Shiro's p.o.v.
După ce mi-a ținut Dark un speech lung lung de vreun sfert de oră sau cât naiba o fi durat, în sfârșit am avut și eu șansa să vorbesc:
- Și ce dacă? Toate astea țin de trecut! Dacă chiar vă iubeați cu adevărat v-ați fi împăcat până acum! E vina ta că v-ați despărțit și trebuie să îți asumi consecințele faptelor tale! Îl iubești pe Black? Ce glumă bună! Tu nu îl iubești, tu vrei doar să îl vezi suferind!
- Nu...!
- Oh, ba da! Erai ok până acum, dar ai văzut că acum are pe altcineva și asta nu îți convine. Vrei să îi răpești fericirea. Îmi pare rău să o spun, dar în inima lui Black nu mai e loc pentru tine! Ăla e locul meu acum! Nu știi ce să faci, ai spus? Ei bine îți spun eu ce să faci: stai departe de Black și de mine! Nu vrem să se lase întunericul peste noi din cauza ta!
Explodez eu într-un acces de furie, apoi trec pe lângă el care încă stătea în genunchi în fața mea și părăsesc încăperea.
- Auzi la el! Are cam mult tupeu să spună așa ceva după ce că el l-a trădat pe Black!
Doar gândul la ce a spus vorbele lui mă face să turbez de furie. Încă mă întreb de ce nu l-am luat la bătaie când am avut ocazia... avea dreptate Ren când a zis că m-am înmuiat. Dacă eram cel de dinainte să mă îndrăgostesc de Black l-aș fi bătut pe Dark fără ezitare, dar... era așa mic și pricăjit. Ce mai, mi-a fost milă de el că e vai de capul lui.
Merg fără țintă pe holurile clădirii ăsteia, și sincer, nici nu îmi pasă dacă mă prinde careva și mă ia la întrebări că nu am autorizație sau nu învăț aici. Sunt pierdut printre gânduri.
Poate că Black l-a iubit odată pe Dark, dar asta ține de trecut. Acum eu sunt în inima lui, Black mă iubește pe mine. Nu-i așa? Ce tot spun acolo?! Normal că Black mă iubește pe mine! Ce dacă purta el ochelarii care îi aminteau de fostul lui și îl făceau să se gândească la el tot timpul și... Black încă îi iubea pe Dark, nu-i așa? A zis că nu mă confundă cu fostul lui și că suntem complet opuși, dar asta nu înseamnă că refuză să vadă punctele comune dintre mine și Dark? Dacă ar fi trecut complet peste el atunci asta ar fi însemnat că era ok dacă eu și Dark avem câteva similarități... Black nu sare să mă ia în brațe imediat ce mă vede... Nu îmi spune că mă iubește în fiecare secundă a zilei, nu face chestii tipice de cuplu cu mine și sunt sigur că el și Dark făceau astfel de lucruri. Black nu s-a schimbat pentru mine...
La ce naiba mă tot gândesc?! Dacă o țin tot așa pare că m-am băgat între un cuplu care au luat o pauză... Mă simt prost. Eu sunt cel care i-a luat amintirea lui Dark de la Black, eu sunt cel care i-a schimbat sentimentele lui Black, eu sunt cel care... îi împiedică să se împace? Nu! Nu are cum! Black nu s-ar împăca niciodată cu Dark! N-Nu-i așa? Ce naiba?! Încep să mă îndoiesc de mine, de Black și de relația noastră, totul din cauza unui pișpirel plângăcios ca Dark care-
Oftez zgomotos apoi îmi continui ideea.
Care nu pare să conceapă o viață fără Black...
- Chiar am nevoie de niște sfaturi acum...
Îmi scot telefonul și îl sun pe Ren, nu pentru că s-ar pricepe el la sfaturi ci pentru că e singurul care mi-ar spune direct că sunt prost și greșesc. Pe scurt, e sincer și un nesimțit...
Aștept preț de câteva secunde, apoi răspunde:
- Ren?
- De ce mă suni în oră?!
CITEȘTI
My Babysitter
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You...~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel - Cred că m-am îndrăgostit... - Da, hai că asta a fost bună! Dar serios acum, ce e...