Той я целуна. Тя му заби шамар. Отидох при тях.
-Аманда! Какво правиш с гаджето ми? -попитах яростно.
-Аз нищо не съм направила. Той ме целуна!
-Браво скъпи! Плана изпълнен! -плеснах с ръце.
-План? -попита Аманда с объркване.
-Казах ти да дойдеш сама, а ти направо изпрати него. Трябваше да ти го върна. Тогава не исках да го виждам...
-Моля?-Дарвин ме прекъсна.
-Ами бях разстроена и не знаех какво да ти кажа.
-Не че говори много, аз говорих повече. -засмя се той и се почеса по врата.
-Ходите ли?-попита Аманда с огромна усмивка на лицето.
Аз само кимнах.
-Не вярвам, докато не видя! -тя плесна с ръце и очакваше целувка.
В този момент Дарвин ме погледна и тръгна към мен. Вдигна ме на предно конче и ме целуна. По едно време Аманда започна да ме бута по рамото. Тогава осъзнах, че с Дарвин сме се целували дълго.
Той ме пусна.-И една кратка целувка ми стигаше. -тя се засмя.
-Мисля, че вече трябва да се връщаме при другите и да се прибираме. -каза Дарвин и ние кимнахме.
Той ме хвана за ръката и излязахме от тоалетните.
Когато брата на Дарвин ни видя, хвърли един злобен поглед и изпи чашата си с алкохол на екс. Какъв му е проблема? Дарвин стисна по-силно ръката ми и каза на другите, че е време да си тръгваме.
С Дарвин тръгнахме първи да излизаме. На изхода на дискотеката един от охраната ми подсвирна. Не се обърнах, но той го направи отново. Тогава Дарвин се обърна и тръгна към него. Опитах се да го спра, но той беше по-силен от мен. Отиде до човека, който беше по-висок и много по-мускулест от Дарвин. Не знам на какво е способно момчето ми, но като гледам охраната се плаша.
-Някакъв проблем ли имаш с моето момиче? -видях как Дарвин свива юмруци и само очаква отговора на мъжа срещу него.
-Аз проблеми нямам! -каза с наглост мъжа.
-Ако още веднъж подсвирнеш или я загледаш ще имаш! -каза Дарвин, едвам сдържащ се да не му скочи на бой.
-С теб ли? -изсмя се мъжа.
-С Грей! -когато Дарвин изрече това, мъжа срещу него направи крачка назад. Обърна се и тръгна на някъде.
Дарвин се усмихна самодоволно. Хвана ме за ръката и ме задърпа към изхода. Другите дойдоха.
-Фабиен, аз ще я изпратя и ще се прибера. -съобщи Дарвин на брат си.
-Хубаво. -каза Фабиен, който беше видимо ядосан.
Прегърнах Аманда и помахах за чао на трите момчета. Хванах за ръка Дарвин и тръгнахме към вкъщи. Интересно ми е защо и Фабиен не дойде с нас като живеят в една къща. Както и да е. Когато се отдалечихме от другите реших да попитам Дарвин кой е този Грей.
-Може ли да ти задам един въпрос?
-Разбира се!
-Кой е този Грей и защо когато го спомена, онзи мъж си тръгна?
Дарвин изпуфтя.
-Ох ами... Не знам дали трябва да ти кажа..
-Моля те.-погледнах го жално.
- Той е най-големия мафиот в града. Управлява всички охрани. Занимава се с много незаконни неща. Всички се боят от него и затова онзи мъж избяга. Всъщност ако Грей разбере, онзи охранител ще бъде мъртъв, но първо ще бъде адски измъчван. Първо ще му отрежат ръцете малко по малко. След това ще го наръгат на няколко места по краката. После ще изтръгнат мозъка му бавно от носа.
-Но ти от къде знаеш какво ще се случи. И кой причинява такова нещо на живо човешко същество?-една сълза се стече по бузата ми. Сериозно кой е толкова побъркан?
-Виждал съм го.
-Но как?-обърках се.
-Грей е баща ми...
-Моля?!-чакай какво??
-Да, но моля те...аз не съм като него и не искам да съм. Това е неговият избор за живот, но аз не искам да живея по същия начин и да върша такива неща. За мен това не е правилно, но по този начин баща ми е изградил репутация. Моля те, не искам сега да ме избягваш, заради баща ми.-той наведе глава.
-Няма спокойно. Ние сами избираме дали да поемем по пътя на родителите си, а това, че ти си избрал да не го правиш е много хубаво и се радвам за което. Малко в повече ми дойде какво прави баща ти, но аз няма да целувам и прегръщам него, а теб. Така че мисля, че ще го преодолея. -засмях се. Прегърнах го силно и го целунах.
Всъщност неусетно сме стигнали до къщата ми. Целунах го още веднъж и влязох вътре.
Отидох до кухнята, защото бях огладняла. На масата имаше писмо, оставено за мен. Беше от Лена. Това е най-добрата ми приятелка от предишния ми град...
YOU ARE READING
Погрешна любов
RomanceВсичко започва с едно пътуване. Преместване. Това пречи на Ирис да бъде щастлива. Среща много трудности. Превръща се в нещо, което никога не е мислила, че ще бъде. Това момиче просто търси нещо истинско, но попада на погрешната любов. Дали ще успее...