Capitolul 5.✔

3.5K 349 119
                                    

După ce Black a plecat, mi-am terminat micul dejun, apoi m-am dus să îl trezesc pe Ren. Mi-a luat ceva, dar într-un final am reușit. Mi-am făcut ghiozdanul, mi-am făcut patul și m-am pregătit pentru școală, iar Ren s-a făcut nevăzut cât eu am făcut toate astea.

Am plecat la școală, unde m-am distrat pe cinste și am învățat o grămadă de chestii interesante. Pe cine încerc eu să păcălesc? Am plecat la școală, am dormit la ore și nici măcar nu îmi mai amintesc ce materii am avut azi. Oricum, mă bucur că s-a terminat odată.

Îmi strâng cărțile care erau împrăștiate pe bancă și mă pregătesc să plec acasă când vocea nesuferită a lui Ren mă oprește.

- Hey, plod model, ce faci?

- Poreclă mai tâmpită puteai să găsești?

Întreb eu enervat.

- Da, dacă mă lași 5 minute să mă gândesc.

Îmi dau ochii peste cap, apoi îmi pun ghiozdanul pe umăr și părăsesc încăperea. Nu apuc să merg prea departe, că Ren și câțiva din prietenii noștri mă ajung din urmă.

- Nu-mi spune că și azi mergi acasă.

- Am de ales?

- Bineînțeles că da. Fie te duci, fie nu te duci. Hai să mergem să bem ceva!

- Da, Shiro, hai să mergem!

- Știu și eu...

- Nu ai mai petrecut de mult cu noi, ne e dor de tine.

- Nu am mai ieșit de 2-3 zile.

Spun eu dându-mi ochii peste cap.

- Păi da, dar parcă au fost 2-3 ani!

- Hai, mă! Nu e distractiv doar cu Ren.

- Și ce ar trebui să mai însemne și asta?!

Privesc micuța scenă pe care au făcut-o, apoi oftez și spun:

- Sunteți așa niște regine ale dramei. V-ați gândit să vă apucați de teatru?

- Deci vii sau nu, plod model?

- Vin doar ca să scap de gura voastră.

- Bine, bă!

- Mă rog. Deci unde mergem?

- Unde ne va duce seara!

- Ești conștient că nu e nici ora 3 după masă, nu?

- Unde ne va duce seara, am spus!

Deja știu că nu am cu cine să vorbesc, așa că aleg să nu mai spun nimic și să îi urmez pe imbeci- pe ei.

Pot spune că restul zilei a decurs destul de bine. Am fost prin magazine, parcuri, baruri. Ren s-a ales cu un tatuaj pe obraz în formă de palmă, de la o tipă cu care flirta. Adică asta cred că încerca să facă, nu știu sigur. Efectiv muream! Totul părea să meargă bine până am strigat eu: "Vezi că e virgin!", apoi tipa i-a tras una și a plecat. Bineînțeles că Ren m-a fugărit câteva străzi pentru asta, dar doar uitându-mă la semnul de pe fața lui mă făcea să simt că a meritat!

Oricum, cum alergam eu fără a mă uita pe unde merg, mă trezesc că mă izbesc de un zid și cad pe spate.

Mă ridic scuturându-mă de praf și privesc zidul imens care nu era tocmai un zid, ci un tip, cred că de 3 ori mai mare ca mine, cu o privire amenințătoare.

My BabysitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum