Capitolul 19.

3.1K 316 134
                                    

Jocul a început de ceva timp și până acum Black a refuzat de vreo 5 ori să îl sărute pe Shiro, iar eu am refuzat să îi fac blow job lui Aiden, Shiro a recunoscut că vrea să-i lingă abdomenul lui Black, iar Aiden a recunoscut că e îndrăgostit de mine de la 7 ani și m-a și sărutat de vreo 5 ori, deși nimeni nu l-a provocat să o facă. Acum e rândul meu să îl provoc pe Black să facă ceva sau să recunoască ceva. Să vedem ce o să iasă!

- Adevăr sau provocare?

Întreb eu privindu-l pe Black.

- Adevăr.

- Hmmm, să vedem...

Trebuie să fie o informație utilă pentru Shiro.

- Care e genul tău?

- Poftim?

- Vreau să spun: ce fel de persoane îți plac. Cum trebuie să fie o persoană ca să te excite?

Black pare că se gândește preț de câteva clipe, apoi spune:

- Inteligentă.

- Ha! Baftă cu asta, Shiro! Dacă te uiți într-un dicționar de antonime la opusul cuvântului inteligent apare poza ta!

- Ren, iubi...

- Scuze, scuze, am fost rău. Dar eu chiar îi urez baftă.

Aiden își dă ochii peste cap apoi spune:

- Black, e rândul tău să îl provoci sau să îl întrebi ceva pe Shiro.

Black oftează și își mută privirea spre Shiro.

- Aleg provocare.

Spune Shiro zâmbind de parcă Black avea de gând să îl provoace să îl sărute sau să îl atingă sau naiba știe ce.

- Provocare zici, hmmm... te provoc...

- Da??

- Te provoc să citești o carte.

Puteam să pun și pariu că asta îl va provoca!

- Adevăr!

Strigă Shiro dezamăgit, dar cu o urmă de speranță în glas.

- Nu merge așa.

Spune Black serios.

- Cum nu?! Ba da! Adevăr!

- E adevărat că tu ești cel care mi-a furat boxerii?

- Ia arată-mi carte! E groasă? Cu cât mai groasă cu atât mai bine!

Black își dă ochii peste cap, apoi continuă să îl privească pe Shiro cu un zâmbet mic mititel în colțul gurii.

- Shiro, acum e rândul tău.

- Al meu? Ok. Aiden, alege.

- Adevăr.

- Când am vorbit la telefon cu Ren se auzeau tot felul de sunete pe fundal. Tu ești autorul lor?

- Da.

Răspunde Aiden. Practic așa e. Adică erau gemetele mele, dar e vina lui!

- OK! Acum trebuie să schimbăm! Eu îl provoc pe Black, el pe Ren, Ren pe Shiro și Shiro pe mine!

- Stai, de ce eu trebuie să te provoc tot pe tine?

- În niciun caz nu te las să îl provoci pe Ren! Ok, Black, alege!

My BabysitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum