Capitolul 20.

3.1K 317 94
                                    

- Trezirea, e dimineaţă!

Se aude o voce divină spunând. Îmi deschid ochii și îl văd pe Black îmbrăcat în hainele lui obișnuite de "copil model", știţi la ce mă refer, blugi negri și cămașă albă, stând lângă pat.

- Deja?! Dar voiam să mă trezesc înaintea ta să îți aduc micul-dejun la pat...

Spun eu frecându-mă la ochi somnoros.

- Ginion. Mai mult noroc data viitoare. Acum scoală-te.

- Mi-e somn. Poţi să mă trezești cu un sărut?

- Ce zici dacă arunc niște apă rece pe tine ca să te trezești?

- Îmi place mai mult varianta mea.

- Nu te mai alinta și scoală-te odată.

- Bine...

Cumva, nu mă întrebați cum, am reușit să mă dau jos din pat. Mi-am făcut rutina zilnică, apoi am mers în camera mea după niște haine curate, dacă oi avea așa ceva. Scotocesc prin dulap și în cele din urmă găsesc ceva cât de cât decent de purtat.

- E cam boțit, da merge.

Spun eu cu voce tare închizând ușile dulapului. Mă întorc și primul lucru pe care îl observ e ceasul care indica ora 7:15 și al doilea lucru pe care îl observ sunt niște haine curate și călcate întinse pe patul meu. Așadar, prin minte îmi trec exact două lucruri acum: 1. Black m-a trezit la 7 dimineața și 2. El s-a trezit undeva pe la 6 și ceva ca să îmi găsească și să îmi calce hainele. Deci, deși m-a trezit foarte devreme, m-a lăsat să dorm mai mult. Black e așa un dulce... Stai, de ce am impresia că am uitat ceva? Eh, îmi voi aminti eu mai devreme sau mai târziu.

- Masa e gata!

Îl aud pe Black strigând. Strig înapoi un vin imediat, apoi iau hainele și mă îmbrac cât pot eu de repede. Ies din cameră și mă îndrept spre bucătărie. Imediat ce ajung în pragul ușii sunt lovit efectiv de un miros delicios. Inspir adânc și spun:

- Miroase bine.

- Hai și mănâncă.

Spune Black așezând două farfurii cu mâncare pe masă. Dau aprobator din cap și încep să mănânc imediat ce mă așez la masă.

- Cum e?

Întreabă Black privindu-mă amuzat cum mă îndopam cu mâncare.

- Delicios!

- Mă bucur că îți place.

- Știi, ai fi o soție grozavă!

Spun eu băgându-mi în gură și ultima bucățică.

- Mulțumesc pentru compliment, presupun.

Spune Black.

- Te-ai murdărit pe față.

- Unde?

Întreb eu încercând să mă șterg.

- Pe față.

- Poți să nu îți bați joc de mine dis de dimineață, te rog?

- Scuze.

Spune el dându-și ochii peste cap. Black își întinde mâna spre mine și îmi șterge mâncarea de pe față cu un deget pe care mai apoi îl duce la gură și îl linge ușor. De ce îi place să mă tortureze așa?!

- Amm... Black...?

- Da?

- Îți... amintești că ai promis că mă săruți dacă iau notă mare la test?

My BabysitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum