Capitolul 27.

3.7K 323 174
                                    

Pe de o parte am făcut atâţia oameni fericiţi ceea ce e bine, pe de altă parte au murit atâţia oameni din cauza mea ceea ce nu e prea bine, așa că acum am sentimente amestecate privind capitolul trecut. Ce ziceţi, să fac un q&a? Mi-ar pune mie cineva întrebări? Probabil că da, nu știu. Dacă vreţi q&a lăsaţi întrebări în comentarii sau pe privat. Oh, și GeorgianaGiurgiu, tu nu ai voie cu multe întrebări. Încă sunt traumatizată din cauza întrebărilor tale din q&a-ul de la "I'll Make You Mine!"

***

- Elev Grey, numai probleme faci. Nu ești atent la ore, nu iei notiţe și nu îţi faci temele, mă văd nevoit să îi chem pe părinţii tăi la școală.

Boșorog nesuferit! Să-l ia naiba! Are pică pe mine cum avea și pe Shiro că bunica l-a ales pe tatăl lui Black și nu pe el.

- Nu mai mori odată, boșorogule?! Ești tâmpit sau ce?! Mi-am făcut toate temele și am copiat tot de pe tablă!

Strig la el arătându-i semnul păcii, dacă înţelegeţi la ce mă refer.

- Până aici, o să o sun pe mama ta!

- Poftim?! De ce?! Nu am făcut nimic rău! Să te ia naiba! Măcar cheamă-l pe tata!

Protestez eu sperând că mai am o mică șansă să evit scandalul inevitabil pe care l-ar crea mama dacă ar chema-o la școală.

Tâmpitul mă ignoră și deschide catalogul căutând numărul de telefon al părinţilor mei. Formează numărul și sună, iar eu deja încep să mă rog lui Dumnezeu să ajungă tata primul la telefon.

- Alo? Bună ziua, sunt profesorul de matematică al lui Grey, fiul dumneavoastră iar face probleme. Aţi putea să veniţi până aici să discutăn în privinţa pedepsei lui?... Veniţi imediat? Vă mulţumesc, o zi bună.

Spune el privindu-mă triunfător.

- Wow, aţi chemat-o pe mama, ce realizare! Cred că sunteţi mândru de dumneavoastră, nu?

Spun eu pregătindu-mă să îl scuip fix între ochi.

- Acum ai dat de belea.

- Săracul imbecil. Habar n-are că nu eu sunt cel care a dat de belea, ci el. Doar să vină mama aici, să vezi ce scandal o să iasă!

Șoptesc eu colegului meu de bancă. În mai puţin de 10 minute, se aude o btaie în ușă și Black intră înăuntru îmbrăcat în stilul lui caracteristic de șef de bandă de motocicliști sau abia ieșit de la pușcătie, știţi la ce mă refer, numai hainde de piele neagră cu ștrasuri și lanţuri.

- Se pare că a venit tatăl tău, ai scăpat.

Spune profesorul apropiindu-se de Black.

- Nu!!! A venit Black! Acum sigur iese cu scandal!

Spun eu.

- Tu îi spui tatălui tău pe nume?

Mă întreabă colegul meu de bancă.

- Nu e tatăl meu, e mama... și da, le spun pe nume.

Privesc spre Black care avea o expresie de criminal în serie pe faţă și sincer, exact așa era îmbrăcat, și văd că mai avea puţin și îl lua la bătaie pe profesor. Exact înainte să îl înșface, ușa se trântște de perete și Shiro aleargă înăuntru prinzându-l pe Black.

My BabysitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum