1.9

6.8K 484 76
                                    

Bölümü silip tekrar yayınlıyorum çünkü bölüme ilk gelen yoruma cevap verirken bölümün yarısının olmadığını fark ettim. Yayımlamaya çalışırken biraz sorun yaşadım ve o arada silinmiş. Sinirlendim tabiki de. O yüzden tekrar yazdım ve o şekilde yayımlıyorum. En son kalan yerden devam edebilirsiniz.

Sıramda oturmuş sıcak kahvemi içiyor, bir yandan da Çiğdem'in anlattıklarını dinliyordum. Ya da dinleyemiyordum. Aklımda hala Deniz vardı. O gün nasıl kabul etmişti, hiçbir fikrim yoktu ama önemli olan sonuçtu. Bir şekilde benimle konuşmayı istemişti.

Elimde duran telefona gülümseyerek bakarken omzumun dürtüldüğünü yeni fark etmiştim.

"Ne sırıtıyorsun sen?"

Daldığım düşüncelerden çıkarak Çiğdem'e cevap vermedim.

"Öylesine düşünüyordum."

"Beni dinlemedin değil mi?"

"Yani biraz kaçırmış olabilirim."

Cevabım üzerine kaşları çatılırken bir süre sonra yüzü sırıtan bir hal aldı.

"Deniz değil mi?"

"Hayır be!"

"Ya anlıyorum işte her bokta onu düşünüyorsun. Sanırım bu durum hoşlanmanın ötesine doğru ilerliyor. Biraz yavaş ol kızım!"

Sinirle omzuna bir tane geçirdim. Onu düşündüysem ne olmuş yani? Hoşlanıyordum işte. Abartılacak bir şey yoktu.

Çıkış zili çalınca çantalarımızı toplayıp dışarı çıktık. Son ders boş geçmişti. Bugün yaşadığım en güzel ikinci şeydi. Şu an gerçekten de mutluydum.

Çiğdem ile bir süre yürüdükten sonra ayrılacağımız yere gelince onunla vedalaşıp kendi tarafıma doğru ilerledim. Cebimden telefonu çıkararak Deniz 'in kısmına girdim. Yazıp yazmamakta kararsız kalırken sonunda parmaklarım klavyede dolaşmaya başladı. Sonuçta artık onunla konışma hakkım vardı öyle değil mi?

●●●

Anonim: ne yapıyorsun buzdolabı?

Deniz: eve gidiyorum

Anonim: bu kadar mı

Deniz: başka ne diyim

Anonim: aman boşver

Deniz: sen ne yapıyorsun kedicik

Anonim: ben mi?

Deniz: ben nasıl sana kendim hakkında bilgi vereceksem sen de bana hayatınla ilgili bilgi vereceksin

Anonim: olmaz

Deniz: o zaman kabul etmiyorum

Anonim: tamam vazgeçme dur

Deniz: güzel o zaman başla

Anonim: neden ben ya zaten kabul ettim ona şükret sen

Deniz: iyi madem ilk ben başlayayım

Deniz: kedilerden hiç hoşlanmam

●●●

Anonim&iddiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin