Black e atât de drăguț când râde, m-aș putea uita la el toată ziua și tot nu m-aș sătura.
- Hey, băieți, ce e atât de amuzant?
Întreabă Micle care nu știu cum naiba s-a teleportat aici. Toată bună dispoziția mea s-a dus naibii doar cât l-am auzit și doar uitându-mă la Black se vedea clar că și a lui la fel.
- Nimic.
Răspunde Black cu aceeași față lipsită de orice expresie din totdeau- nu! Fața aia e diferită! Asta e mai mult una gen: "ce naiba cauți aici, cum îndrăznești să mă deranjezi?!"
- Oh, înțeleg. Black, fiule, ai început să te acomodezi aici?
- Lucrez aici de aproape o săptămână, tu ce crezi?
- Da, corect. Amm, eu am venit doar să vă anunț că micul-dejun e gata.
- Am mâncat acasă.
- Dar aseară am stabilit să luăm micul dejun împreuna.
- Mi-a fost foame așa că am mâncat.
- Înțeleg. Shiro, masa e gata.
Spune Micle dezamăgit, întorcându-se spre mine.
- Mergi înainte, vin și eu imediat.
- Bine.
Îl privesc pe Micle pleacând până când dispare din raza mea vizuală, apoi mă întorc spre Black.
- Cred că tocmai am asistat la o discuție tată - fiu la care nu ar fi trebuit să asist.
Spun eu privindu-l pe Black îngrijorat.
- Probabil. Scuze.
Spune Black cu un oftat prelung.
- Ești bine? Știu că ai zis că nu e treaba mea, dar dacă e ceva ce pot face-
- Nu poți face nimic. Du-te și mănâncă. Eu trebuie să învăț pentru niște teste importante așa că te rog să le spui să nu mă deranjeze.
- Sesiune?
- Ceva de genul.
Spune el începând să scoată cărți uriașe din geanta pe care am cărat-o eu.
- Black?
- Ce mai cauți aici? Ți-am spus să te duci să mănânci.
- Am o întrebare.
- Și anume?
- Tu chiar ai mâncat sau ai spus asta doar pentru că nu voiai să iei micul dejun cu noi?
- Nu mi-e foame.
- Nu mi-ai răspuns la întrebare.
Spun eu pe un ton serios. Black mă privește încruntat, dar nu îmi dă niciun răspuns, ceea ce mă face să întreb:
CITEȘTI
My Babysitter
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You...~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel - Cred că m-am îndrăgostit... - Da, hai că asta a fost bună! Dar serios acum, ce e...