Capitolul 14.✔

3K 318 85
                                    

După ce Black a plecat am mai stat puțin afară încercând să îmi pun gândurile în ordine, apoi am intrat în casă și m-am dus direct în dormitorul meu. Mi-am schimbat hainele, mi-am periat dinții și mă pregăteam să mă culc când dintr-odată telefonul a început să-mi sune. Cum nu prea îl folosesc, am fost nevoit să îl caut prin cameră ceva timp, dar în cele din urmă l-am găsit. L-am deblocat și am privit numărul necunoscut.

- Cine naiba mă sună la ora asta?

Din câte știu eu poate fi oricare din idioții mei, habar n-am, nu m-am obosit să le salvez numerele. Răspund și duc telefonul la ureche.

- Alo?

-Shiro, sunt Black.

- Black?! De unde ai numărul meu?!

- Mi l-a dat mama ta din prima zi când am început să am grijă de tine.

- Oh... Amm, și de ce m-ai sunat? S-a întâmplat ceva?

- Nu. Mă gândeam că poate îți faci griji așa că am sunat să te anunț că am ajuns acasă întreg.

Wow, s-a gândit la mine. Cred că în felul să, lui Black îi pasă de mine sau, cel puțin, asta vreau să cred.

- Mă bucur să aud asta. Amm, și ce faci acum?

- Mă pregătesc să fac un duș. Mirosul țigărilor tale e pe mine.

- Oh, scuze.

- E ok. Mai e ceva ce vrei să spui?

- Send nudes?

- Mai încearcă.

- Send nudes, please?

- Pa.

- Stai!

- Ce?

- Pot să te trec în telefon: "iubi"?

Parcă mi-l și imaginez pe Black cum își dă ochii peste cap la întrebarea mea. Preț de câteva clipe nimeni nu mai spune nimic, apoi Black rupe tăcerea.

- Fă cum vrei, e telefonul tău. Doar ai grijă să nu vadă mama ta. Nu am chef de probleme, și ea pare genul care să sune persoanele trecute dubios în telefon.

Puteam să jur că îmi va spune să nu îl trec așa! Puteam să pun și pariu! Noroc că nu am pus, mamă, câți bani aș fi pierdut!

- Ok, o să am grijă. Black?

- Da?

- Tu cum o să mă treci în telefon?

- "Copil neisprăvit" sau "plod enervant". Nu știu sigur, mă mai gândesc.

- Glumești, nu-i așa?

- Sigur, dacă te face să te simți mai bine, atunci poți să crezi că e o glumă.

- Black!

- Scuze, scuze. Glumeam doar. Shiro?

- Da?

- Fii sigur că închizi ferestrele, e frig afară. Să te învelești bine și dacă auzi sunete de animale care se împerechează, ignoră-le.

- Așa o să fac, hahaahaa!

- Vorbesc serios. Să dormi bine, ok?

- Ok. Și tu la fel.

My BabysitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum