Deci am ajuns acasă și mă simt de parcă am intrat într-un univers paralel, nu alta!
- Shiro, dragule, du-te să te speli pe mâini. Masa e aproape gata.
Spune mama dându-i niște farfurii lui Micle care așeza masa. Scanez încăperea cu privirea și răsuflu ușurat când văd că Black ajuta la gătit. Măcar știu că mâncarea va fi comestibilă dacă o gătește el, mama nu e tocmai ceea ce poți numi o "gospodină" sau "bucătăreasă". Adică, mâncarea nu e rea, dar a lui Black e mai bună.
Pierzi puncte pentru asta, mama!
- Bine.
Spun simplu și părăsesc încăperea. Merg la baie, mă spăl pe mâini, mă uit în oglindă, îmi aranjez părul, hainele și când sunt sigur că arăt bine cobor și merg în bucătărie. Masa deja era pusă și cu toții mă așteptau pe mine. Voiam să comentez când am văzut că singurul loc liber era lângă mama, dar m-am abținut.
Serios acum! Ce dacă Micle e tatăl lui, Black?! Vrea să se însoare cu mama, atunci să stea lângă ea nu lângă Black! Eu voiam să stau acolo! Din câte îmi amintesc, nu am stat niciodată lângă el la masă, doar vis a vis de el. Totuși, dacă stau să mă gândesc, poate că asta nu e chiar un lucru atât de rău. Măcar așa pot să mă holbez la el fără să pară evident!
- Shiro, te holbezi la tavan, s-a întâmplat ceva?
Întreabă mama trezindu-mă la realitate.
- Nu, nimic.
Spun eu așezându-mă la locul meu, exact în fața lui Black.
- Totul arată atât de bine, nu mă pot decide cu ce să încep!
Adaug eu, fugindu-mi ochii de la un fel de mâncare la altul.
- Știu, nu! Black de unde ai învățat să gătești așa?
Întreabă Micle încercând să îi atragă atenția lui Black.
- Am citit într-o carte.
Spune Black sec și începe să mănânce.
- Oh, îți place să citești? Nu știam.
- Nu ai întrebat.
Asta e cam trist... se presupune că Micle e tatăl lui, totuși nu știe nimic despre el... Până și eu știu mai multe despre Black! Parcă mama a spus ceva la un moment dat despre Micle și fiul lui... dacă mă chinui puțin cred că îmi amintesc. Aaa, da! Black locuiește singur de 5 ani. Să vedem, Black parcă avea 21 de ani, deci 21 minus 5, asta e... Black locuiește singur de la 16 ani! Are și logică să știe să gătească, în atâția ani a fost nevoit să învețe, nu?
- Și, Black, dragule, ai vreo iubită?
Întreabă mama încercând să facă conversație.
- Da, fiule, și eu sunt curios. Ai pe cineva sau ești interesat de cineva?
Îl privesc pe Black și simt cum încep să mă înroșesc, deși nu am nici un motiv.
- Shiro, ești roșu la față, s-a întâmplat ceva?
Întreabă Micle făcând pe tatăl grijuliu.
- Sosul e puțin picant.
Spun eu sec.
- Oh, scuze, dragule. Ar fi trebuit să te avertizez, îmi cer scuze.
CITEȘTI
My Babysitter
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You...~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel - Cred că m-am îndrăgostit... - Da, hai că asta a fost bună! Dar serios acum, ce e...