3.6

5.1K 354 152
                                    


"Biraz konuşabilir miyiz Doğa?"

Ben hâlâ şaşkın şaşkın kıza bakarken Çiğdem benim yerime sinir bozucu bir ifadeyle cevap verdi.

"Tamam konuşun işte."

Kız tek kaşını kaldırarak Çiğdem'e bakınca olaya müdahele yapmam gerektiğinin farkındaydım. Belli ki özel konuşmak istiyordu. Onu Çiğdem'in yanında zorla konuşturcak değildim.

"Çiğdem sen biraz izin ver konuşalım,hadi."

Bir süre bana baktıktan sonra kalkıp binaya doğru ilerlemeye başladı.

Ben merakla kızı beklerken sonunda
karşıma oturup konuşmaya başladı.

"Bak nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum ama Deniz ile aramda hibçir şey yok."

Kaşlarımı kaldırarak dediklerini algılamaya çalıştım.

"Sen,sen bunları nerden-"

"Deniz benim kuzenim Doğa. Bunu bilmiyor olman çok normal çünkü kimseye söylememi istemiyor. O yüzden bu zamana kadar bizi hiç birlikte görmedin. "

Bir süre bekleyip tepkime bakarken ben hiçbir şey söyleyecek durumda değildim. Konuşmayacağımı anlayınca devam etti.

" Birkaç hafta önce bana seninle ilgili olanları anlattı ve sen onunla konuşmayınca bir şeyler yapmak istedi. Ben de seni kıskandırırsa en sonda dayanamayıp mesaj atabileceğini söyledim. Bu yüzden okulda konuşmaya başladık. O fotoğraf falan hepsinin sebebi buydu. İlk başlarda işe yaradı. Cevap vermiştin . O da sevinmişti çünkü seninle konuşmak istiyordu. Ama sonradan elimize yüzümüze bulaştırdık. Bu kadar üzüleceğini de tahmin etmemişti. Çünkü böyle şeylerden çok anlamaz. Şu an bunları gelip sana anlattığımı da bilmiyo. Aslında kendisi gelince söyleyecekti ama ben olanları benden de duymanı istedim. Seninle konuşurken heyecanlandığını ve sana ne kadar değer verdiğini. Çünkü kendisi asla söylemez böyle şeyleri. O biraz utangaç."

Şaşkınlıktan dilim damağıma yapışmışken olayları idrak etmeye çalıştım. Gerçek olmadığına mı sevinsem bana oyun oynadıklarına mı kızsam bilemedim. Ama son duyduklarımdan sonra bir garip olmuştum. Ve hala cevaplanmamış bir sürü sorum vardı.

"Ne yani şimdi siz bildiğin oyun mu oynadınız bana."

"Yani evet ama bu kadar kötüleşeceğini tahmin edemedik. Kusura bakma."

"Bir de madem heyecanlanıyor neden benimle artist artist konuşuyor?"

Tek kaşımı kaldırarak sorduğum bu soruya bir süre güldü ardında sırıtarak cevap verdi.

"Hepsi benim başımın altından çıkıyo. Onun öyle yazmasını falan hep ben söyledim. Yoksa belli edip batırcaktı. Benden yardım istedi anlayacağın."

Duyduklarım karşısında içim bir hoş olurken salak salak gülümsemeye başlamıştım. Demek Deniz bey benden etkileniyordu.

"Varya şu an seni öpebilirim."

Ciddi miyim diye bana bakarken ayağa kalkıp ona sarıldım ve öptüm. Gülerek bana karşılık verdi. Şu an o kadar mutluydum ki ne yaptığımın farkında değildim. Aniden aklıma gelen detayla duraksadım.

"Peki benim olduğumu nerden biliyordu?"

"Ee onu da Deniz bey anlatsın artık benden bu kadar. Büyük ihtimal bunları söylediğime bile kızacak ama benim sayemde aranız da düzelmiş oldu fena mı? "

"Peki ben ne yapacağım şimdi? O kadar kızdım ona! Keşke yapmasaydım."

"Tabi ki kızacaksın hakkın. Ama şimdi bir mesaj atıp onu sevindirebilirsin bence. Neyse işim bittiğine göre ben gidiyorum sonra görüşürüz. "

Gülümseyip veda ederken kıza olan bütün nefretim uçup gitmişti.
Ama hala aklım almıyordu. Okulun en popüler kızlarından biri olan Ayça ile okulun hayaleti deniz nasıl kuzendi? Şimdiye kadar kimse fark etmemiş miydi? Peki Deniz neden istememişti? Bunların hepsini ona gelince anlattıracaktım. Şimdi ne yazacağımı bulmam lazımdı.

Bir süre düşündükten sonra yazıp binaya doğru ilerlemeye başladım. Çiğdem olanlara asla inanamayacaktı.

Doğa: iyi bir oyuncu olduğunu öğrendim Deniz . Ama hala konuşmamız gereken şeyler var. Seni bekliyorum:)

Anonim&iddiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin