×12×

3.9K 269 1
                                    

Πηρα ένα άδειο μπουκάλι και αρχίσαμε να γυρνάμε. Σε όποιον πετυχεναι το πίσω μέρος ρωτούσε και σε όποιον πετυχεναι το καπάκι επρεπε να κάνει είτε θάρρος είτε αλήθεια.
Γυρισε η Ηλιανα το μπουκάλι και πέτυχε τον Ανδρέα οποίος θα απαντούσε και τον Γιώργο που θα τον ρωτούσε.

"Θάρρος ή Αληθεια"
"Ερώτηση είναι αυτή Ρε μαλακά και βέβαια θαρρος"
"Έλα να σου πω στο αυτι"

Ξαφνικά ο Ανδρέας σηκώθηκε και πήγε κάτω. Γυρισε κρατώντας ένα μπουκαλάκι νερό και πήγε δίπλα στην Ηλιανα.

"Ορίστε δεσποινίς μου, νερό λειγμενο για την πριγκίπισσα της βλακειας" είπε στην Ηλιανα.

"Ευχαριστώ πάρε και μια μουτζα να μείνεις ευχαριστημένος"ειπε η Ηλιανα με χαμόγελο. Γελάσαμε και ο Ανδρέας έκανε puppy Face και πήγε στην θέση του. Γυρισε ο Άρης το μπουκάλι και πέτυχε την Δανάη να απαντάει και τον Ανδρέα να ρωτάει.

"Θάρρος ή αληθεια"
"Θαρρος"
"Οκ Φιλα με"
"What? Πας καλά Ρε? "
"Πεταχτο καλέ πως κάνεις ετσι"
"Γαμωτο"

Την καταλαβαίνω. Είναι το πρώτο της φίλη και σίγουρα θα ήθελε να ήταν αλλιώς αλλά με τον ίδιο.

Πλησίασαν και φιληθηκαν. Ο Ανδρέας δάγκωσε το κάτω χείλος του και η Δανάη Κοκκινησε.
Της ψιθύρισα.

"Άρε τυχερουλα".

"Σκάσε" μου ψιθύρισε.

"Αλλά ήταν ωραίο" μου ψιθύρισε χαμογελώντας.

Γυρισε η Ηλιανα το μπουκάλι και για κακή μου τύχη πέτυχε τον Άρη να ρώτα και εμένα να απαντώ.

"Θάρρος ή Αληθεια"

"Αλήθεια"

"Είναι αλήθεια ότι θα ηθελες να με φιλήσεις?"

Είχα παγώσει. Δεν το πιστεύω ότι με ρώτησε κάτι τέτοιο. Περίμενε την απάντηση μου η οποία βγήκε αυθόρμητα.

"Και βέβαια όχι. Ηλιθια είμαι να το θέλω."

Με κοίταξε και δεν είπε τίποτα. Την σιωπή έσπασε ο Ανδρέας.

"Γυρνάω" είπε.

Πέτυχε ξανά εμένα να απαντώ και τον Γιώργο να ρωτά.

"Ελεος"
"Άστα αυτά Θάρρος ή Αληθεια?"
"Θαρρος"
" Πήγαινε δίπλα στον Άρη και Φιλα τον"
"Τι ούτε με σφαίρες"
"Δεν έχει ούτε με σφαίρες, παίζουμε ένα παιχνίδι και πρέπει να το παίξουμε σωστα"

Τον κοίταξα με μισος και πήγα δίπλα στον Άρη. Ο Άρης με έπιασε από την μέση και πλησιάζοντας τα χείλη μας με φίλησε. Φιλάει τέλεια. Για να μην καταλάβει ότι μου αρέσει τραβήχτηκα.

𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺Where stories live. Discover now