2.2

8.6K 566 18
                                    

"Bak deme şöyle!" Mercan'ın inadına söylemeye devam ettim. "Aç olan sana düştü! Düştü! Düştü!" Yaptığım ekoyla başını iki yana sallayıp yüzünü buruşturdu. "Ya yeter!"

Ben sustuktan birkaç dakika sonra, yüzünü düzeltti ve endişeyle bana döndü. "Ya şey çıkarsa..."

"Kim?" Anlamayarak sorduğum soruya karşılık ses tonunu biraz daha ciddileştirdi. "Aç- aman! Murat işte..."

"Murat ney çıkarsa?" Bu kez elbette kastettiğini anlamıştım. Yine de anlamazlıktan geldim. "Anonim çıkarsa..."

"N'olur ki?" Bu kez sinirlenmişti. Ses tonunu birazcık yükseltti. "Benim hoşlanacağım kişi senden hoşlanıyor olur!"

Elimi yavaşça havada salladım. "Amaan! Ona bir kutu çikolata ver, iki dakikada unutur beni anonim oysa. Hem, sen hoşlanacağım kişi mi dedin ne dedin? Bir daha söylesene."

"Evet öyle dedim, abartma. Çok da büyütülecek bir şey değil." Mercan'ın bu haline gülerken kafamda dört şıkkımdan birisi gitmişti bile. "Mercan, bak ne diyeceğim. Bence Anonim'e soralım. O bize söyler Murat olup olmadığını." Kaşlarını çattı hafifçe. "Nasıl olacakmış o?"

Telefonumu elime alarak yazmaya başladım.

Sezin: Anonim,

Sezin: Ben senin kim olduğunu biliyorum ya hani...

Anonim: Ee?

Sezin: Kimler olmadığını söylersem inanır mısın bana?

Anonim: Eleye eleye gideceksin demek.

Anonim: İpucu vermeyeceğim, avucunu yalarsın.

Sezin: :(

Anonim: :) 

Yıldız Mıknatısı -texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin