- Intrați.
Spune Aiden deschizând ușa și făcându-ne semn să intrăm înăuntru. Am terminat orele, iar acum suntem cu toții acasă la el pentru așa zisele mele meditații. Nu știu de ce, dar am un presentiment negativ, de parcă urmează să se întâmple ceva...
Eh, presentiment negativ sau nu, eu mă aflu aici pe interes, așa că mai l-aș ignora și aș intra înăuntru.
- Ren, ia-o înainte, te rog.
Spune Aiden cu un zâmbet pe buze. Ren îl privește derutat, apoi dă din umeri și pleacă. Imediat ce Ren dispare din aria noastră vizuală, Aiden se întoarce spre mine și mă trezesc cu mâinile lui în jurul gâtului meu ridicându-mă puțin de la sol.
- C-Ce crezi că f-faci?
Încerc eu să spun, strâmtoarea lui lăsându-mă fără aer. Îl privesc șocat, și observ că Aiden era schimbat la față având o expresie de psihopat.
- Aș putea să te omor chiar acum.
Spune el pe un ton morbid trimițându-mi fiori pe șira spinării.
- P-Poftim?
- Ar fi așa ușor. Ești lipsit de apărare. Tot ce ar trebui să fac ar fi să te sugrum până se scurge viața din tine.
- A-Aiden-
Încerc eu să spun ceva, dar acesta mă întrerupe.
- Dar nu o voi face. Ești prietenul lui și dacă te omor, Ren va fi supărat pe mine așa că îți mai dau o șansă, copilaș.
Spune el ridicându-mă încă puțin în aer.
- Niciodată nu îi mai propui lui Ren să v-o trageți, Ren e al meu! M-am făcut înțeles?!
- D-Da...
- Bine.
Aiden îmi dă drumul, apoi îmi oferă un zâmbet și îmi face semn să îl urmez. Îl privesc terifiat încercând să îmi trag răsuflarea. De când e el atât de puternic?!
- Hai odată!
Strigă el făcându-mă să tresar. Dau din cap aprobator și îl urmez în liniște. În trecere spre camera lui am observat o oglindă în care mi-am privit reflexia preț de câteva secunde. Aveam semne roșii în jurul gâtului la cum m-a strâns Aiden. Începe să-mi fie teamă pentru Ren...
Ajungem în fața unei uși pe care Aiden o deschide. Intrăm într-o cameră care, cel mai probabil era dormitorul lui, deși patul uriaș mă cam făcea să mă îndoiesc de adevăratul posesor al camerei. Vreau să spun, eu dorm în pat de o persoană.
- Ren, iubi, lasă-mă să îmi pun capul în poala ta.
Spune Aiden intrând înăuntru.
Deci, efectiv o iau razna! Sunt eu nebun sau e el nebun? Acum câteva secunde voia să mă omoare pe bune, iar acum se poartă ca un copil alintat și vrea să stea în poala lui Ren. Ceva clar nu e în regulă cu el!
- Ce tâmpenie ai mai făcut de data asta?
Întreabă Ren care nu apucase să spună nimic, că deja îl avea pe Aiden la el în poală.
- Nu am făcut nimic. De ce spui asta?
- Te alinți mai mult ca de obicei. Shiro, ți-a făcut cumva ceva?
- Amm... păi-
- Nu am făcut nimic! Nu-i așa, Shiro?
Mă întrerupe Aiden cu aceeași expresie de psihopat pe care o avea acum câteva clipe pe față. Îmi duc mâna la gât și înghit în sec, apoi spun:
CITEȘTI
My Babysitter
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You...~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel - Cred că m-am îndrăgostit... - Da, hai că asta a fost bună! Dar serios acum, ce e...