3.4

5.3K 371 47
                                    


Elimde çalan telefona boş boş bakıyordum. Gergindim ve ne yapacağımı bilmiyordum. Bir süre daha açmayınca telefon sustu. Beni bu ikilemden kurtardığı için mutluydum. Tam telefonu tekrar masaya koyarken bir daha çalmaya başladı. İyice gerilirken birkaç kişinin yaptığı işi bırakıp beni izlediğini gördüm.
Açmasam yine arayacaktı. Aramasa bile eninde sonunda yüzyüze konuşacaktım. Kaçmanın bir anlamı yoktu.
Üzerimdeki bakışlardan rahatsız olarak koşar adımlarla kantinden çıktım ve bu sefer hiç düşünmeden telefonu açtım.

Ses çıkarmadan karşı tarafın konuşmasını bekledim.

-Doğa

-efendim

-neden açmadın

Sinirle dudağımı ısırdım ve bir bahane bulmaya çalıştım.

-konuşacak durumda değildim

-bir şey söylemeyecek misin

-ben söyleyeceklerimi söyledim, arayan da sensin. Dolayısıyla senin bir şey söylemen gerekiyor.

-seni kırdıysam özür dilerim. Ben sadece dikkatini çekmeye çalışmıştım çünkü benimle konuşmuyordun ve bu canımı sıkmaya başlamıştı.

-dikkatimi başka kızlarla mı çekmeye çalıştın

Alayla söylediğim cümleye karşılık sıkıntıyla iç çekti.

- ne yapmam gerektiğini bilmiyordum o yüzden biraz saçmaladım özür dilerim
Seni üzeceğini düşünmedim çünkü böyle şeylerden hiç anlamıyorum

-üzüldüğümü nerden çıkarıyorsun ki niye üzüleyim?

-binanın tepesinde yalnız başına ağlıyordun Doğa

-sence üzülmüş gibi görünmüyor musun

Saçma sapan triplere girersen böyle göt gibi kalırsın Doğa!

-taman konuyu kapatalım

-benim olduğumu nerden biliyordun

-güzel soru, ama onu böyle telefonda değil, döndüğüm zaman söylemek istiyorum

-dön o zaman artık

Sinirle söylediğim şeyden sonra yüzümü buruşturdum. Gerçekten de çok pot kırıyordum. Artık çocuğa iyice rezil olmuştum. Aptalın tekiydim.

-özledin beni değil mi

Tahminimce sırıtarak söylediği cümleye hemen itiraz edecekken izin vermeyip o güzel sesiyle kanımı donduracak kelimeleri söyledi.

-ben de seni özledim

-şu an işim var da kapatmam lazım sonra görüşürüz

Kaskatı kesilmiş bir biçimde cevap verdim.

-tamam

Tekrardan yaşanan bu saçma duruma güldüğünü hissederken telefonu kapattı.

Ben ise yaptığım saçmalığı umursamadan sadece bir cümleye odaklanmıştım.

Ben de seni özledim

Tam olarak dediği şeyin farkına varınca heyecanla elimdeki telefona baktım.

Deniz Özer beni özlemişti.

Buzdolabı beni özlemişti.

....

Çocuğun söylediği cümleye karşı genç kız gerçekten de mutluydu. Arkasını dönüp kantine doğru heyecanla ilerlerken ayağı taşa takıldı ve tökezledi. Ama gülümseyerek ilerlemeye devam etti. Şu anki sevincini hiçbir şey bozamazdı.

Anonim&iddiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin