Capitolul 43.

2.5K 255 99
                                    

Sunt în camera mea împreună cu mama, iar Black în a lui cu Micle. Niciunul din noi nu a spus nimic de mai bine de un sfert de oră și nu că aș fi curios legat de ce are mama să îmi spună, dar m-am plictisit teribil. O urmăresc cu privirea cum se fâțâie prin cameră încercând să își pună gândurile în ordine.

- Shiro.

În sfârșit, a dar Dumnezeu!

- Da?

Întreb eu plictisit.

- Trebuie să vorbim.

- Bineee...

Mama se apropie de mine care stăteam în pat și inspiră adânc apoi spune:

- Sper că nu l-ai violat sau forțat în vreun fel pe Black, nu?

- Nu ar trebui să te preocupe mai întâi bunăstarea mea și apoi a lui? Se presupune că eu sunt fiul tău.

- Da, tu ești fiul meu și de aia știu ce-ți poate pielea. Zi-mi, te rog, că relația voastră e consensuală.

- Este.

- Sigur? Nu îl obligi pe Black să iasă cu tine, nu-i așa? Nu l-ai constrâns sau șantajat sau așa ceva ca să îl faci să iasă cu tine, nu?

- Hey!

- Întreb pentru că te cred în stare să faci așa ceva.

O privesc încruntat, apoi oftez și spun:

- Poate că a început ca un fel de șantaj, dar nu a mers și în final Black a acceptat să iasă cu mine pentru că mă iubește.

Hai că am spus-o! La urma urmei, l-am amenințat că mă sinucid dacă nu iese cu mine, dar nu de asta a acceptat Black să iasă cu mine.

- Pot avea încredere în tine?

- Nu. Mama, ce fel de întrebare e asta, doar mă cunoști! Știi că nu sunt de încredere, dar... Crede-mă când îţi spun că eu și Black suntem împreună pentru că ne iubim.

Mama mă analizează atent, parcă încercand să privească în sufletul meu sau așa ceva, să vadă dacă sentimentele mele sunt sincere, apoi spune:

- Vreau să te cred.

- Atunci crede-mă! Oricum, am terminat aici? Pot să plec?

- Nu încă.

Spune ea așezându-se pe pat lângă mine.

- Ce mai e acum?

Întreb eu atât plictisit cât și enervat.

- Cum a fost... știi tu...?

- Nu, chiar nu știu.

- Cum a fost când aţi făcut-o pentru prima dată?

- Nu vreau să vorbesc despre așa ceva cu mama.

- Dacă nu îmi spui, nu mai vezi mâncare o lună.

- Păi, mie îmi convine. Prefer mâncarea lui Black.

- Îţi iau din banii de ţigări.

- M-am lăsat de fumat pentru Black.

- Firar!

- Credeam că te vei bucura.

- Oh, nu. Nu e asta, eu doar... Spune-mi cum a fost!

- Nu!

- Ești pedepsit!

- Am 18 ani, nu mă poţi pedepsi.

My BabysitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum