- Ne-am adunat astăzi aici pentru că dragul nostru prieten Shiro a luat-o razna și vrea să își pună pirostriile la 22 de ani. Să ţinem un moment de reculegere...
Spune Ren. Mă întind spre el și, după ce mă asigur că Aiden nu era atent la mine, îi trag o palmă peste cap.
- Au! A durut! Pentru ce a fost asta?!
- Pentru că ești prost și o meriți. Numai tâmpenii scoți pe gura aia.
- Nu eu sunt cel care vrea să se însoare la 22 de ani. Cine face asta? Ești tânăr și ai toată viața înainte, de ce ai vrea să te însori așa devreme?
Pentru și anume că, 22 e vârsta pe care o avea Black când a acceptat sã iasă cu mine, dar nu am de gând să-i spun asta lui Ren, e prea personal.
- Păi eu am 22, dar Black are 26. Mama avea 26 de ani când s-a căsătorit, mă rog, ea a și divorțat la 27, dar hai să ne concentrăm pe 26.
- Tot nu-ți înțeleg intențiile, dar continuă.
Îmi dau ochii peste cap și inspir adânc de câteva ori, apoi spun:
- Am nevoie de sfatul vostru. Cum să fac să-l cer pe Black în căsătorie și el chiar să accepte?
- Nu o faci. În mod cert nu va accepta.
- Mulțumesc de încurajare, Ren.
- Sunt mereu aici pentru tine, frate.
Oftez, apoi îmi întorc privirea spre Aiden care era neobișnuit de tăcut.
- Tu ce zici?
- Nu știu, e complicat. Black nu va accepta așa ușor să se căsătorească cu tine.
- Știu...
- Hmm... Așa cum văd eu lucrurile ar fi două chestii pe care ai putea să le faci.
- Și anume?
Întreb eu curios.
- Ai putea să fii foarte insistent și în cele din urmă poate acceptă.
- Nu se pune problema de așa ceva, vreau să accepte din prima.
- Păi, în cazul acesta, ai putea să faci ceva atât de tâmpit încât să îl determini să accepte doar pentru a te opri. Oh, știu! Ai putea să-i cânți!
- În niciun caz! Eu nu pot să cânt.
- Exact! De aia va accepta, pentru a te opri din cântat!
- Asta chiar e o idee ingenioasă.
Spune Ren. Ce e în neregulă cu ăștia doi?! În nici un caz nu am de gând să fac așa ceva! Offf, de ce nu e Dark aici când am nevoie de el? Sunt sigur că el ar da niște sfaturi ca lumea, nu ca ăștia doi idioți.
- Asta e o idee proastă.
- De fapt, dacă stai să te gândești, s-ar putea să meargă. Și apropo de cântec, am ascultat recent unul perfect pentru voi doi.
Spune Ren entuziasmat. Normal că lui în place ideea, dacă iubitul lui a venit cu ea.
- Nu vreau să-l ascult.
- Dar-
- Nuuu! Voi găsi eu ceva, dar în niciun caz nu-l cer pe Black cântând!
Sau cel puțin așa am crezut...
***
Cum naiba am ajuns să fac asta? îmi spun eu în minte în timp ce mă învârt de colo până colo în așteptarea lui Black.
CITEȘTI
My Babysitter
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You...~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel - Cred că m-am îndrăgostit... - Da, hai că asta a fost bună! Dar serios acum, ce e...