Capitolul 24.

2.7K 304 30
                                    

Bine de știut... Bine de știut?! Ce naiba vrea să mai însemne și asta?! Efectiv i-am spus că vreau să facem sex, iar el mă lovește cu "bine de știut"... Uneori stau și mă gândesc ce o fi prin capul lui când mă testează în halul ăsta...

- Tavanul are o culoare foarte frumoasă, nu-i așa?

Spune Black dintr-odată atrăgându-mi atenţia.

- Poftim?

- Am întrebat dacă tavanul are o culoare frumoasă.

- De ce ai întreba așa ceva?

- Pentru că te holbezi mereu la el și eram curios de motiv.

- Chiar erai?

- De fapt, începeai să mă cam sperii. Îl priveai atât de intens, dacă făceai o gaură în el cu razele laser din ochi și mi-ar fi căzut în cap? Cine îţi mai face de mâncare?

- Ha. Ha.

Black își dă ochii peste cap apoi se îndreaptă spre ușă cu preaminunatul meu cadou în mână. Nici nu îmi fac iluzii că va citi cartea, cel mai probabil o ia cu el ca să o arunce sau să îi dea foc sau să nu o găsească mama, cine știe? Măcar mă pot consola cu gândul că Black mi-a acceptat cadoul și că a comentat la el, ceea ce, conform cu ptietenul lui, înseamnă că îi pasă.

- Stai, unde te duci?

Întreb eu chiar înainte ca Black să părăsească încăperea.

- Credeam că vom sărbătorii.

- Nu îmi place să sărbătoresc.

- Măcar mâncăm tort?

- Ai tu tort?

Firar, știam eu că am uitat ceva!

- Păi nu.

- Ești vrăjitor? Poţi să faci să apară unul prin magie?

- Nu?

Răspune eu nedumerit.

- Atunci de unde să mâncăm tort dacă nu avem așa ceva?

Aici are dreptate. Offf!

- Păi, am putea să facem noi unul!

- Te aștepţi să gătesc când abia mi-am revenit după răceală?

- Nu! Tu doar spui ce să fac, iar eu fac! Ce părere ai, ești de acord?

Preţ de câteva clipe Black pare să se gândească intens, apoi spune:

- De acord.

- Serios?!

- Da.

- Ok, ce să fac mai întâi?

- Du-te și fă-ţi temele.

Puteam să pun și pariu că asta mă va pune să fac, dar, din nefericire pentru el, asta nu va merge!

- Mi-am făcut deja temele.

Spun eu rânjind. Black mă privește surprins, dacă nu chiar șocat, apoi îi apare pe faţă o expresie cum că se gândește intens la ceva. De ce am o presimţire neplăcută? Nu mă simt prea bine cu privire la expresia lui Black.

- Atunci, du-te și citește o carte.

- Black...

Spun eu încruntându-mă la el. Acesta oftează apoi iese din cameră făcându-mi semn să îl urmes în bucătărie.

My BabysitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum