Βουρκωσα. Ετρεξα και πήρα την τσάντα μου και εφυγα σπρώχνοντας τον και καλα πατέρα μου και βγήκα από το σπιτι. Αρχισα να τρέχω και αποφάσισα να πάω στον Άρη. Χτυπησα την πόρτα και μου άνοιξε μια κοπέλα που είχε ένα σεντόνι τυλιγμένο στο σώμα της.
"Ποιος είναι Αφροδίτη"
"Μια κοπέλα" είπε και ήρθε ο Άρης με μια βερμούδα για να δει ποιος ήταν.
"Αλέξα?!"
"Ας φύγω να μην ενοχλώ" είπα και έτρεξα καθώς έκλαιγα. 2 σε 1. Πόσο θα αντέξω άλλο? Αποφάσισα να πάω στην Δανάη. Χτυπησα την πόρτα αλλά κανείς. Πήγα στον Ανδρέα. Μπορεί να είναι εκεί.
" Αλέξα πως και από εδώ? Έπαθες τίποτα?"
"Όχι εντάξει είμαι. Μήπως είναι η Δανάη εδώ?"
"Όχι."
"Εντάξει. Ευχαριστώ."
Είπα να πάω στην Άννα αφού η Ηλιανα είχε πει ότι θα μείνει στου Στεφάνου και εγώ δεν ξέρω που είναι.
"Αγάπη μου τι έπαθες? "
Με είδε που είχα γίνει κατακόκκινη.Πηγα και χώθηκα στην αγκαλιά της.
"Ελά Ηρέμησε και κάθισε"(...)
Της τα εξήγησα και είπαμε να πάμε στα Starbucks. Καθως καθόμασταν εκεί άκουσα μια φωνή να φωνάζει "Αλέξα!" Γύρισα το κεφάλι μου και αντίκρισα ένα όμορφο αγορι.
"Εμ Γεια"
"Γειά "
"Εμ σε γνωρίζω από κάπου? "
"Όχι. Εγώ σε έμαθα πρόσφατα. Ο Άρης μου μίλησε για εσενα"
"Ο Άρης?!"
"Ναι είναι ξαδερφος μου. Λοιπόν εγώ είμαι ο Θανος"
"Χαίρω πολύ", είπα
"Ομως θα μπορούσα να σου κάνω μια ερώτηση? "
"Ναι υποθέτω πως ναι"
"Γιατί ήρθες μέχρι εδώ να με βρεις? Θέλεις κάτι? "
"Εμ. .βασικά ο Άρης ανησύχησε, γιατί ήσουν πολύ αναστατωμενη"..είπε και εγώ αμέσως τον διέκοψα,
"μισό λεπτό ο Άρης είπες??και γιατί δεν ήρθε εκείνος?" είπα νευριασμενη.
"Κοίτα απλά με έστειλε να δω αν είσαι καλά! Σίγουρα θα έρθει να σου μιλήσει ο ίδιος.. !"
"Καλά ευχαριστώ που ήρθες, ελα κάθισε μαζί μας!"(...)
Ενώ ήμασταν έτοιμοι να φύγουμε, χτυπάει το κινητό του Θάνου. "Ποιος είναι? "είπε η Άννα, "ο Αδερφός μου"απάντησε αλλά κοιτούσε λες και δεν τον έπαιρνε τηλέφωνο αυτός αλλά κάποιος αλλος.
"Με συγχωρείτε λίγο πρέπει να το σηκωσω"
"Ναι βέβαια" είπε η Άννα και βγήκαμε έξω να τον περιμένουμε.Θάνος POV
Με έπαιρνε ο Άρης αλλά δεν μπορούσα να τους το πω. Απαντησα:
~Κλήση~
Α(ρης)-
Θ(ανος)-
Α-Έλα Ρε τι έγινε?
Θ - Καλά όλα εντάξει! Μόνο που τα κορίτσια θέλουν να φύγουν, πρέπει να βιαστείς!
Α - Καλά καλά ερχομαστε καθυστέρησε τες!
Θ - θα προσπαθήσω! Γειά!
Α - Γειά!-~Τέλος Κλησης~
Αλέξας POV
"Αλέξα, Αννα"
"Δεν φύγαμε καλέ σε περιμέναμε εδω"
"Εντάξει να σας πω πάμε στο πάρκο εκεί να γνωριστούμε καλύτερα"
"Δεν έχω αντίρρηση" είπε η Αννα
"Αλέξα?"
"Εγώ δεν ξέρω. Άντε ας πάμε. "
"Ωραία"
Καθίσαμε σε ένα παγκάκι και αρχίσαμε να μιλάμε ξαφνικα ο Θανος σηκώνεται και λέει ότι πάει να πάρει ένα νερό. Ξαφνικα 2 χέρια κλείνουν τα μάτια της Άννας και μετά αλλά 2 τα δικά μου. Γυρίσαμε απότομα και...
"Άρη?!" ειπα
"Γιώργο?!" είπε η Άννα.
"Να καθίσουμε?" ρώτησε ο Άρης και με κοιτούσε.
"Ναι γιατί οχι" λέει η Άννα
"Εγώ όμως πρέπει να φύγω έχω μια δουλειά" είπα και άρχισα να περπατάω.Άρης POV
Άρχισε να απομακρύνεται. Αποφάσισα να πάω να την πλησιάσω. Έκανα νοημα στα παιδιά ότι πάω μαζί της και σηκώθηκα. Αρχισα να περπατάω. Δεν ξέρω γιατί έχω κολλήσει μαζί της. Δεν το πιστεύω. Τι μου έχεις κάνει Αλεξα γαμωτο. Ήμουν από πίσω της και έβλεπα το όμορφο γυμνασμένο σώμα της. Την θέλω μόνο δικιά μου. Να μην την αγγίζει κάνεις άλλος.
Αλέξας POV
Άκουγα βήματα πίσω μου και ένοιωθα λες και με παρακολουθεί κάποιος. Ένοιωσα ένα χέρι να πιανει το καρπο του χεριού μου και με έκανε να γυρίσω 180° μοίρες και αντίκρισα αυτόν που με είχε πιάσει.
"Άρη? ! Τι κάνεις? Άσε με "
"Γιατί με αποφεύγεις και ποια είναι αυτή η δουλειά που έχεις."
"Άρη παραταμε"
"Μιλα καλύτερα"
"Ότι θέλω θα κάνω"
"Είπα μιλα καλύτερα"
"Γιατί τι θα μου κάνεις " είπα και με τράβηξε πιο κοντά του. Και τότε με φίλησε. χγδψγδγδγψδ What??(Το επόμενο πρωι)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Χελοου κόσμε 😂
Γειά σας ζουζούνια μου. Καινούργιο κεφάλαιο. Τι έγινε με τους πρωταγωνιστες μας? Τι θα γίνει σε αυτό το καινούργιο ξημέρωμα?
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.
Μέχρι τότε 😏😌Ββ μωράκια 😙❤
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺
Teen FictionΗ Αλεξα ηταν ενα συνηθισμενο απλο λυκειοκοριτσο που ζουσε τη ζωη μιασ μαθητριασ. Παρτυ, Μαθηματα, Παρεες και αλλα οδηγησαν σε αυτου του ειδους νορμαλ και απλου τροπου ζωης, κατι το οποιο ηθελε απο παντα καθως μεγαλωσε σε ενα περιεργο περιβαλλον. Καθ...