακούσαμε τις κόρνες και μετα απο λίγο σταματησαν να χτυπουν. Κατάλαβα ότι η μαμά μου είχε ανοίξει την πόρτα και είχε βγει έξω να τους πει ότι ερχόμαστε.

"ΚΟΡΊΤΣΙΑ ΚΑΤΕΒΕΊΤΕ!" Φώναξε και αρχίσαμε να κατεβαίνουμε μια μια τα σκαλιά και τελευταία κατέβηκα εγώ.

Μας κοιτούσαν με ενθουσιασμό και είχαν γουρλωσε τα μάτια τους. Τα κορίτσια περίμεναν στην πόρτα για να βγούμε μαζί ενώ οι γονείς μου με πλησίασαν.

"Ουαου κορίτσι μου είσαι πανεμορφη" είπε ο μπαμπάς μου και μου έπιασε τους καρπούς.
"Ποτέ δεν πίστευα ότι θα ζούσα αυτήν την στιγμή"ειπε κι είχε βουρκωσει.
"Είσαι πολύ όμορφη και βεβαιως είναι φανερό από ποιον την πήρες την ομορφιά σου" είπε και κοίταξε την μαμά μου.

Αχου τους καλέ. Παιδιά θα δακρύσω.

"Θέλω να περάσεις απίστευτα και μην αφήσεις κανέναν να σε στεναχωρησει" είπε και άφησε τους καρπούς και έπιασε τα πλαγιανα του κεφαλιού μου (New Greek by Ηλιριανα 🤦‍♂️) και με φίλησε στο μέτωπο. Τότε με πλησίασε η μαμά μου που και αυτή είχε βουρκωσει. 

"Αγάπη μου δεν θέλω να σε κουράζω αλλά ούτε να σε καθυστερήσω. Είσαι μια κούκλα και ήρθε η ώρα να πάρεις αυτό." Είπε και μου έδωσε ένα κολιέ. Μου το φόρεσε.
"Μου το είχε δώσει η γιαγιά για να στο δώσω στα γενέθλια σου αλλά πιστεύω τώρα ήταν η καλυτερη στιγμή."
"Σε ευχαριστω μαμά σε αγαπώ. Και τους 2 σας αγαπώ. " είπα και τους αγκάλιασα. Πήγα προς τα κορίτσια και άνοιξε με την πόρτα. Πριν βγω τους χαιρέτησα με ένα χαμόγελο. Βγήκα έξω και τα 4 αγόρια περίμεναν έξω από τα αμάξια τους. Άλλοι κοιτούσαν το κινητό τους και άλλοι τον ουρανό ή το πάτωμα. Έκλεισα την πόρτα και τότε σήκωσαν τα κεφάλια τους και μας είδαν. Χαμογελασαμε όλες γλυκά και εκείνοι μας κοίταξαν και γουρλωσαν. Ένιωθα τα μάγουλα μου να παιρνουν φωτιά.
"Πάμε?" Ψέλλισε ντροπαλά η Ηλιάνα και οι 4 τους επανηρθαν στην πραγματικότητα. Τους πλησιάσαμε. Εγώ άρχισα να περπατάω προς τον Άρη.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺Where stories live. Discover now