×13×

4.7K 266 9
                                    

Άνοιξα την πόρτα και μπροστά μου βρισκόταν ο Νίκος.
"Καλησπερα μικρούλα" είπε με ένα χαμόγελο.
"Καλησπέρα, πέρασε μέσα μην στέκεσαι εκεί σαν ξενος" του είπα και πέρασε μέσα.
"Γειά κοριτσάκια, τι γίνεται. Πως και εδώ μεσημεριατικα?" ρώτησε τα κορίτσια.
"Κοιμήθηκα με εδώ και ξυπνήσαμε κατά τις 12 και είπαμε να κάτσουμε λίγο ακομα. Εσύ πως από εδώ? "
είπαν τα κορίτσια και τον κοίταξαν πονηρά.
"Περνούσα από την γειτονιά για να πάρω ψωμί από τον φούρνο αλλά λέω πριν πάω να έρθω να δω τι κάνει η Αλέξα.Δεν είχατε ερθει και σχολείο όλη η παρέα και.... Αν ενοχλώ να φύγω" είπε.
"Όχι καλέ μείνε" είπε η Ηλιάνα.
Αρχίσαμε να μιλάμε και για μια στιγμή πήγα στην τουαλέτα. Όταν βγήκα αντίκρισα τον Νίκο ο οποίος με τράβηξε και με πήγε μέχρι το δωμάτιο μου.
"Ει τι κάνεις?" του είπα.
"Τίποτα αλλά ήθελα να σε ρωτήσω, το αγόρι που ήταν χθες το πρωί μαζί σου στο σχολείο,.."
"Ο Άρης λες?" τον ρώτησα πριν συνεχίσει.
"Ναι, σου είναι τίποτα. Εννοώ είναι μήπως το αγορι σου?" με ρώτησε και θα ήθελα πολύ η απάντηση μου να ήταν ναι παρόλα αυτά που εγιναν χθες το βράδυ. Αλλά...
"Όχι είναι απλά φίλος μου" του είπα.
"Αα Εντάξει. Θες το βράδυ να πάμε όλοι μαζί σε κλαμπ? " είπε και δεν ήξερα τι να πω. Εγώ και τα κορίτσια ευχαρίστως να πηγαίναμε αλλά δεν θα ήθελα και τον Άρη μαζί μας.
"Ας πάμε εγώ, εσύ, τα κορίτσια και ο Σταύρος ο ξάδελφος της Δαναης καλύτερα. Χωρίς τα αγόρια." είπα και ειδα ένα χαμόγελο να εμφανίζεται στα χείλη του.
"Όπως επιθυμείς μικρούλα μου" είπε και τον κοίταξα και καλά θυμωμένη.
"Δεν είμαι μικρούλα" είπα και χαμογέλασε.
"Είσαι όμως δική μου" τον άκουσα να ψιθυρίζει καθώς κατεβαίναμε την σκάλα.
Λες να μην ήρθε μόνο για λίγο καιρό εδώ αλλά να έχει κάποιο σκοπό? Μπα δεν νομίζω.

(...)

Η ώρα πήγε 6, τα κορίτσια έχουν φύγει εδώ και ώρα το ίδιο και ο Νίκος.Τα κοριτσια θα έρθουν να με πάρουν κατά τις 10 να φύγουμε για το κλαμπ. Η μαμά μου είχε ήδη έρθει σπιτι. Την άκουσα να μου φωνάζει να κατέβω κάτω. Κατέβηκα κάτω και καθίσαμε στον Καναπέ και εκεί άρχισε η ανάκριση.

"Λοιπόν μικρούλα μην νομίζεις ότι θα γλυτώσεις για αυτό ξεκινά να μου λες τα πάντα. Ποιος ήταν αυτός ο κούκλος που σε είχε πάρει προχθες το πρωι για να πάτε σχολείο? Είναι το αγορι σου? Είναι μόνο φίλος? Σου αρέσει?"
"Ηρέμησε καλέ μαμά" είπα γελοντας. Πάντα λέω στην μαμά μου τα πάντα αλλά αυτήνα τη φορά τα μισά.

"Λοιπόν το αγορι είναι κανουργιο στο σχολείο μου και τον λένε Άρη. Έτυχε να είμαστε στην ίδια τάξη και γίναμε φίλοι. Εγώ γνώρισα τους φίλους του το ίδιο και η Δανάη με την Ηλιανα γνώρισαν τα αγόρια. Έτσι γνωριστήκαμε όλοι. Ο Άρης είναι φίλος μου αλλά εμένα μου αρέσει λίγο, λιγάκι καλέ μην φανταστείς και στην Δανάη αρέσει ο κολλητός του Άρη. Γίναμε καλοί φίλοι και κάνουμε πολυ παρέα όλοι μαζί. Αυτά" είπα και με κοιτούσε πονηρά.
"Μάλιστα" είπε με χαμόγελο. Που να της έλεγα ότι είναι κόπανοι και πως βρίζουν χειρότερα και από τον κυρ Μιχάλη από δίπλα. Τέλος πάντων καθίσαμε και είδαμε τηλεόραση γιατί είχε την αγαπημένη μου σειρά το "Victorious". Παλιά σειρά αλλά έχει πολλή πλάκα και παίζει και η αγαπημένη μου τραγουδιστρια η Ariana Grande. Κατά τις 8 πήγα στο δωμάτιο μου, έβγαλα τα ρούχα και πήγα στο μπάνιο. Αφού έκανα ένα ντους, πηγα και έβαλα ότι ωραίο έβρισκα μπροστά μου. Δεν με ένοιαζε ας ήταν προκλητικό. Μακάρι να βρω κάποιον άλλον που να με κάνει να ξεπεράσω τον Άρη. Έβαλα κάτι κόκκινο και να αυτό που έβαλα :

𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘥 𝘉𝘰𝘺Where stories live. Discover now